Søkeresultater

1. Shallow_

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Det er ikke sonekoding på 4k/UHD disker nei. Men Bluray disc som følger med i pakken vil alltid være koplet mot sone, og låst/ulåst basert på filmselskap.
  2. Shallow_

Matte - geometri - hjelp

Benytte seg av ingeniørene på Avforum for å løse hjemmeleksene dine.. genialt :D
  3. Shallow_

Hvordan knuse en sten?

Jeg mener å ha sett eller lest noe nylig at noen tonn ammoniumnitrat bør fikse biffen ;)
  4. Shallow_

4k HDR På en 1080p SDR projektor .....teknisk løsninger.

Det virker jo ikke som projectoren din har e-shift heller, så da er det jo egentlig bare 1080p du skal ha. enkleste ville jo være å også rippe bluray'ene som følger med 4k filmene, men hvis ikke så må du konvertere. Jeg stripper 4k til sdr med panasonic ub 700 + hdfury integral, men jeg...
  5. Shallow_

Detter inn litt nytt her og der, men langt ifra den frekvensen jeg er vant til.. Hev meg på disse 3 4k fra cdon siden discene er internasjonale. true lies fr amazon.es, de andre fra .de.
  6. Shallow_

Det så litt skummelt ut en stund, og lå an til å bli en hel norsk uke, noe som ALDRI har skjedd før, emn så kom det litt nederlandsk/tysk trance inn i postkassa idag og redda æren :) Dina (muligens tidenes norske artist ?? Har begge EP'ene fra før, og fikk omsider skaffa meg Albumet gjennom...
  7. Shallow_

Heisann, ja jeg lever ;) Og endelig litt nye filmer!! :) fikk en forrige uke også som jeg glemte poste her inne. Og noen nye pc deler ville være med på bildet. Eneste fordelen med at det nesten ikke kommer noen nye filmer de neste månedene, ny pc finansierer seg selv. Jeg mener, man kan...
  8. Shallow_

3D filmer tips

begge journey filmene er artige, tarzan er bra. kult å se at andre også digger 3D :D
  9. Shallow_

nye Bd disker med kornete bilde

Litt OT kanskje ;) Edit: da ble denne litt feil når de fjerna spam'en jeg kommenterte ;)
  10. Shallow_

Og selvfølgelig den siste kom igår..
  11. Shallow_

Jippi, det var tull med posten sin sporing, og pakken min var allerede på butikken :D Litt rart at ingen har kommet meg i forkjøpet med bilder av SW boksen enda da, men her er den + litt til :D Stor takk til min gode venn i USA, @ShinseiRomeo.
  12. Shallow_

Hansel kom mandag, de 2 andre idag. Er en liten en på vei til som kommer imorra, også er omsider usa pakken på vei etter 2 mnd på båt.
  13. Shallow_

Rom i rom layout i kjeller med pipe?

Og hvis motsatt av pipa er mot yttervegg (som det ser ut på bildene), så vet jeg ikke om jeg hadde sløst bort plass der heller, men igjen, her kan noen som har bygget slik komme med innspill.
  14. Shallow_

Status AVforum V2

Hei. Greier ikke fremprovosere feilen, men det har skjedd ganske mange ganger den siste uken, og KUN når jeg har vært på AVforum. Og jeg har maaange winduer og tabs åpne som jeg refresher hver dag. Beklager at jeg ikke kan gi mer konkrete detaljer., hadde kanskje håpet det hadde skjedd noen...
  15. Shallow_

Status AVforum V2

VIRUS på AVforum ?? Heisann, jeg får nå regelmessig website redirect til en nettside som heter g e n i u s d e x c h a n g e . c o m som igjen blir blokka av Norton antivirus. Det skjer kun når jeg klikker på AVforum linker, ingen andre nettsider jeg besøker. Kan dere få sjekket opp i dette ?
  16. Shallow_

Ville nok holdt kledningen rundt pipa minimal for ikke stjele mer bredde enn du må. Vil ikke tro du taper noe på å nøye deg med en 0.5 - 1 cm plate akkurat rundt der. Men det kan jo bare være tegningen som ser litt voldsom ut da ;) Men få gjerne noen flere innspill også, jeg er ikke noe...
  17. Shallow_

Sånn ser det da ut bak hos meg.
  18. Shallow_

Jeg har min eneste 3 seter helt bak inntil veggen med side bakhøyttalere inni hver av de krokene, og er meget fornøyd. Har også fått hjelp til måling og det er helt riktig. Ville dratt 2 seter helt bak til veggen, og jeg ville kjørt side høyttalere på veggen pekende ned mot lytteposisjon ved...
  19. Shallow_

Første levering etter at Amazon gjenopptok internasjonale ordre. Var visst litt som kom ut i denne perioden ja ;)
  20. Shallow_

Jeg har en lignende situasjon hos meg, og min løsning ble et skap/rack med samme dimensjoner som pipa på andre siden av rommet for symetri. Men med 4.5m bredde så hadde jeg litt mer å gå på. Har dekket alle veggene og pipa med tjukke gardiner.