Søkeresultater

1. S

Denon AVR-XX13

Da har Denon lansert sine xx13 modeller. DENON AVR-1513 DENON AVR-1713 DENON AVR-2113 DENON AVR-2313 DENON AVR-3313 Det går også rykter om en 4813, som da blir arvtageren til den tidligere 4810 (som var ren forsterker og ikke med radio). Det kommer også nye bluray spillere: DPB-1713 DBT-3013...
  2. S

Hifimøbler som ikke holder mål

Har nå vært i kontakt med en kompis som har kjøpt seg et hifimøbel av en kjent leverandør her på bergen. Leverandøren påstår at toppen tåler 80kg, mens de gjennværende tåler 40. (dette er et helt vanlig TV møbel med 3 hyller). Problemet har nå startet med at så si alle hyllene begynner å gi...
  3. S

Sonos vs Squeezebox.

Er det noen store forskjeller på disse når man kobler dem til en ekstern dac uansett? HAr selv 2x Squeezebox Duet (1 i stua, 1 på AV-rommet). Er relativt fornøyd, men kan virke som at den tråløse delen i SB er av mindre stabil kvalitet. Men funker da tildels ;). Testet med rutere ifra D-link...
  4. S

Ati- Hdmi A/v

Er det slik at alle nye skjermkort ifra denne kanten har HDMI med lydoverføring? Tenkt på : Komplett.no - HIS Radeon HD 4350 512MB DDR2 og Komplett.no - ASUS Radeon HD 4890 1GB GDDR5 Har også sett litt på dette med nvidia chip, ser ut til å ha en løsning for lyden den og.: Komplett.no -...
  5. S

Lipsync problemer på Panasonic 50x10, over HDMI

Får litt etterslep i bildet ved bruk av HDMI over til TV'en. Er det lipsync innstillinger på de nyere Blurayspillerene? Sitter nå med en eldre Philips DVP9000s dvdspiller. Kjører lyden ut analogt til anlegget vha den. Testet med en samsung BP1600 også, samme greia, da også om jeg hører lyden...
  6. S

Komentarfelt på avtorgen..

Ser det er flere og flere som ikke vil at vi kommenterer på dems annonser, ser ikke helt greia med det. Må jo være fritt frem det?! siden muligheten er der liksom. Hva er selgerene redde for?! Må jo være lov å stille spørsmål ved et produkt offentlig? Ellers burde dem jo gå til andre steder å...
  7. S

HSU research

Noen som har testet noe ifra denne bedriften? HSU Research http://www.hsuresearch.com/products/uls15.html ser jo snadder ut ;). WLAN og greier :D.
  8. S

Van den hul

Van Den hul har vært hos hifiklubben en stund nå. Aldri fått samme status som f.eks Nordost i norge. Men jeg bare surfa litt rundt, og det må da være noe overprisa her?! Van Den Hul The Wind MKII Hybrid Speaker Cable - Price Per M - FutureShop.co.uk Er det noe jeg har gått glipp av?! eller er...
  9. S

Vincent 2008

Ser ut til at Vincent har laget mye nye snax, min mening om Vincent er at de lager utrolig gode komponenter, spesielt til prisen. Vincent - Product Lines
  10. S

HIFIklubben gjør det igjen...

Igjen tar HIFIklubben over et agentur. Denne gangen er det den Nederlandske kabelprodusenten "Van den Hul". Kjempekvalitet pr.kr. Og prisene etter overtagelsen? Ned opptil 25%. Enda til gode å se at de ikke setter ned prisene på agentur de tar over. Enda klager så masse om at Hifiklubben er...
  11. S

Et bassete forum? tid for Super tweeter

Noen som har testet ut disse? Er veldig mye snakk om basslyd her, kanskje på tide å sjekke ut noen av disse super tweeterene som finnes? eks: Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9!
  12. S

Grundig LXW94-9650 vs. Philips Cineos 37PF9731D/10

Grundig ser ut til å kommet med en spennende utfordrer til Sony W2000 her. Lyd og Bilde : Kjøpeguide
  13. S

JBL 60års feiring. 2006.

Nå har jaggu meg JBL kommet med en videreutvikla modell av Ti250! Veldig spennende denne: http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1205&zoneid=1 Men fortsatt holder jeg en knapp på Array :). De låter jo helt villt rått, burde oppleves! Denne nyskapningen (TL260) har jeg...
  14. S

Nye digitale effekttrinn fra Rotel

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1150&zoneid=1 Rotel sine digitale forsterkere. Ser jo litt nice ut dem og :). Spent på hva de har fått til av lydkvalitet på disse.
  15. S

Philips DVP9000S

Nå har jeg omsider fått den nye dvdspilleren min (siden den forrige, en 963SA ble defekt fikk jeg denne i bytte). Men er det noen her på forumet som har samme spiller? min "bråker" endel i mekanismen når den spiller av CD/SACD plater.. Noen som kjenner seg igjen ?! DVD plater er den stille på...
  16. S

Eric Clapton - Back home

Denne plata er skikkelig god. En av mine favoritter akuratt nå. Men er det bare på plata mi? på spor 7 så bråstopper sangen og begynner på spor 8 uten forvarsel. Noen som har plata og har samme greia? Plata ANBEFALES!! sammen med den nye Simple minds - Black and white.
  17. S

Axiom høyttalere..

Hoi. Noen som har sjekka ut dette merket? Ser ut til å ha kurante produkter over hele linja... Spennende woofere også. http://www.axiomaudio.com
  18. S

DC-sperre

Hallo, jeg har hatt brumming i trafoen på NAD S200'en min en stund nå. Så hifiklubben har skifta trafoen, men brumminga er der. Så sjekka ejg på http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13984&PN=2 Der står det at et DC-sperre burde gjøre susen. Men hvor kan man skaffe seg slik? er det...
  19. S

Midgard Audio

Når kommer de nye midgard audio monoblokkene da? Finnes det noen bilder av det kommende kabinettet? Ikke at jeg har penger enda :(. Men til høsten blir det enten ny powerAmp eller prosjektor.
  20. S

Cerwin Vega! E-700 series for cybertainmentmedlemmer

Nå har HIFIklubben kjøpt alt av restlagret til Cerwin Vega av E-700 serien. Dette er en serie ifra CV som stiller seg like under classic serien på å spille høyt. Men lydtrykket er der... Disse er også MYE bedre enn V-serien. Så for di som skal handle CV nå, så er iallefall dette et kupp...