Søkeresultater

1. F

X-rite idisplay pro

Vurderer innkjøp av x-rite i1Display Pro for å kalibrere projektoren. Et par ting jeg er usikker på da jeg er helt fersk på dette med kalibrering. Hvordan gjøres dette med tanke på 3D? Tar dette for seg alt man behøver? håper noen kan hjelpe meg her:)
  2. F

Epson eh-tw9000w sender ikke bilde,død?

Skulle sette på en film nå og slo nå på alt som vanlig.. Oppdaget at den plutselig ikke åpnet lokket over linsen som normalt. Stått å gått en stund nå, men skjer ingen ting. Fjernkontrollen virker heller ikke. Lyset på prosjektoren står bare å blinker blått. Viften går hører jeg.. pæra gått...
  3. F

Oppo bdp-95 hakking i bildet på 3d med wifi tilkoblet.

Flere som har lagt merke til dette? Går fint når jeg skur av wifi, men når jeg setter den på igjen så kommer det et lite hakk i bildet med gjevne mellomrom. Irriterende da jeg ofte bruker pad til å styre spilleren..
  4. F

Epson eh-tw9000w 3d kutter andre fjernkontroller?

Kontrollene til oppo bdp-95 og onkyo tx-nr5009 kutter ut å virker ved trådløs 3d, noen som vet årsaken?? Virker over nettverk med app..
  5. F

Onkyo tx-nr5009 fjernkontroll virker ikke under 3d film

Når jeg ser på 3d film på epson eh-tw9000w(trådløst) fra oppo bdp 95 kutter kontrollen ut på forsterkeren. Gjør forøvrig det på oppo og.. Virker greit over nettverk med app. Noen som vet årsaken??
  6. F

Oppo bdp-95eu hakking i bildet

Har gått over kabler, innstillinger på alt av komponenter og kommet fram til at det er fra avspilleren. Har fått hakking i bildet som er veldig irriterende og som jeg ikke klarer å bli kvitt.. Noen som vet hva det kan komme av? Har også sett det når film står på pause. Sett mest på 3d i det...
  7. F

Epson eh-tw9000w crosstalk

Noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette? Prøvd masse muligheter uten hell..
  8. F

Problem med rykking i 3d bilde

Sliter med at jeg får et lite klikk i 3d bildet til tider.. Er bare et lite rykk i bildet så forsvinner det igjen. Gått igjen på flere filmer nå.. Sykt irriterende.. Noen som har vært borti det samme og har funnet ut hva det kommer av? Kjører en hdmi kabel på lyd og bilde. Sitter med oppo...
  9. F

Valg av lerret til epson eh-tw9000w

Hvilket lerret passer best til denne både på 2d og 3d? Grunnet plasering så får jeg ikke brukt ramme.. Gjerne motorisert tab-tension.
  10. F

Parasoud HALO A21 lydproblem

Hei! Kjøpte meg denne forserkeren ny for noen mnd siden, men har fått noe problem med periodisk støy i dag, dette er værst på venstre kanal men tidvis lavt på høyre side. Samme type støy som det er når man setter tv på en kanal med "snø" på bilde. Har byttet om på utganger og innganger uten...
  11. F

Parasound a21 vs 2x a23 brokoblet

Er det noe forskjeller på dette bortsett fra at man sparer penger og for mere watt?
  12. F

klipsch RF7II og forsterkerspørsmål

Hei! Har tatt på meg gullbuksen for en liten stund tilbake, og investert i rf7. :) Tenkte egentlig jeg skulle invistere i trinn med tiden også, da jeg tror onkyo'en blir for liten(tx-nr5009). Tenkte jeg skulle finne en skikkelig kraftig en for å dra disse, men så oppdaget jeg i dag at på...
  13. F

Hakkete bilde, både på tv og pj

Hei! Som Tittelen tilsier så sliter jeg litt med hakkete bilde.. Dette kan være utrolig irriterende men jeg finner ikke ut hva som er årsaken. Det burde være mere sømløst enn det er,mulig bare jeg som henger meg for mye opp i det.. Kan dette ha noe med avspillingen eller det utsyret generellt...
  14. F

2kanals Effektforsterker,best value under 10000,-

Skal ha meg et trinn for å drive klipsch rf7mk2, da jeg tror onkyoen(tx-nr5009)kan bli litt i minste laget, hva bør jeg i såfall velge? Både klipsch og onkyo blir innkjøpt i morgen,lørdag. Tenkte jeg skulle avse 10000,- til et trinn, eller burde jeg spare litt til? Kom gjerne med innspill, og...
  15. F

Onkyo tx-nr5009/pa-sc5509 til klipsch rf7mk2??

Noen som vet hvordan det er med rf7 og tx-nr5009?ble fortalt at den ikke var mest optimal.. Funderer også på pa-sc5509 med pa-mc5500,men klarer ikke bestemme meg.., Skal kjøpe meg fullt klipsch hjemmekino og klarer ikke finne ut hva jeg bør gjøre.. Prismessig har jeg satt taket på rett under 90k.