Søkeresultater

1. K

Popcorn hour A-400: Filoverføring

Hei! Noen som har fått til å overføre filer til Popcorn hour A-400 over nettverk. Kreves det at enhetene er i samme gruppe? Jeg sliter med å sette opp nettverket slik at jeg får valgt brukernavn og passord på Popcorn hour maskinen. Jeg finner den i utforskeren.
  2. K

Konferanse PJ med 2 x RGB inngang?

Jobben er på utkikk etter en PJ i priklassen 10-15 k med OK lysstyrke, 1280x1024 oppløsning og 2xRGB innganger. Finnes det?
  3. K

Get HD PVR -> PC -> DVD-r plate

Jeg har fått i oppdrag å sjekke ut om det er mulig å brenne ut et program tatt opp med Get HD PVR boksen via en PC. Noen som har prøvd og fått til?
  4. K

Audiopulse, DIY subwooferelementer offisiell tråd

Audiopulse subwoofer elementer lages av TCSounds Audiopulse AX12D2 AXIS 12" DVC Subwoofer 2 Ohm Elementene finnes i fire forskjellige serier, Epic, Revo, Axis og LMS Ultra. Det finnes også et godt utvalg av slaver, denne serien heter VMP. Epic: Fåes i 8",10" og 12" Revo: Fåes i...
  5. K

Hvordan koble til sub på originalspilleren i VW/Audi/Skoda

Dette trenger du: - Signalkabel (høytalerkabel) for overføring av signal til forsterker - Strømstjelerkabelsko (til signalkabel) - Høy- til lavnivåomformer - Diverse skrujern - Loddebolt - Remotekabel - Strømkabler - Sikring - Amp - Sub NB! Anlegg bør være avslått og sikring til strømkabel...
  6. K

Bilspørsmål: Loadindex?

Tjena grabbar! Jeg må ha nye dekk og har funnet dekk til fantasipriser hos Rimelige dekk for personbil, 4x4 og transporter MEN jeg finner ingen dekk i min dimensjon med riktig loadindex. Jeg må i følge vognkortet ha 96 (225/60x15). Hos dekkonline finner jeg bare dekk med loadindex=94. Betyr...
  7. K

DIY "Minority report"

Johnny Chung Lee - Projects - Wii Heftig?
  8. K

DIY prosjektet selges

Eltek hadde som kjent tilbud på en del Seas elementer forrige uke og da blei det litt shopping. Planen var å bruke 6,5" alu som jeg har brukt i senter. Men sidendet var tilbud på 8" versjonen, klinet jeg til. Snickers-is regner med at det skal duge. Pakken ble hentet på posten i dag: Sniff...
  9. K

Not another DIY plus/2 thread!?!

Bare for å bevise at jeg ikke bare "preiker piss" (har vel snakket om å lage en slik sub i godt over et år (eller er det to år)). så legger jeg ut noen byggebilder av min SVS plus 2 clone. MDF plater ble kjøpt inn tidlig i fjor sommer. Tiden gikk og gikk, men ingenting skjedde. Plutselig sto...
  10. K

Miniguide: DIY-sirkeljigg

OBS! V. 0.9 Beta. Sist oppdatert 16.02.2008. Endringer i blått. Før du begynner. Sjekk at du har følgende: - Pleksiglass 20x30x2 eller akrylplate på 3 mm - Linjal - Skyvelære - 5 mm treskrue (eller skrue tilpasset hull forboret i ditt emne) - 5 mm unbracoskrue med islagsmutter (eller...
  11. K

Test: SVS vs fathom vs DIY vs XTZ +++

Jeg lar tabellen snakke for seg selv: Tråden: Subwoofer Tests - Fall 2007 - Page 4 - Home Theater Systems - Electronics and Forum - HomeTheaterShack
  12. K

PB: Finer fra Oslo finerfabrikk?

DIY aktiviteten er jo såpass stor her på forumet og det er veldig mange som ikke får ferdig kassene p.g.a problemer med å skaffe finer. Tenkte da at vi kunne prøve å få til et PB i regi av AVforum hos Oslo Finerfabrikk. Ryktene sier at de ikke lenger selger til privatpersoner. Spesielt ikke hvis...
  13. K

Powerbuy: Onkyo TX-SR905?

Ser det er en god del og spare på 605 modellen. Man sparer faktisk 2295.-!!! Er spent på hva et powerbuy på 905 kan havne på. Burde være en del som er interisert i denne?
  14. K

SVS inn i norsk politikk?

Hvis dere slår på TV2 nå, så kan dere se SVS valgvake.
  15. K

Roger Waters - Bored to death

Kjøpte denne skiva da det skrives så mye om den her på forumet samt at den ofte brukes i tester. Greit nok at det er en god innspilling og at det er en kar som KAN spille gitar. Men for min del blir dette for kjeldelig. Finnes det cd plater med tilsvarende innspillingskvalitet innen...
  16. K

Seas 27TAFNC/D H1397 1" neodymium aluminiumsdome, perfekt som bakdiskant?

Dynabel har denne på tilbud denne uka (uke 23). Normalpris er 340.- pr. stk og går nå for 199.- pr. stk. Er denne godt egnet som bakdiskant i DIY sammenheng. Hvordan bør den vinkles på bakvegg osv? Noen tips / erfaringer?
  17. K

DIY HKF PAPB215 LAB Edition

Konrad bygger "PartyBox"! Grunnet sprengte elemneter i de gamle "slepebrølerne" mine (CV! S-2) fant jeg ut at jeg måtte bygge noe slik at jeg kan avlaste bassene noe. Valget falt da på noen PA elementer som Eltek hadde på tilbud for en stund tilbake. Meningen var å putte de inn i CV! kassene ...
  18. K

DIY "dumplehuske"

http://realmofexcursion.com/videos/Eclipse/tipro18.3.wmv
  19. K

DIY 2 x "PB12 Plus" vs DIY "PB12 Plus2"

I steden for å sette en "PB12 Plus 2" i hjørnet lurte jeg på å plassere en "PB12 plus" på hver side av sofaen. Er det letter å integrere en sub på hver side eller bare en i hjørnet. Jeg kommer da evnt. til å lage den ene kassa noe større slik at forsterkeren står i den. Vil kanskje se litt...
  20. K

Vhs -> Dvd

Muttern har av en eller annen grunn en stor trang for å overføre deler av VHS samlingen til DVD. Noen som kan anbefale en grei kombispiller som er så enkel i bruk at selv mor kan betjene den? Makspris: 4000.-