Søkeresultater

1. K

Noen som har erfaring med fibergips til lyddemping?

Std. "avrettingspappremse" passer perfekt i sporet. Festes f.eks med Tec7. Genialt hvis man skal ha MDF plater e.l utenpå.
  2. K

Subwoofer

http://avforum.no/avtorget/showproduct.php/product/100194
  3. K

Epson 2012-modeller: EH-TW5910, TW6100(W), TW-8100 og TW9100(W)

Det skal fungere perfekt! Sitter (ligger) ca. 3,5 til 4 m fra på tilsvarende oppsett selv.
  4. K

Epson 2012-modeller: EH-TW5910, TW6100(W), TW-8100 og TW9100(W)

>3,6 m så er du i mål. Hvor lang avstand har du å gå på?
  5. K

RuneW: Byggetråd - Kino - Ventilasjon V2.0

Hvis du får RF82 mkII til å låte bra, skal vel RF7 kunne fleske til med mer og noe bedre av "alt" vil jeg tro. Nå er det ikke alltid større er bedre, men uansett et forsøk hvis du synes RF82 mangler noe. Etter det jeg har fått med meg skal hønnet også være av bedre kvalitet på både RF82 og RF7...
  6. K

De har vel RF-7 på Soundgarden også?
  7. K

Da "slipper" jeg kanskje unna?
  8. K

Du kan teste mine første helga i Mai Rune. Skal på utdrikningslag. :)
  9. K

Popcorn hour A-400: Filoverføring

Hei! Noen som har fått til å overføre filer til Popcorn hour A-400 over nettverk. Kreves det at enhetene er i samme gruppe? Jeg sliter med å sette opp nettverket slik at jeg får valgt brukernavn og passord på Popcorn hour maskinen. Jeg finner den i utforskeren.
  10. K

Har du prøvd "kontorhøyttalerne" eller de du har i stua oppe for å sjekke ut om det er rommet?
  11. K

Er e høl er e håp!
  12. K

AV-Forum = Klipsch Forum ?

Hvor er "liker knappen"?!
  13. K

Men uten "hallelujastemning" i bakgrunnen fra min side..... jeg diskuterer ikke, bare kommer med fakta som kanskje kan fraråde noen flere til å kjøpe. Det er vel det som er hensikten nå?
  14. K

Du har selvfølgelig helt rett (sorry): "- Beautiful furniture-grade wood veneer cabinet." Men jeg synes faktisk det ser ut som vinyl. :oops: Da har jeg bare vært uheldig med lakken. Det er måten de pakker høyttalerne på som gjør det. Dekselet skulle vært plassert fra selve høyttaleren i esken.
  15. K

Akkurat, man bør vel forvente noe bedre finish til den prisen, eller?
  16. K

Mulig jeg var uheldig, men den tredje senteren jeg fikk var OK. Hele RF serien har vinylfinish.
  17. K

Så dere mener at dette er billig: Klipsch gulvhøyttalerRF-7 MK II (1 stk/sort) - Elkjøp NB! pris pr. stk! BTW: Elkøp selger stort sett kun mk I, altså utgåtte varer. De har sikkert kjøpt opp et restparti. Pris vs. byggekvalitet: Ikke spesielt imponert der. Til prisen for f.eks RF-7 synes...
  18. K

:D Da må vi jo se de tre siste HTFs filmer på nytt!
  19. K

Ja, fy flate! Forumet har blitt skikkelig dårlig. Det var MYE bedre når det var et CV! forum!
  20. K

Med "pus" fronter og "pus" amp. kan du ikke regne med noe annet..... ;)