Søkeresultater

1. Xerxes

Rom størrelse

Er i startfasen på planlegging av kinorom... Jeg har funnet noen romkalkulatorer f.eks. http://www.mh-audio.nl/Acoustics/RoomDim.html for best mulig utgangspunkt, men da kommer det opp noen spørsmål jeg ikke finner svar på... Jeg skal bygge en baffelvegg og spørsmålet er om romstørrelsen skal...
  2. Xerxes

Reiseprojektor - Micro

Er lei av å se film på Laptop skermen når jeg er på tur, og har derfor prøvd å få tak i en liten reiseprojektor, men alle de butikker jeg har vært innom trekker på skuldrene... og kommer trekkende med reisevesker osv for sine monstre. Det jeg er på utkikk etter en av disse microprojektorene...
  3. Xerxes

Installering Barco 801s, deformert bilde

Endelig har jeg fått min 801s i taket... og må si jeg er superfersk i faget. Bildet er en del smalere på midten, likt oppe og nede, (veldig mye smalere på midten faktisk, kanskje 20%) og gjelder alle rørene. --> Spørmålet er om dette kun skal justeres elektrisk eller om jeg bør gjøre noe...
  4. Xerxes

Før jeg henger 801s i taket

Jeg tegnet inn 801 på DAK, og tegnet inn område for bilde etter installasjonsmanualen, og himmel det ble høyt... Hvis jeg ikke skal få nakkesleng så må jo denne senkes betydelig, kommer til å gå og stange i den saken he-he Men så til spørsmålet: går det an å senke 2,35:1 bildet ytligere...
  5. Xerxes

Electrohome?

Hvordan svarer seg Electohome crt mot Barco? Ser det er en ECP4500 tilsalgs på torget Har tilfeldig en i ECP3000 serien på hånd, noen som vet noe om denne?
  6. Xerxes

Komponent til RGB

Min Tv har ikke Komponent inngang men kun RGB over scart, og min DVD har kun Komponent utgang (i tilegg til S-video) Nå kunne jeg tenke meg å oppgradere bildet fra S-video signal Vet noen om overgangsenhet fra komponent til RGB, som da selvsagt må være av bedre kvalitet enn s-video signalet?