Søkeresultater

1. H

Klipsch klubben

akkurat ja det er sånn lyd jeg vill ha skall se om jeg får tak i noen litt store klipsch til stua heller:grin: dali er litt for myke og med for lite attack og cewin har for grow og lite detaljert diskant samt bassen blir for upresis og bromlete på en del typer musikk
  2. H

Klipsch klubben

kjøpt feil høytaler kjøpte dali consept 10 til stua når jeg flytta cerwin anlegget ned i kjellerstua,men må si daliene greier ikke gji skikkelig klem i midbass mellomtone området.det blir kjedelig å lytte til ac dc og metallica på dem.har hatt dc 15 og concept 10 koblet ti samme forsterkeren og...
  3. H

Cerwin Vega Tråden

rom! rommet høytalerene står i har stor betydning for lyden også utformingen og materialvalget i vegger og tak.på ungdommsskolen hadde vi to crappy billige pioneer 8 tommere med ein sudtrevet bassmembran nedi et stort bomberom med lav takhøyde.og dette spilte helt sjukt med bass.jeg undret meg...
  4. H

Restaurering av godbit, Cerwin Vega 1215 SE

jo takker for god kritikk skulle jeg nå først lage en forvokst versjon av 1215 så måtte jeg gjøre det skikkelig følte jeg.pluss jeg har tilgang til et godt snekkerverksted på jobben,så da ble det ikke så vanskelig.det verste var å reise høytaleren opp på høykant etter at den var ferdig bygget...
  5. H

hehe nei laget av meg selv,med et par dc 15 som hovud donator og noen eminence sigma 18 i bunnen er masse bilder av høytalerene og byggingen på min hjemmekino frofil
  6. H

cv 1518 mk2 har et par cv 1518mk2 i stua. det trøkker bra i gulvet.hehe:twisted: