Søkeresultater

1. H

Hvordan koble forsterker?

cd-veksler En ting til, kan jeg få koblet på cd-veksler? Det sitter en i bilen, men får ikke lenger brukt den nå siden jeg måtte bytte ut cd-spiller. (pga ikke noe sånt rødt og hvitt signal uttak) Kan jeg fortsatt få koblet på den med en overgang eller noe? Kan ta noen bilder å legge ut.
  2. H

Blå/hvit kabel Men den blå/hvite kabelen må vel fortsatt også sitte i iso kontakten som du kalte det? Eller trenger jeg bare å forlenge ledningen fra cd-spiller, og feste den i "rem" på forsterker? Og ja, skal løsne den positive polen :P
  3. H

ok! Okei! Men blå/hvit ledningen fra spilleren sitter inne i en sånn svart del ( vet ikke hva det heter :P ) ... skal jeg ta den ut da, og dele den?
  4. H

Hvilke merker er bra og hvilke er mindre bra?

Tinly? Hvordan er Tinly forsterkere? Og red sun.... er det noe særlig?
  5. H

Bygge sub + forsterker for liten?

kan ta bilder Jeg kan ta noen bilder, men har ingen mulighet til det før i morra. De linkene du skrev, skjønner jeg ingenting av :P Kan du forklare litt om dem? mvh stian berget :)
  6. H

Jeg spør mye her nå, men jeg må virkelig få lært meg mer om bilstereo :( Signalkabel skal bare inn i rød og hvit på cd-spiller, og inn i "in" på forsterker, sant? Så er det strømkabel. Den skal bare sitte på pluss på batteriet, men hvor på forsterker? Det er alt jeg egentlig vet :P Man skal vel...
  7. H

Bygge sub + forsterker for liten?

Jeg har lest en god del om bygging av sub og slikt nå, og jeg har egentlig bestemt meg for å prøve å bygge en selv. Dette er forsterkeren jeg har stående: Tinly Electro-Acoustic Device Co.,Ltd. .... har ikke råd til noe annet nå. Jeg har et jbl 12" element, men det er såpass gammelt at jeg...
  8. H

Spørsmål om subwoofer element og bil AV!

hmm, ok. Tusen takk for hjelpen :)
  9. H

Spørsmål om subwoofer element og bil AV!

Jeg har nylig kjøpt meg bil, og jeg har planer om å bygge subvoofer, og bytte høytalere da. Når det gjelder subwoofer; Jeg har et Red sun, sub element som jeg har hatt ei stund. ( Her ::::NINGBO RIXING ELECTRONICS CO.,LTD.::::::::::::::: er en link til en som ligner veldig, men min er nok...
  10. H

Denon AVR-1709 - hvilke høytalere?

Men Klipsch RF-62 er vel greie?
  11. H

Det jeg egentlig har tenkt på er Klipsch RF-62, Eller Dali Concept 8
  12. H

Har altså en Denon AVR 1709 receiver. Du finner den på Hifi klubben.no Hva slags høytalere ville dere valgt til den, hvis dere var ute etter høyest mulig lydtrykk, og mye bass, egentlig... beregnet til Rock og techno musikk? Budjett: 9000 kr. Utseende har egentlig ikke noenting å si.
  13. H

Klipsch RF 82, til Denon 1709 ?

Lurer på om Klipsch RF 82 blir for store til ercieveren min? Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1709 Hjemmekinoreceiver Jeg hadde tenkt å kjøpe meg RF 62, men hvis RF 82 går bra, vil jeg heller skaffe meg et par av de.
  14. H

SVS PB12-Plus vs SVS PB12-Plus/2

Så hvis ikke jeg har råd til bedre høytalere enn RF52, RF62, så bør jeg ikke kjøpe meg ultra? SvS'en min er jo bra den også, og desuten har jeg langt fra stillt den inn riktig vil jeg tro, så. Samme med forsterkeren. Har bare brukt sånn auto innstilling med mic. Noen som har noe å ambefale i...
  15. H

Men det er ingen vits å kjøpe nytt hvis jeg finner Klipsch her på torget, som er i god stand. Får se hva folk selger. Må også ha ny senter. Lurer litt på flere ting :S Plassering av høytalere. ( Kalibrering? ) Jeg bruker pc'en til film, musikk og alt. Bør senteren ligge over skjermen, på en...
  16. H

Jaja, det blir helt klart nye høytalere først : ) Jeg har bestemt meg hva jeg skal ha også. Skal ha Klipsch RF-52, eller RF-62. Går det ann i fikse sprekkene da? Det går vel ikke ann å lime? :S
  17. H

Jeg har ikke noe særlig til høytalere, foreløpig. Har et par Infinity reference 31i som front, også bare noen gamle bakhøytalere (radinette), og en gammel paradigm senter :P Og på senteren er midten klemt inn, da jeg kjøpte den av "svigerfar". Og infinityene er sprukket begge to :SS Vet ikke...
  18. H

Jeg har kjøpt meg SVS PB12 plus. (Den som ligner på plus/2) Men, jeg har ikke fått samme opplevelsen som da jeg hadde Logitech Z-5500. Jeg synes Suben til Logitech hørtes bedre ut, jeg kjente bassen bedre i brystet liksom. Så er kanskje ikke SVS'en beregnet for bass/techno musikk da. Dette...
  19. H

Denon AVR-1709, funker SVS og Klipsch?

Har spurt om lignende før, men passer Klipsch RF-52, sammen med en SVS PCi 25-31, til Receiveren min? Leser at Klipsch er lettdrevne, så tror de går bra, men hva med Subben? Er den lett å drive? Hvordan passer høytalerne til subben? :confused:
  20. H

Ekko når jeg hører på musikk, film, spiller

Okei, ja det går sikkert det : ) Da blir det en slik ledning da ; )