Søkeresultater

1. D

Rotel RMB-1095 vs. Midgard Oberon 6.1

Hei, Jeg har for tiden en Denon AVC-A11SR. Tenker å oppgradere til litt mer effekt ved å inkludere et par effektforsterkere. Har et 5.1 oppsett, bestående av B&W DM604 S3 front og LCR600 senter. DM601 S3 bak. Det jeg har sett mest på er Rotel 1095 (5x200w) og Midgard Oberon 6.1 (kjøper da tre...
  2. D

Bruktpris Toshiba TLP MT7 Projektor

Hei hei folkens, og godt nytt år forresten ;) Vurderer med svært blandede følelser å selge min Toshiba TLP MT7 projektor pga. flytting til mindre leilighet. Den har gitt utrolig mange gode filmopplevelser i sine fire år i stuen! Hva mener dere er en fornufig pris for denne? Her er et par...
  3. D

Brukes lampen i projektoren til den slutter av seg selv?

Heisann! Jeg har en Toshiba TLP-MT7, og lampetiden er nå oppe i 2050 timer. I manualen står det at den varer 1000 timer, og at den bør skiftes ved ca. 1000 timer dersom den ikke blir ødelagt av seg selv. Er det "trygt" å kjøre på til den slutter å virke, eller bør jeg bytte den nå? Tenkte...
  4. D

DecoR's Hjemmekino - Med bilder!

Heisann... Da er jeg endelig på nett igjen, og har tatt noen bilder av utstyret mitt. (Lengst nede under utstyrslisten) :) Har jobbet en del med å få ting i orden nede i kjelleren nå. Har hatt oppsettet mitt over et år nå, og er storfornøyd. Hvor mange uker jeg har brukt på tweaking og...
  5. D

Bytte: B&W DM604S3 <> B&W N804 - Bare vinning?

Heisann... Endelig på igjen etter lange tider uten internet. Jeg har hatt mine feilfrie og nydelige B&W DM604S3 i et år nå. Begynner å få lyst på litt forandring, og lurer på å kjøpe et par brukte Nautilus 804. Når det gjelder detaljgjengivelse er det ingen tvil om hvem som er best. Jeg kjører...
  6. D

Beste 36" under 20. 000

Heisann... Driver og hjelper en venn med kjøp av TV. Har projektor selv, så er ikke helt "inne" i TV markedet. Hva er det beste kjøpet under 20 000,- nå? Gjerne med progressive scan (komponent inng. osv..) :) Takk. Henrik.
  7. D

Digital Radio.. ?

Hva med en gruppe som handler om DAB Digital Radio ? Det er jo noe som begynner å komme ut for tiden, og høyst sansynlig vil bli vanlig om ikke så lenge. MVH Henrik
  8. D

DecoR's utstyr

Bilder kommer de nærmeste dagene! Heisann... Har jobbet en del med å få ting i orden nede i kjelleren nå. Er vel snart fem månder siden jeg staret med det nye oppsettet mitt, og jeg føler at jeg nærmer meg mitt lydideal nå. Hvor mange uker jeg har brukt på tweaking og test-lytting vet jeg...
  9. D

Nettfilter

Noen av dere som kjører nettfilter på oppsettet deres? I så fall positive/negative erfaringer ?