Søkeresultater

1. J

Erstatning for w1070

Hei Har en defekt w1070 som må erstattes. Har ca. 2,70 m fra projektor til lerret. Noen anbefalinger ? Mvh J.
  2. J

Jack til bluetooth adapter

Hei Jeg skulle gjerne hatt et trådløst headset til TV titting og de fleste i dag er bluetooth. Desverre har ikke reciver støtte for dette. Finnes det noe erfaring med jack-til-bluetooth adaptere. Finner lite produkter til salg her i norge, og får litt billig følelsen av det som dukker opp på...
  3. J

Phillips 47PFL6007T og Apple TV3

Hei Jeg har problemer med Phillips 47PFL6007T og Apple TV. Når jeg streamer via Netflix eller Plex Server til Apple TV, opplever jeg at bilde lagger (ser ut som flere frames blir skippet eller hastigheten på bilde senkes). Lyden er ikke påvirket. Det jeg har forsøkt og sjekket ut er: 1...
  4. J

Tips til amatør

Beklager, 6000,-
  5. J

Tips til amatør

Hei Jeg trenger tips til et et greit lydanlegg 5.1 surround, som ligger innefor rimelighetens grenser når det gjelder pris. Skal benyttes til hjemmekino, med pc og spillkonsoll som kilder. Takk på forhånd Mvh Jon Are
  6. J

Ny pære til Epson EH TW-2900

Nettdata.no Hør med de på nettdata.no , den siden du viser til kan godt være ok, men du må vel fortolle det du kjøper der, så det blir dyrere uansett. Håpløst navn du har forresten.
  7. J

Hjelp & Tips til prosjektor

Ja så litt på det. Men får litt leia når det ikke har linseforskyvning. Ser litt på Epson EH-TW3200 nå. Den greier 100" på 2,98m. Og har linseforskyvning.
  8. J

Hjelp & Tips til prosjektor

Hei alle sammen. Har hatt en Hitachi PJ-300 gående lenge og ser etter ny. Har endt opp med at problemet mitt er innredning. Jeg har kun 2.90 - 3.00 m ca fra enhet til lerret. PJ300 har fikset dette med fullt bilde på 220x120 lerret, men jeg ser at det ikke kan forventes fra en Optoma H23 feks...
  9. J

Nøtt for ekspertene : Problemer med Acer Revo r3610

Noen som har fått til noe mer her Kjøre Asrock ION og kan kjøre alle andre HD kilder enn tv2 sumo. Jeg tror grunnen er at TV2 ikke har satt opp støtter for GPU på sin side. Det har iallefall ingenting med maskiner eller båndbredde å gjøre. Har testet dette med flere modeller, OS og diverse...
  10. J

Telenor - Canal Digital IPTV

Priser - Telenor Telenor er litt dårlig på egen reklame. Når man bestiller fiber fra Telenor så ender man som regel opp med gratis etablering, tv boks og installasjon. Jeg fikk alt gratis og betaler kun det de skal ha per måned. I tilegg så er telenor flinke på installasjons delen. De graver...
  11. J

Telenor - Canal Digital IPTV

4:3 sendinger ikke vises i 16:9 Jeg irriterer meg veldig over at 4:3 sendinger er låst fra Telenor sin side. Dette er selvfølgelig pga kvalitet får jeg beskjed om, men dette kun vel være løst med funksjoner i boksen. Andre som har irritert seg over dette ?. Kan man bruke 3parts bokser med iptv...