Søkeresultater

1. D

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Finally :))) Gladmeldingen tikket inn som sms fra Posten i dag tidlig, og eg kunne endelig hente ut min etterlengtede 707 :) Holdt på i hele dag med å koble og kalibrere lyd, og du verden som det låter :) Nå er popcorn og et lass med Blueray filmer klar for helgen, så la det bare regne sier...
  2. D

Snakket med Elkjøp i dag, og de bekreftet at min (707) ble sendt i går, så kanskje den dukker opp i morgen, evt lørdag (?) Blir i så fall en trivelig filmhelg :))
  3. D

Dårlige greier :( Mandag 31/8 snakket eg med kundeservice og da GARANTERTE vedkommende at 707'n skulle sendes meg senest fredag 4/9 (i dag). Har gått å ventet på sms i hele dag, men så ringte eg kundeservice for 15 min siden for å sjekke. De kunne nå fortelle (som flere her sier) at den...
  4. D

Takk for updaten...høres ut som et bra oppsett og positivt at du opplever en merkbar forbedring i lyden :) Gleder meg stooort...
  5. D

Dette stemmer IKKE heba1 !! Har akkurat fått bekreftet fra Elkjøp (som dobbeltsjekket) at det er 2 stk som får tilsendt sin 707 denne uken, og senest fredag. Det var undertegnede og en til uten å nevne navn her ;)
  6. D

Ja dette er kjipt, men håper nå at vi begge to får varene denne uken - krysser fingrene ;)
  7. D

Fortell fortell...hvilket oppsett har du, og har du fått testet den litt i stereo og surround?
  8. D

Venter fortsatt, og i følge Elkjøp skal disse sendes ut i dag eller i morgen. Håper inderlig at det ikke blir flere forsinkelser nå.
  9. D

Audio Pro Klubben

Venter selv inn Black Vector V.2 i neste uke, men er plasseringen som blir vanskelig. Har 50" Pioneer plasma på bordstativ og lurer på om eg kan plassere tv på center høytaleren - hva tror dere? Blue Diamond i front, 4x Proson SAT 31 til side/bak og Onkyo TX-SR707 forhåpentligvis på plass i...
  10. D

Litt skuffet etter at Elkjøp bekreftet at 707'n ankom lageret i dag for å så sendes ut. Noen timer senere fikk eg en sms om at den sendes først mandag eller tirsdag i neste uke :( Jaja....ikke noe annet å gjøre enn å vente, men såg for meg en trivelig lyd & bilde helg med testing...hrmf.
  11. D

Takk for info Elkjøp, og håper dere sender oss sporingsnummer også i dag når pakkene går :)
  12. D

Tips til surround høytalere.

Ja tanken var små høytalere så eg får detlitt opp bak og på sidene. Grunnen til at eg vurderer denne pakkeløningen er at minn sønn trenger en center høytaler, og her får eg jo en til overs ;) Prisen er jo grei også, men ville få litt tips og tilbakemeldinger først. Har også vurdert Audio Pro...
  13. D

Takk for svar Gurba...glemte å ta med at eg har Audio Pro som center. Trur du Dynavoice F-6-5.0-pakken kan fungere greit i dette oppsettet i kinosammenheng? Ved musikk bruker eg alltid bare vanlig stereo på front. Takknemlig for innspill.
  14. D

Venter Onkyo's TX-SR707 i neste uke og trenger noen tips til side og bakhøytalere. Har Audio Pro Blue Diamond i front, og hva kan benyttes i et 7.1 oppsett? Kan denne pakken fungere til kinolyd sammen med dette? Dynavoice F-6-5.0-pakke i sort 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten
  15. D

Tips Snakket akkurat med Elkjøp kundesenter, og TX-SR707 sendes meg senest torsdag i neste uke (35) :D Får bekreftelse/sporingsnummer med det samme den blir sendt på sms/e-post :D Har i dag "Audio Pro Blue Diamond" som front/center høytalere, men trenger noen tips til høytalere bak og evt.opp...
  16. D

Går ut ifra at det gjelder både 707 og 807. Takk for "updaten" :D
  17. D

Takk for tilbakemeldingen Elkjøp :)
  18. D

Høres bra ut...gjaldt dette både 707 og 807?
  19. D

Ankommer lageret i uke 34 ifølge leverandøren..fikk eg fra Elkjøp, men kan jo bli forsinkelser.