Søkeresultater

1. D

Nyttårs salg TVer 2013?

Jeg bumper denne litt... Vurderer som sagt Samsung UE55ES6535 til i underkant av kr 12 000 hos expert. Er Panasonic ST50 50" eller 55" en bedre skjerm?
  2. D

Nyttårs salg TVer 2013?

Ok. Jeg har fra før en Pioneer 5090H, som jeg er ekstremt fornøyd med, men trenger et apparat til. Er den omtalte Panasonic modellen vesentlig kvassere en Pioneer 5090H? Ellers mottar jeg gjerne flere tips til om Samsung UE55ES6535 til kr 11 900 er er godt kjøp, sammenliknet med Panasonicen...
  3. D

Nyttårs salg TVer 2013?

Takk for det! Jeg ser Samsung UE55ES6535 til kr 11 900. Panasonic Viera TX-P55ST50Y koster omtrent det samme. Dere som kan dette; hvilken vil dere anbefale? Mitt bruk er TV og film + noe bildevisning på appleTV.
  4. D

Nyttårs salg TVer 2013?

Til dere som kan dette; jeg er i markedet for en TV som hovedsakelig skal brukes til film, serier og TV-titting. Jeg har også en AppleTV som jeg kjører det meste av film igjennom, og ellers viser litt bilder med AirPlay via iPad og iPhone. Samsung UE55ES6535 har tilsynelatende en god pris 11...
  5. D

HDTV fra GET

Denne tråden er på over 90 sider, og jeg håper det går greit at jeg stiller følgende spørsmål uten å lese igjennom alle: Koblet opp GET hd boks PVR med coax mot min amp. Opplever at lyden med denne overføringen er ekstremt mye lavere enn den for eksempel er med en cd-spiller koblet til samme...
  6. D

Marantz AV8003 & MM8003

Utenom HD lydformatene; Noen som har noen formeninger om AV8003 er et lydmessig løft fra å bruke Denon AVC-A11-SR som preamp? Bruker Rotel RMB-1095 (5x200w) til effekt. (A11 hadde i sin tid utsalgspris på over 20.000 kr og låter i mine ører svært godt i to kanaler) Innspill mottas med STOR takk.
  7. D

Rotel-klubben

Rsp1570 Melder meg inn i klubben; har en Rotel RMB-1095, meget fornøyd. Bruker 1095 sammen med en av Denons tidligere toppmodeller på integrerte surround forsterkere AVC-A11-SR (ikke reciever nei). Vurderer å bytte Denonen til en RSP-1570. Noen som har noen ideer om dette vil være et generelt...
  8. D

Valg av forsterker

Chrisonfire, Ser du bruker Rotel RB-1070. Har du noen erfaring med RMB-1095 (5x200w)? Tenker på å kjøre en slik på B&W DM 604 S3 oppsettet mitt..
  9. D

Rotel RMB-1095 vs. Midgard Oberon 6.1

Jeg tror det lydmessig er en god kombinasjon, men tror kanskje Rotel'en er hakket varmere i lyden.. Noen som har noen innspill på hvordan disse to forsterkerene holder seg i verdi fremover?
  10. D

Rotel RMB-1095 vs. Midgard Oberon 6.1

Hei, Jeg har for tiden en Denon AVC-A11SR. Tenker å oppgradere til litt mer effekt ved å inkludere et par effektforsterkere. Har et 5.1 oppsett, bestående av B&W DM604 S3 front og LCR600 senter. DM601 S3 bak. Det jeg har sett mest på er Rotel 1095 (5x200w) og Midgard Oberon 6.1 (kjøper da tre...
  11. D

Pioneer Kuro 9. generasjon.

Instillinger LX5090 Jeg hadde også vært veldig takknemlig hvis Rolle hadde delt sine instillinger til LX5090.
  12. D

Pioneer Kuro 9. generasjon.

Expert Klingenberg kan skaffe KRP-500M.. Var innom der forrige uke og forhørte meg..
  13. D

Lyse altibox HD- Dårlig bilde?

Så Motorola 1910 har god nok hardware for å kjøre 1080p? Kun firmware update som er nødvendig i fremtiden?
  14. D

Lyse nett og hdtv

Hva gir forøvrig best bilde fra Motorola 1910; 720p eller 1080i ? TVene jeg bruker er Pioneer Kuro 9. generasjon (50") og en Sony KDL40W3500 (40"). Takker for tilbakemelding :)
  15. D

Pioneer BDP-51FD

Kan kanskje forvente oss et salg på 51FD når de nye spillerne kommer? Hvordan vet du forresten at de vil være lavere priset enn dagens modeller?
  16. D

Pioneer BDP-51FD

"Den"? Refererer du til DVD3800BD? Dumt de ikke har tatt en test av 51FD..
  17. D

Pioneer BDP-51FD

Spennende! Spilleren skal brukes på Pioneer 5090H, så "merkemessig" er det jo en match :P Har mye DVDer selv, og vil ha en spiller som oppskalerer godt. Hadde vært veldig kjekt å sluppet å gå opp på Denonspilleren til 17 lapper..
  18. D

Pioneer BDP-51FD

Noen som vet eller har testet hvordan 51FD er i forhold til dyrere spillere fra Denon? :)
  19. D

Tv kan ikke repareres. Blir kreditert. Hva betyr dette i praksis?

Overordnet må en holde garantier og reklamasjonssprøsmål fra hverandre. Det er to helt forskjellige rettigheter. I enkelte forhold utvider forbrukerkjøpsloven den relative reklamasjonsfristen fra 2 til 5 år. Dette er i situasjoner der produktet er ment til å ha en lengere levetid enn 2 år...
  20. D

Tv kan ikke repareres. Blir kreditert. Hva betyr dette i praksis?

Akkurat derfor har gjeldende lovverk regler om at forhandler kan kreve vederlag for den "nytten" du har hatt av produktet. I Høyesteretts dom, Rt. 2002 s. 173, (gjaldt møbler) ble nyttevederlaget satt til 10 % pr. år av salgstingens (møblenes) antatte verdi. Dette på bakgrunn av at møblene...