Søkeresultater

1. Willms

Test av Epson EH-TW9400 / Pro Cinema 6050UB

Tusen takk for svar. Satser på at dette blir julegave til meg selv i år.
  2. Willms

Test av Epson EH-TW9400 / Pro Cinema 6050UB

Vurderer sterkt å kjøpe en TW9400 nærmere jul når oppussingen av resten av huset er ferdig. Dagens situasjon er en BenQ W1300 med DreamScreen V5 Basic DynaGrey D65 16:9 221cm/ 100" Rommet er 370cm fra vegg til vegg, så PJ henger ganske nære bakvegg i dag. Rommet har mørke vegger og hvitt tak...
  3. Willms

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Neste fire uker siden siste jeg postet en oppdatering, så da har det jo dukket opp mye forskjellig fra de vanlige stedene. Håper filmene holder bedre kvalitet enn bildene mine. Mye ble plukket opp dra CDON i forbindelse med deres Green Weekend-kampanje. Hadde egentlig bestemt meg for å boikotte...
  4. Willms

Willms’ kompromissfylte hjemmekino - Ny projektor

Lenge siden jeg har oppdatert denne tråden. Det som har skjedd den siste tiden er at sofaene er byttet ut. Nå er det en Las Vegas 4-seter med recliner-funksjon på alle setene plassert på podiet bak. På gulvet i front er det en stor saccosekk for de gangene barna har flere venner på besøk. Det er...
  5. Willms

Den siste tids leveringer. Levert fra base.com, amazon.co.uk, amazon.fr, amazon.de, wowhd.co.uk, platekompaniet.no og gukka.dk. Praktisk å oppdage gukka.dk for de anledningene hvor man ønsker å få tak i en dansk utgivelse uten for mye kluss. OK fraktpris og levering på rett under en uke.
  6. Willms

Er ikke så vanskelig. Holder meg godt innenfor 100 filmer pr kvartal sål angt. Er jo bare et par uker igjen nå. ;) Diverse leveranser siden sist. Ting kommer fra amazon.co.uk, wowhd.co.uk, amazon.com, platekompaniet.no og enkelt gevinster/promoer/gaver. Surt å måtte kjøpe hele den svære...
  7. Willms

Hvor er det de sier at de sender til Norge? Har alltid lest på siden deres at de ikke sender utenfor EU.
  8. Willms

Er vel nesten bare å gi opp målet om å kun kjøpe 100 utgivelser i løpet av 2018. Dette er siste ukes leveringer:
  9. Willms

Ingen batterier hos meg. Får kjøpe noen til uka slik at jeg kan se hvordan den fungerer. Ser på hidefninja at den ikke bare er limt fast. Det sitter en svær skrue i bunn av skjeftet. Ser ut som foten må ødelegges for å få løsnet blasteren uskadet. Tror nok jeg med sikkerhet kan si at den blir...
  10. Willms

Da var Blade Runner 2049-samlingen komplett for denne gang.Steelbook, Whiskey-glass, Blaster, 3D, 4K, Bonus Disc og "vanlig" Blu-ray. Dukket også opp enkelt andre utgivelser i postkassen.
  11. Willms

Vi har alle vår livsløgn. Har ikke klart det enda i år, men vi får nå se. De siste par-tre ukene har i alle fall resultert i denne fangsten. Dersu Uzala er en italiensk utgivelse med russisk tale og tvungen italiensk tekst. Ender nok opp med en liten ripp av den ja. Blade Runner 2049 Whiskey...
  12. Willms

Vant den i en konkurranse på facebook-siden til AWE. Så er vel mer bekyrmet for å kaste bort 2 timer enn for anskaffelsen. Disse dukket opp i postkassa forrige uke. Ser jeg kjøper litt for mange i forhold til planen, men det kan vel fremdeles hentes inn igjen med noen innkjøpsfrie uker. 4K fra...
  13. Willms

Planen om redusert innkjøp ser ut til å fungere. Kun fire utgivelser anskaffet i løpet av årets første 2 uker. Holder jeg dette tempoet så blir det jo rundt 100 stk i 2018. Burde kanskje ikke forhåndsbestilt totalt 3 utgivelser av Blade Runner 2049, men det er vel det man kaller prioriteringer.
  14. Willms

Vi sier et år, men beholder muligheten til å endre til halvår, kvartal eller måned etter behov.
  15. Willms

På tross av at Amazon sendte meg en egen mail hvor de beklaget at filmen ikke rakk fram til jul, så dukket denne opp i postkassa på fredag. Så Disc 1 (Montery Pop) i dag. Gleder meg stort til å se resten av discene. Tviler på at det kommer noe i romjulen, så da ble vel dette årets siste...
  16. Willms

Det tar du vel igjen med den franske, eller? ;-)
  17. Willms

https://www.amazon.co.uk/Valerian-Thousand-Steelbook-exclusive-Amazon-co-uk/dp/B074WBLVH8/ref=sr_1_6?s=dvd&ie=UTF8&qid=1513889156&sr=1-6 Det er den Posten rotet bort. Har den "vanlige" 3D UK steelbook i bestilling, så den dukker vel opp snart, med mindre nissen har lagt meg for hat i år.
  18. Willms

Det eneste jeg har klart er å ende opp med 0 spesialutgaver av Valerian. :( 4K+3D steelbooken har Amazon/Posten rota bort, og den franske boksen synes jeg ble litt dyr. Og nå sitter jeg her å må betale ågerpriser for en helt normal steelbook... Synes filmen var god. Ingen toppfilm, men britene...
  19. Willms

Har kommet en del de siste fire ukene. Mitt tidligere selvpålagte innkjøpsstopp ser ut til å ha ca 0 effekt. Her er i alle fall det som har blitt levert fra de vanlige stedene.
  20. Willms

Samme skjedde med min. Ingen mail fra amazon utover at pakken er returnert og pengene refundert.