Søkeresultater

1. Loffen68

Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Så var det bare og bli kvitt reciveren og surroundhøytakerene da...
  2. Loffen68

Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Oi oi oi, var bare innom for og sjekke ståa, og dette var triste greier.. Håper uansett at alle gammle travere har det godt :)
  3. Loffen68

NETFLIX.no er ÅPNET - 17.10.12 - Del synspunkter og erfaringer/tips!

Sa opp min 1/1-13, ja man være litt sentimental og se gammle greier, men og betale for det ? neppe..
  4. Loffen68

Brave TrueHD problemer

Total recall Har nå akkurat sett Total recall og har hatt store problemer med at lyden faller ut, først på Oppo'n, endte med at jeg ga opp og så den på en helt ny Pioneer BD/3D spiller, der fungerte det bra til det ble sporskifte på discen (Dual layer disc) og lyden var ute av sync, stoppet...
  5. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Da fikk jeg akkurat beskjed om at X70'n er ferdig kalibrert og "Godkjent" og den blir sendt i morgen :) Ikke så farlig at det ikke ble en X75, X70 er en god oppgradering vs HD750, jeg er uansett godt fornøyd med utfallet selv om det tok litt tid. Så er spørsmålet om jeg skal oppgradere BD...
  6. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Det blir litt "Den som skriker høyest" osv.. Men jeg tror du har helt rett, hadde HD750n vært kjøpt hos Elkjøp eller lignende tror jeg nok ikke det hadde blitt dette resultatet.
  7. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Da har det endelig skjedd noe positivt, fikk en telefon fra forhandleren nå. Altså etter sjekken på reperasjonen hadde ikke HD750n Pink band men Yellow band ! Bilder ble sendt til service sjefen hos JVC i Sverige som tok kontakt med JVC Japan, svaret var da at de kunne sende en ny optisk...
  8. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Ja da var endelig HD750'n tilbake fra Tyskland og sjekket, resultatet er at den blir sendt tilbake til JVC :-? Ikke bra med andre ord. Så får vi vente litt til og se hva JVC sier.
  9. Loffen68

Og angående serier, startet og se på Andromeda i går og i dag er serien borte, jeg er i hvertfall ikke kar om og finne den igjen. Så Netflix kan starte og avslutte serier som de vil, litt kjipt for den som har kommet til episode 45 av 60 når Netflix bestemmer seg for og avslutte hele greia.
  10. Loffen68

Ok jeg er kanskje en smålig tulling men hadde ingen forventninger overhode til Netflix, tingen er at jeg ikke ser behovet og skjønner ikke hypen som er nå pga Netflix. For meg så virker det helt greit hvis du er interessert i eldre serier og B-filmer/filmer med ett par år på nakken og det er...
  11. Loffen68

Og åpnet konto og kjører netflix på Xbox'n funker egentlig greit, men som sakt mye gammelt, du skal ikke regne med og få se serier tidligere enn de går på norsk tv, men for all del satte på DR Who akkurat nå.. Så får vi se, hvis det suger er det bare og huske og melde seg av rundt nyttår
  12. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Liker sympati, Takk takk :-D Som sakt så prøver forhandleren min og følge opp og han er skeptisk til reperasjon av den optiske blokken, han sendte meg ett utdrag av service manualen som begrunnelse, der står det "OPTICAL BLOCK ASS'Y(DLA-HD750) PB0065201U9 (Inc. DD PWB, COLOR PROCESSOR PWB)...
  13. Loffen68

Bare ett spørsmål, Hvorfor ? Gammle filmer og serier, hadde du fått ett fortrinn mot hva som sendes offentlig i Norge kunne jeg ha gått for Netflix men her høres det ut som hovedargumentet er at det kan streames, hvis det er viktig javel men jeg ser fremdeles ikke poenget.
  14. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Problemet mitt er JVC i Japan, veldig lite tillitsvekkende når en produsent ikke vil gi support av relativt dyrt "high end" utstyr spesielt når det er tegn til at det er en konstruksjons feil, det er selvfølgelig flott at JVC Skandinavia prøver så godt de kan men det frister ikke akkurat til og...
  15. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Vel du var en av fire heldige Bjørn, etter at JVC hadde sendt avgårde 4 optiske blokker satte de foten ned (min var nummer 5 eller 6 i rekken), I følge sjefen for JVC skandinavia skulle de få vite hvordan man reparerte den optiske blokken på Elektronisk service, det skjedde ikke og i går ble min...
  16. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

24,200 + Mva på min.... Hadde det ikke blitt dekket av JVC hadde jeg kjøpt en ny projector, hadde det blitt en JVC igjen ? neppe. Men nå som de står bak det de selger vil jeg helt klart vurdere JVC igjen :)
  17. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Jeg fikk den samme forklaringen, at det var mulig overoppheting.. Min står montert skjult men med ett eget avsug som starter når projektoren skrus på, det varmeste den har hatt det er 23-24 grader samt at filteret blir rengjort regelmessig. Og den har vel ett innebygd overopphetings vern ? så...
  18. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

En liten oppdatering på min HD-750, det var selvfølgelig den optiske blokken som var gåen, ny er sendt fra Japan i dag med flyfrakt så det burde skje ting rimelig raskt, jeg vil anta at den er ferdig reparert og returnert om en 2-3 uker. Kan ikke klage på det, i mitt tilfelle har alt gått...
  19. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Ja kjøpt hos norsk JVC forhandler så det er ikke noe problem der. De har vært i kontakt med JVC og de sa noe om bytte men jeg aner ikke om det er til en "ny" HD750 eller tilsvarende modell så vi får se, men håper det ikke blir snakk om lang ventetid.
  20. Loffen68

Jvc Dla-hd350/750

Ja ja da har min HD750 også fått "Pink band".... Prisoverslag fra Elektronisk service på reperasjon er 24,200 + Mva :shock: Det blir vel en diskusjon angående reklamasjon (2 år og 3 mnd fra kjøpsdato) men det er mulig at JVC har en intern garanti ordning, vi får se, den skal leveres inn på...