Søkeresultater

1. Loffen68

hva med en egen high-end tråd ?

For anlegg over 200,000 eller noe sånt ? Bare en tanke....
  2. Loffen68

Den viktigste komponenten i ett surround oppsett er Subben !

Vi snakker selvfølgelig om høytalere her ikke elektronikk biten. Min påstand er altså at den viktigste komponenten i ett surround system er subben. Nå vil vel flere mene at det er frontene og ikke minst senterhøytaleren, men er det egentlig det ? Sentern trenger du ikke i hele tatt og med en...
  3. Loffen68

3D Gidder du D a ?

Ok litt flåsete overskrift men du sjekket i hvertfall tråden :-) Altså jeg har fundert litt på 3D en stund og har spurt meg selv om og finne en god grunn for at jeg skal sitte i sofaen med noen rare briller og ny innkjøpt utstyr til 20-40,000,- for og oppleve effekten av på nåværende tidspunkt...
  4. Loffen68

Hva koster den absolutt billigste BD/Reciver pakken med HD Lyd ?

Hei Jeg er ute etter den absolutt billigste Blue ray spilleren og reciveren som tar de nye HD lydformatene. Noen som har noen tips ?
  5. Loffen68

JBL BassQ Sub equalizer,noen som har testet denne ?

eller er det noen som vet noe om den ? Ser veldig enkel ut, kanskje for enkel, ingen justeringer eller mulighet for og se hva den har gjort, bare plug and play. Link : JBL Home Audio Manual : http://manuals.harman.com/JBL/HOM/Owner%27s%20Manual/BassQ_OM_LR.pdf
  6. Loffen68

Hvor viktig er det med identiske kabel lengder ?

Hallo Jobber med hjemmekino'en og skal snart begynne med trekking av høytaler kabler. Spørsmålet er som følger,hvor viktig er det med med like lengde på kablene mellom høyre og venstre side ? Dette gjelder Front,side,bak og subwoofere ? Noen som har noen synspunkter ? :-D
  7. Loffen68

Hjemmekino Toppliste

Forslag for og få litt rotasjon på topp lista. Hva med en "Hall of fame" som en kommer inn på etter for eksempel seks måneder ? Det burde i hvertfall gi andre en sjangse :-D
  8. Loffen68

Diskuter avgifts politikk HER

Klag,kom med forslag til løsninger,spørsmål og smutthull angående avgifter i denne tråden.
  9. Loffen68

Og endelig skjer det noe hos Parasound !

Kom over denne i ett annet forum,skribenten er pålitelig : New Parasound processors/receivers on their way -------------------------------------------------------------------------------- I can release this now, and I'd say it's banana worthy. Parasound is developing three new home...
  10. Loffen68

Loffen68 sin hjemmekino, Ny tur til Kina/Hong Kong, meld deg på nå !!

Hallo alle sammen ! Denne tråden er egentlig en byggetråd,men det kommer også diverse kompiser innom og seriøsiteten kan være diskutabel i perioder og det er store tendenser til at den sklir ut :-D MEN en må da ha det litt artig også,eller ?? Jeg er rimelig seriøs når det gjelder utstyr,mye...
  11. Loffen68

High end Blue-ray spillere kommer snart fra..

Hei Starter denne tråden da det per dags dato ikke finnes noen BD spillere i High end segmentet. Hvis du vet om noen som er under planlegging eller som er klar for salg hadde det vært fint hvis du sa noen ord eller kanskje la inn ett bilde eller en link.:-D
  12. Loffen68

"Trådløs" Skjerm,fins det ?

Hei Jeg prøver og finne en ekstra monitor til hjemmekinoen/HTPCen og det ultimate hadde vært en skjerm som er trådløs for og slippe ledninger og få god mobilitet,men fins det ? Eller er valget og bruke en Tablet PC eller Veiwsonic 210/212,Philips hadde også noe lignende for noen år tilbake som...
  13. Loffen68

"Kontroll" skjerm ??

Hei Jeg får snart en Dell XPS 720 med Vista Ultimate som skal brukes som en HTPC og basen i ett hjemmenettverk. Den vil bli koblet opp til en Pioneer PDP-LX508D/Infocus 7210 (Via HDMI Switcher og Splitter) Det jeg er ut etter er en kontroll skjerm som kan brukes uavhengig av 508/7210 som er...
  14. Loffen68

PS3 60Gb m/spill=Full Pakke 3999 hos Elprice !

Link : Sony Playstation 3 60GB pakketilbud 711719433958 - elprice.no Sorry Lygren,jeg vet det ikke er lov og at du kommer til å slette denne,men det tilbudet er helt enormt så lenge det varer. Egentlig bare for og gi flest mulig av brukerene av forumet sjangsen til en god deal. Neida jeg har...
  15. Loffen68

Powerbuy på Monster HTS 5100 ?

Jeg har lenge tenkt på å anskaffe denne men syns prisen har vært litt høy og det er også ett dårlig utvalg med for handlere. Beste pris er det vel AVshop som har men det burde være mulig og oppnå en bedre pris.:mrgreen: Noen som vil være med ?
  16. Loffen68

Bilde problemer Xbox 360 ??

Etter en time eller to blir bilde på 360'n uklart det ser ut som om ett "lag" flytter litt på seg og gjør att alt av detaljer blir borte. Noe andre som har dette problemet ? Mvh Espen
  17. Loffen68

Parasound Halo D3 Endelig !!

Jeg bare måtte si det ! :mrgreen: Etter å ha ventet i evigheter blir det en D3 på meg ! Ja jeg er spent som en liten unge :mrgreen: :mrgreen: Lurer på hva jeg skal gjøre i helgen... Bilder og nogo attåt kommer på min hjemmekino.. Mvh Espen
  18. Loffen68

XLR Kabler

Må bare ha en bekreftelse. Sitter å mekker nye kabler og ble brått usikker :confused: Er det sånn att kontakt # 1 alltid er Skjerm/jord ? eller ..... Haster selvfølgelig :oops: Mvh Espen
  19. Loffen68

Har 20000 Hvilken PJ gir mest for pengene ?

Enkelt egentlig,hvilken projektor ville du ha kjøpt og hvorfor. :grin: Mvh Espen
  20. Loffen68

Forskjeller BC1200-1209/2 ?

Er det noen som har greie på hva som er likt og som kan byttes mellom dem ? Jeg trenger også de orginale hovedprintkort nummerene,de som sitter under linser/CRT på 1209/2. Flott hvis noen kan hjelpe :grin: