Søkeresultater

1. F

Logitech Transporter vs. T + A Music Player

Jeg har litt problemer med å bestemme hvilken jeg skal kjøpe. Music Player har innebygd cdspiller mens Transporter har flere tilkoblingsmuligheter. I tillegg finner jeg masse tester på Transporter, men ingen av Music Player. Heller litt i retning av sistnevnte på grunn av den innebygde...
  2. F

Parasound Halo A51 eller Cary Cinema 5

Hei, Sliter litt med å avgjøre hvilken jeg skal bestille. Jeg finner mye info om A51, men svært lite om Cinema 5. Prismessig så lander de omtrent likt. Preampen jeg skal bruke er Cary Cinema 11a, høyttalere er Vienna Acoustics Grand Beethoven og Motzart Grand. Er det noen som har erfaring med...
  3. F

Pioneer VSX-AX10-Ai-S/Nevo SL

Jeg har siste utgaven av Pioneer AX10 og en Nevo Sl som jeg vurderer å selge. Forsterkeren er rundt to år gammel og fjernkontrollen er rundt ett halvt år. Hvilken pris kan jeg forvente å få om jeg selger de samlet? Jeg har sett endel AX10 til salgs i det siste, men det er tidligere utgaver som...
  4. F

Software til ax-10

Hei! Har nettopp kjøpt meg Pioneer vsx-ax10, men sliter med å finne pcsoftwaren som det står om i manualen. Er det noen som har en link som funker, eller som kan sende meg programmet?=) Finn åge
  5. F

Deler til Acoustic Research AR-1

Hei! Sliter litt med å skaffe distanter og subelement til AR-1. Snakket med Neby, som importerte di tidligere, men der var ingen hjelp å få. Noen som har peiling? Finn Åge
  6. F

Pære til Ask C60

Hei! Pæra i min lett slitne Ask C60 jobber nå på overtid, så det er på tide å skaffe en ny. Noen som har noen tips til hvor jeg kan skaffe en slik? Vennlig hilsen Finn Åge