Søkeresultater

1. C

Definitive Technology... Tråden

Takker for info, lukter for øyeblikket på svs pb 2000.. Men har ikke hørt disse i action ennå, men en har jo retur mulighet hos lsound.. ;)
  2. C

Etter langt om lenge og lengre enn langt, så nærmer en seg snart dagen hvor montering av def.tech oppsett i kjellerstuen. Hadde 7.1 før ombygging av kjeller, men bygges nå ut til 11.2 etter onkyo receiver og en emotiva xpa 3 ble byttet ut. Mye arbeid lagt ned, lekting av mur vegg, gips, lyd...
  3. C

Har 4stk sr8080 i mitt def tech oppsett, kjempefornøyd...
  4. C

Etter mye frem og tilbake, salg av gammel hjemmekino, oppussing osv osv, ble det endelig ny hjemmekino i hus. Bestående av mythos ST i front, center : mythos ten , surround og bakhøytalere 4stk mythos SR8080.. Spilles inn i skrivende stund, og er forøvrig strålende fornøyd :) I tillegg til...
  5. C

Definitive Technology Mythos STS Noen som har kjennskap til disse?? Definitive Technology Mythos STS... Vurderer innkjøp av nytt kino oppsett.. SKulle likt å fått hørt de live, så hvis det er noen nærheten av Møre og Romsdal som har de, kunne jeg gjerne tenke meg en demo
  6. C

Definitive Technology Mythos STS

Noen som har kjennskap til disse?? Definitive Technology Mythos STS... Vurderer innkjøp av nytt kino oppsett.. SKulle likt å fått hørt de live, så hvis det er noen nærheten av Møre og Romsdal som har de, kunne jeg gjerne tenke meg en demo :)