Søkeresultater

1. H

Hvordan koble forsterker?

Jeg spør mye her nå, men jeg må virkelig få lært meg mer om bilstereo :( Signalkabel skal bare inn i rød og hvit på cd-spiller, og inn i "in" på forsterker, sant? Så er det strømkabel. Den skal bare sitte på pluss på batteriet, men hvor på forsterker? Det er alt jeg egentlig vet :P Man skal vel...
  2. H

Bygge sub + forsterker for liten?

Jeg har lest en god del om bygging av sub og slikt nå, og jeg har egentlig bestemt meg for å prøve å bygge en selv. Dette er forsterkeren jeg har stående: Tinly Electro-Acoustic Device Co.,Ltd. .... har ikke råd til noe annet nå. Jeg har et jbl 12" element, men det er såpass gammelt at jeg...
  3. H

Spørsmål om subwoofer element og bil AV!

Jeg har nylig kjøpt meg bil, og jeg har planer om å bygge subvoofer, og bytte høytalere da. Når det gjelder subwoofer; Jeg har et Red sun, sub element som jeg har hatt ei stund. ( Her ::::NINGBO RIXING ELECTRONICS CO.,LTD.::::::::::::::: er en link til en som ligner veldig, men min er nok...
  4. H

Denon AVR-1709 - hvilke høytalere?

Har altså en Denon AVR 1709 receiver. Du finner den på Hifi klubben.no Hva slags høytalere ville dere valgt til den, hvis dere var ute etter høyest mulig lydtrykk, og mye bass, egentlig... beregnet til Rock og techno musikk? Budjett: 9000 kr. Utseende har egentlig ikke noenting å si.
  5. H

Klipsch RF 82, til Denon 1709 ?

Lurer på om Klipsch RF 82 blir for store til ercieveren min? Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1709 Hjemmekinoreceiver Jeg hadde tenkt å kjøpe meg RF 62, men hvis RF 82 går bra, vil jeg heller skaffe meg et par av de.
  6. H

Denon AVR-1709, funker SVS og Klipsch?

Har spurt om lignende før, men passer Klipsch RF-52, sammen med en SVS PCi 25-31, til Receiveren min? Leser at Klipsch er lettdrevne, så tror de går bra, men hva med Subben? Er den lett å drive? Hvordan passer høytalerne til subben? :confused:
  7. H

Ekko når jeg hører på musikk, film, spiller

Etter at jeg har montert receiveren min til pc, blir det ekko når jeg ser på film, hører på musikk, og spiller spill. Er det innstillinger jeg må endre på? Det skal jo ikke væe slik.
  8. H

Hva slags høytalere bør jeg kjøpe?

Har nylig kjøpt meg Receiver fra HiFi-klubben. Denon AVR-1709. Hva slags høytalere er passe for den receiveren? Har lyst på Cerwin Vega VE-15F, men jeg veit ikke om forsterkeren min er bra nok for to av disse? Vil hvert fall ha mye bass, høyt volum og klare toner. Har tenkt på Klipsch også, men...
  9. H

SvS Cylinder, eller Box subwoofer?

Lurer på hva som egentlig er forskjellen på sylinder og box sub? Har tenkt å kjøpe meg sub fra SvS, men trenger hjelp til å velge. Billigst som mulig, best som mulig. Hva er best til musikk og film? Box eller sylinder? Har det noe å si i det hele tatt? Eller finnes det bedre subwoofere til...
  10. H

Bygge Sub, Og høytalere?

Jeg har akkurat kjøpt meg Receiver, Denon 1709. Har tenkt å bygge meg høytalere, og evt. Subwoofer. Hva slags materiale bør jeg bygge kassene av? Jeg har noen spon plater, en tykk og tung plate, og no anna småtterier. Funker det? Og for å lage en bra høytaler, hva slags elementer bør jeg ha da...