Søkeresultater

1. C

Makro som registrerer musebevegelser

Spør i dette forumet. Noen som vet om mus som kan registrere musebevegelser i makro, og har onboard memory (fint hvis den også er trådløs, men ikke et must). Har en del repetetive oppgaver som innebærer musebevegelser som hadde vært greitt å automatisert.
  2. C

Vinkling surroundhøyttalere

Hei. Trenger forslag til hvordan sette opp surroundhøyttalerne i et 5.1 opplegg. Mine bakhøyttalere har en form som vinkler de innover (en slags trekant, slik at de vinkles innover når de står på bakveggen, slik som Dali ikon bakhøyttalere). Grunnet omflytting av stua, så vil sofaen nå havne...
  3. C

Lydisolering barnerom

Hei. Har tenkt å lydiolere barnerommet, da selve kjellerstuen er for åpen til å kunne lydisoleres. Dette er da en kjellerstue ( dvs ingenting som er under). Øveretasjen trengs ikke å ta hensyn til. Kjellerstuen grenser mot en langvegg (hvor det er dør til barnerom og dør til annet soverom...
  4. C

Frekvensgang på høyttalere

Hei. Vil anta at ikke alle høyytalere er lineære i frekvensgangen (når det gjelder db/lydtrykk på alle frekvenser). Noen høyttalere er vel "tunet" til å gi litt mer bass (høyere db på noen frekvenser enn andre frekvenser). Noen som vet frekvensgangen til forskjellige høyttalere (eller om en...
  5. C

Innbrenning kabler

Innbrenning av kabler | Lytterommet Sitat "3 døgns innbrenning av signalkabler, høyttalerkabler og strømkabler kr 300 pr par. For flere sett, pris på forespørsel. Kabler og elektronikk må ha 400 – 500 timer før de er ferdig innspilt. Ved hjelp av innbrenning sparer du masse tid og slitasje på...
  6. C

Prosjektor med splitscreen

Hei. Jeg har to Xbox 360. Jeg ønsker å spille disse sammen (system link) på en prosjektor (dvs splitscreen på prosjektoren). Finnes det prosjektorer som kan vise bilde fra to kildeinnganger (lik stort bilde ved siden av hverandre)? Evt, finnes det noen smart sak som muligjør dette ( eks...
  7. C

God billig LCD tv til konsoll

Hei. Noen som kan anbefale en 32-37 tommers LCD TV til konsollspilling? Vil bli kun brukt til spilling xbox 360, ingenting annet. God som mulig / billig som mulig..:-D