Søkeresultater

1. Toby91

Hjelp til å finne et godt subwooferelement!

hei B2 HD18 var et limited edition element så tror ikke de har flere igjen dessverre. men her er specs RE: 2 ohm QTS: 0.53 BL: 18.3 FS: 31.2 MMS: 390.1 VAS: 147.7 L mener på Xmax er rundt 32mm tror wrms var rundt 1500w men her er jeg ikke helt sikker.
  2. Toby91

Folk kjøper som regel for liten tv

haha jamen det er jo kjapt å fikse det, bare å male veggen svart :P 37" er absolutt minimum her ihvertfall :P
  3. Toby91

Mer Dypbass

er faktisk en stor fordel å få hørt på de produktene man lurer på. nå mente jeg bilstereoforumet(punktum)no å ikke bilforumet(punktum)no. mye bedre forum for de som pusler med bilstereo enn bilforumet og Avforum(med tanke på antall brukere som er interessert i bilstereo)
  4. Toby91

Mer Dypbass

hehe janei kan ikke si jeg synes det ser så veldig bra ut i min bil akkuratt:P litt vansklig å få såpass store elementer til å se bra ut i en bil. avrullinger og slikt av kasser kan ikke jeg si så mye om. (ta deg en tur innom bilstereoforumet) er endel mer ekspertise der enn det er...
  5. Toby91

Mer Dypbass

hvilken forsterker skal du bruke på dette? kan ihvertfall anbefale elementene til Dynabel hovedsakelig Dynabel DY9242 elementene da disse ligger i rett prisklasse :) i en Dynabel DY9135 spiller dette meget bra til prisen :) 2694,- ink frakt. vil også anbefale deg å se på B2 Audio ES12 har ikke...
  6. Toby91

bass element til kasse på 200l

håper virkelig du har en brukbar batteribank i bilen din. for den forsterkeren der kan dra ganske mye strøm. dersom du har for lite strøm tilgjengelig risikerer du å brenne forsterkeren. Ground Zero skal være gode elementer det. vil anbefale deg å se på B2 Audio og Digital Designs eventuellt...
  7. Toby91

Hvor kjøpe bilstereo ferdigmontert?

anbefaler deg å høre med Installbay Tønsberg de skall vist være meget gode på installasjoner og priser.
  8. Toby91

Forsterkarvalg

må huske på at du bør oppgradere "the big three"(søk på nettet for detaljert fremgangsmåte) også. pluss du må ha et stort nok batteri. og tykke nokk kabler bak til forsterker. er veldig lett å ta livet av en forsterker med for små/tynne kabler og for lite strøm tilgjengelig.
  9. Toby91

Forsterkarvalg

til den kassa der har du ikke behov for så stor forsterker som Dynabel BF7501 her mener jeg det holder med lillebroren Dynabel BF4501 til 2998,- hos dynabel . no
  10. Toby91

Trenger hjelp til basic koblings "teori"

hva med Demo spilleren Dynabel har liggende på tilbudstorget Alpine Cda 105ri meget god spiller med usb og Iphone kabel. og til 1995 vil jeg påstå at den er et kupp. har hatt samme spiller før og kan ikke si annet enn at dette er en meget god spiller til prisen.
  11. Toby91

Gode Sider til bilhøytallere

Bilstereosenteret Netthandel Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo Bass Brothers AS dynaBel AS Velkommen til Engen Audio, din levrandør av kvalitet og service
  12. Toby91

Forskjell på strømkabler?

den blir lysere da:mrgreen: må smøre kablene inn med olje dersom man vil ha den dype mørke gode bassen:mrgreen: men pass på å ikke bruke for stor forsterker etter man har insatt kablene med olje(er mye lettere å brenne kablene når de er insatt med olje) dersom man har en stor forsterker så bør...
  13. Toby91

Anlegg i Opel Astra G caravan med bilder

nei har egentlig ikke det neste plan blir å montere forsterker til frontsett(Dynabel BF 2252) har liggende og skulle vært montert for lenge siden(latskap) koster jo mye penger å drive på slik så første pri blir å skaffe seg jobb igjen:)
  14. Toby91

hehe ja de DD elementene skal visst vere utroligt råe. om du vil ha flere alternativ så bør du se litt på B2 Audio ES8 denne er endel billigere enn DD 1508.
  15. Toby91

hehe har blitt endel grimaser og slikt når folk får en demo:-D vi får se på hva det blir til i fremtiden også funderer på enten 4x18" og ingen bakseter eller 4x21" men igjen får se hva jeg velger.:)
  16. Toby91

Pioneer Avic, Dynabel og Seas i Skoda (VAG)

så leit da. men har du prøvd å koblet ut høyttaler kabler og phonokabler på forsterker(kun pluss, minus og remote som skal stå igjen) og prøvd å starte den da? husk å stille ned gain til minimum også.
  17. Toby91

YouTube - B2 Audio M12 & 2x B2 Audio HD18 prøver igjen ny video
  18. Toby91

Død dynabel forsterker

sjekk sikringen ved batteri fremme har vært borti et tilfelle der sikringen på strømkabelen så hel ut men ikke hadde helt god kontakt der endestykkene var loddet sammen. det som da skjedde var at man kunne fint lese +12v etter sikringen men med engang man prøvde å slå på forsterker viste det 0v...
  19. Toby91

dårlig med respons her på forumet. alikkevell her er noen nyere videoer YouTube - B2 Audio HD18 & B2 Audio M12 vid 2 YouTube - B2 Audio Hd18 B2 Audio M12 vid 3