Søkeresultater

1. Ak

Epson EMP-TW9400

Ryktene vil ha det til at det kommer en etterfølger til TW9300, og det kan også se ut til at Epson viser denne på IFA 2018. Basert på tidlige tilbakemeldinger så er det neppe store endreinger, men fokuset ser ut til å ligge på håndtering av HDR. Her er link til noen rykter...
  2. Ak

Tv til hytta

Jeg må finne meg en rimelig TV til hytta, og her er det (dessverre) klart at TVen ikke blir midtpunktet, for å side slik. Det blir en liten TV på 40" eller 43", men jeg ønsker naturligvis mest mulig bildekvalitet til tross for beskjeden størrelse. Hva er det som gjelder i dag? Jeg har kikket...
  3. Ak

Børning

Fikk sett denne sammen med madammen i går, noe som var en utrolig positiv opplevelse (filmen, ikke madammen.....:p). Lite realisme ifbm. bilkjøring og lignende, men likevel veldig underholdende. Karakter 5 av 6, fra meg :) Børning (2014) - IMDb
  4. Ak

AVtorget - forslag til forbedringer

Siden AVtorget later til å være et "ankepunkt" på dagesn plattform, tenkt vi at det kunne være lurt å få litt spesifikke tilbakemeldinger på hva som kan gjøres innenfor rimelighetens grenser. Husk imidlertid at vi ikke får endret dagens desing, men kan ha mulighet til å endre mindre mindre ting...
  5. Ak

Laser 4K hybrid fra JVC

http://www.avmagazine.it/news/avprofessional/ibc-jvc-dla-vs2400-laser-ibrido-4k_9536.html Veldig lite info enda, men spennende likevel.
  6. Ak

AVforum - veien videre

Vi som driver AVforum ser at trafikken ikke er så høy som vi hadde ønsket, og i så måte kan det være interessant å vite hva alle våre brukere tenker om dette, og om noen har innspill til hva vi kan gjøre for å øke både interesse og trafikk. Det er helt klart at vi har hatt store utfordringer...
  7. Ak

Article: IFA 2014 - bildetråd

You can view the page at http://avforum.no/forum/content.php/146-IFA-2014-bildetr%C3%A5d
  8. Ak

Sony KDL-50W656

Jeg skal ha en billig TV til kjellerstuen og tenkte litt på denne TVen nå som den er på "prispresser" hos Elkjøp. Noen tanker om kvalitet og ytelse?
  9. Ak

Toshiba 58" Ultra HD - Hvor bra?

Jeg registrerte nylig at Toshiba har kommet med en svært rimelig UHD-TV (relativt sett opp mot alternativene), men hvor bra er denne mon tro? http://www.toshiba.no/television/ultra-hd/
  10. Ak

Nyhet: Optoma HD91 LED

You can view the page at http://avforum.no/forum/content.php?r=194-Nyhet-Optoma-HD91-LED
  11. Ak

Article: IFA 2013: 4K TV - hvor store er forskjellene?

You can view the page at http://avforum.no/forum/content.php?r=192-IFA-2013-4K-TV-hvor-store-er-forskjellene
  12. Ak

Overstting fra engelsk til norsk - noen som føler kallet?

Det er lenge siden det ar vært noe aktivitet rundt V2, og selv om det forstsatt jobbes med denne plattformen, så tar ting lenger tid enn ønsket. Vi har imidlertid behov for hjelp til å oversette fra engelsk til norsk, så dersom noen som har god kontroll på norsk- og engelsk grammatikk føler...
  13. Ak

Mitsubishi HC5

Noen som har sett denne projektoren? HC 5 SXRD Nyhet - AV Concept MITSUBISHI HC5, new 3D SXRD projector based on HC9000 2500 euros Skal etter sigende være en projektor som baserer seg på HC9000. Dersom Mitsubishi har fått orden på kvaliteten så kan dette være fin projektor. Den kan i skrivende...
  14. Ak

Neutric NAC3FCA i Stavanger?

Noen som har en ide om hvem som kan ha Neutrik-plugger i Stavanger/Sandnes?
  15. Ak

Videoreportasje - AVforum på IFA 2012, Monster Cable & Xzibit

Vi blir med Interconnects Halfdan Klingenberg på en rundtur hos Monster Cable, hvor vi kikker litt på HDMI kabler, høretelefoner og strømrensere. I andre del av videoen er vi på Monsters pressekonferanse, hvor artisten Xzibit prater litt om Monster, i tillegg til at vi får se litt imponerende...
  16. Ak

Ikke-AV lekehytte - legging av tak

Hei folkens, Siden vi ikke har en kategori for konstruksjon av ikke-AV rom, poster jeg spørsmålet mitt her. Jeg har montert sammen en lekehytte fra Jabo Lekestue Poppe 3,5 - Jabo, og skal begynne på legging av belegg på taket. Det fulgte med en underlagspapp + spiker i pakken. I tillegg har...
  17. Ak

Ny moderator på AVforum

Det er med stor glede vi kan meddele at Roger Waters går inn i vårt moderator-team. Det er alltid behov for dyktige moderatorer, så dette er en meget god nyhet. I forbindelse med dette, vi vi henstille alle AVforums brukere til å behandle vår nye moderator pent, og være litt ekstra greie dersom...
  18. Ak

Gruppeinndelinger - bugtesting

Hei folkens, Vi deler dere inn i grupper, hvor hovedfokuset blir den gruppen dere er plassert i. Dere kan imidlertid rapportere feil fra andre områder også, om dere finner noen. Inndelingen blir som følger: 1. AVforum 2. AVnytt 3. AVtorget 4. minHjemmekino / minHiFi 5. Wikien Gruppe #1 -...
  19. Ak

"Jeg er her"!

Bruk denne tråden til å bekrefte at du "er her", og er klar til å gyve løs på V2 betatesting :)
  20. Ak

Informasjon til AVforums V2 betatestere

Hei folkens, Da er det på tide å gi litt informasjon rundt hvordan vi tenker å gjennomføre denne testperioden. Vi ser for oss å dele inn i følgende hovedkategorier: 1. AVforum 2. AVnytt 3. AVtorget 4. minHjemmekino / minHiFi 5.[/B] Wikien 6. Redaksjonelt Innhold (dette blir nok en greie som...