Søkeresultater

1. Jan B

Kjellerkino i tilbygg

VANVITTIG FLOTT!! Virkelig klasse over det du har fått til her, bøyer meg i støvet 😁😁😮😮. Liker veldig godt «modul» oppbyggingen også, med mulighet til å bytte/flytte utstyr bak stoff rammene. Digget også den gradvise ferdigstillingen, der kinoen kunne tas i bruk før den var ferdig, uten at det...
  2. Jan B

Karmann`s Hule

Må bare istemme at dette er helt galematias!! Veldig bra jobba, mann!! Du har ikke vurdert å teste DBA nå som du har så mange drivere, og flere foran gir liten effekt?
  3. Jan B

ELNS - Program for testing av multikanals lyd

@Midas , det høres bra ut med en Mac version :) Virker jo helt genialt dette programmet her, utrolig bra jobb du har gjort her ;)
  4. Jan B

Karmann`s Hule

En versjon for Mac hadde vært gull :) Ser definitivt stor nytte av dette programmet, da jeg har 13 kanaler på gulvet som hadde vært flott å fått testet ;) Og egen tråd er et must !
  5. Jan B

Karmann`s Hule

Herremin hatt, det må være 10 år siden jeg ga opp det der Windows rææælet !! Kjøpte Mac og den har simpelthen bare FUNGERT!!! I snart 10 år!
  6. Jan B

Karmann`s Hule

Fuuck, bare Windows ja.... Seff måtte det være en hake med det, hehe. Men takker for link, dette må undersøkes ;)
  7. Jan B

Karmann`s Hule

HUH?? Voi perkele, for et genialt program !! Har ofte lurt på hvordan man kan gjøre noe sånt, i enkleste fall bare kjøre white noise(eksempel) i to vilkårlige kanaler for å sjekke level og som du sier EQ også? Genialt, og virket jo enkelt å bruke også :) Noe sjanse at noe slikt er tilgjengelig...
  8. Jan B

Reparere Behringer amp i Norge?

Heisan. Lurte på om noen vet om det går å få reparert en Behringer NX6000D i Norge? Ikke garantisak.
  9. Jan B

Ny tv OLED?

Litt i samme situasjon. Fikk burn in på en under to år gammel Philips OLED 873, og er nå på 3dje uken uten svar fra Philips om erstatning, da ny skjerm ikke lenger kunne skaffes. Så jeg lurer også på ny TV, og enig med OP at jeg er skeptisk til ny Philips. Ser at Samsung nå har 10 års garanti...
  10. Jan B

Tico's hjemmekino

Yikes, dette var flotte greier :)
  11. Jan B

Jan B's Atmos/DTS:X/Auro 3D stuekino.

Ja, er det jeg bruker for å måle å tune TR med, funker meget bra, og er veldig fleksibelt :) Her er tråden med hvordan det settes opp, og hvilke deler som trengs. En Raspherry pi , sensor og litt smått, så er du igang. Koster et par hundrelapper...
  12. Jan B

Var nevnt 4DX her, så her er det. Fra Black Hack Down, følg med når Helikopterne letter ;) Og det må jo følges opp med :
  13. Jan B

Ivaols hjemmekino 2.0

Var lite info å finne på nett om den t.ampen? Tester osv. Eks: yter den virkelig 500w pr kanal? Peak? RMS?
  14. Jan B

Fikk en ny ladning med JBL idag, 60kg på pall. Hehe. Fikk 4 tidligere, så da er det 15st på "lager" Kjekt å ha ;)
  15. Jan B

Ivaols hjemmekino 2.0

Ja, sus fra horn er vel litt vanligere pga høy følsomhet. Men låter jo som disse kan funke fint. Var jo snakk om Monoprice HTP-1 tidligere her, og 4 slike er nok kanaler(16) og kun 4 RU. Puttet det i carten, ~13300 kr + mums = ~17 lapper for alle kanaler. Sannelig ikke ille ;) En GOD del...
  16. Jan B

Karmann`s Hule

Spennende greier :) Spent på inntrykk.
  17. Jan B

Ivaols hjemmekino 2.0

^^^ Tja, må jo si de t.ampene frister her også. Bare det at de er stille er jo en flott ting i forhold til Inuke, eks. Har visst norsk avdeling også, ser ut som samme pris(dog uten moms): https://www.thomannmusic.no/the_t.amp_quadro_500_dsp.htm Hadde jo mye annet også til en bra pris.
  18. Jan B

Ivaols hjemmekino 2.0

^^ Lurer på om Bullfire mente de t.ampene du linket til ?
  19. Jan B

Karmann`s Hule

Interessant ! Strengt tatt er dette laget i isopor? Brodern hadde tidligere et prosjekt der har skar ut noe deler i isopor med en oppvarmet ståltråd, og det funket som smør :) Om man hadde mønstret dette er laget i, hadde det sikkert vært et fint DIY prosjekt ;)
  20. Jan B

Artig at du nevner 4DX: jeg har faktisk noe vifter på gang, for også å få litt vind når bassen slår skikkelig ;)