Søkeresultater

1. Toby91

Noen her som følger med på Merlin?

noen her som følger med på Merlin? jeg personlig mener dette er en meget god serie. men nå liker jo jeg mye som har med scifi/overnaturlige ting. storyen er god og skuespillerene er gode. holder nå på med sesong 2 og må si at jeg virkelig koser meg med dette. kan virkelig anbefale folk til å se...
  2. Toby91

Cerwin Vega Cls215 problem med diskant

Hei sitter å vurderer å kjøpe et par med Cerwin Vega Cls215. dette paret har et lite problem. selger sier at diskanten er veldig svak. han har også hatt noen som kan litt om elektronikk til å sett på delefilterene. de fannt ingen problem. er samme problemet på begge høyttalerene. følger også med...
  3. Toby91

philips 37pf3321 misfarging på skjerm (haster)

hei foreldrene mine har en philips 37pf3321, som har begynt å fått misfarging på venstre side av skjermen(en flekk på rundt 25-30cm i lengde). dette vises spesielt i mørke/blålige scener ved at det som skal være blått / lyst blir vist som lilla inne i flekken. det er snakk om en 37tommers lcd...
  4. Toby91

Diy forsterker/Bilforsterker

hei trenger litt hjelp her. har fått frie tøyler på skolen til å lage hva jeg vil(går vg2 automasjon) og vil dermed lage en bilforsterker eller en husforsterker, jeg trenger da anbefaling av kit til max 2000kr der alt følger med.(vet det ikke er mye) har også sett litt på DIY rørforsterkere men...
  5. Toby91

Feil på delefilter Proson 212rr

hei har åpnet mine Proson 212rr for å fuge rundt skjøytene med akryl masse(for å vere sikker på at alt er tett) tenkte jeg skulle sjekke delefilteret med det samme og fant ut at noen av ledningene er på feil plass i forhold til skriften på kretskortet og elementene. grønn og blå kabel er til...
  6. Toby91

PA forsterker

tenker på å kjøpe en Alto mac 2.2 til å drive frontene mine Proson 212rr. og da lurte jeg på om det går ann å ta signalet rett fra høyttalerutgangene på forsterkeren min(Eltax avr 800)siden den ikke har pre out. ved å bruke en av disse høynivå til lavnivå høynivå til lavnivå adapter. takker for...
  7. Toby91

4 stk 10" i hver kasse fra http://www.hoejttalerbutikken.dk

er det noen her som har erfaring med disse højtalerbyggesæt vurderer å kjøpe et par av disse for så å bygge kasse til dem å lage til med glassfiber å lakke den sort høyglans frakta kan jo ikke bli mer en 500 kr for 30kg fra danmark. er disse å anbefale takker for svar
  8. Toby91

dobble 12"fra megabillig.no noen som har erfaring

Er det noen her som har erfaring med disse høyttalerene www.megabillig.no MEGABILLIG AS
  9. Toby91

Høyttalere prisklasse 2000-3000

er det noen som vet om noen gode høyttalere til denne prisen skal spille høyt med bra bass mellomtone og diskant. takker på forhånd for svar.
  10. Toby91

Romperister ;-)

Hva er best av 4stk Dynabel Db12 ELTEK AS eller 4stk MGR F-2012W Ljudia PA utstyr DJ utstyr Lys utstyr Hjemmeelektronikk Bør ikke koste over 1500
  11. Toby91

Kondensator/Batteri

Tenkte litt på soundstream scx8 eller kjøp av et nytt batteri men kom med forslag SCX-8 8.0 Farad Digital Hybrid Super Capacitor Bør ikke koste over 4k www.megabillig.no MEGABILLIG AS
  12. Toby91

Anlegg i Opel Astra G caravan med bilder

Bilen er en Opel Astra G Caravan 98 modell Anlegg i Bilen: ----------------------------------------- Dynabel Bf 2252 ----------------------------------------- Spiller: Alpine IVA D 106R ----------------------------------------- Høyttalere: ----------------------------------------- Focal...
  13. Toby91

Poeng

før jeg gir score til folk så står der på antall stemmer 45 og etter jeg har gitt stemme står der enda 45 hva er det som skjer?:?
  14. Toby91

Proson Top 10 Sah

Er det noen her inne som har noen erfaring med disse høyttalerene. Takker for svar Tenker på å kjøpe noen slike.:-D