Søkeresultater

1. F

Jvc x500 under 30k

Da er projectoren på tilbud til 29999kr kun i dag, løp og kjøp :) Black friday -> http://www.avshop.no/Campaign.aspx?q=fl:394 Min er allerede på vei i posten :)
  2. F

Forsterkertips til Klipsch RF-82 mk2

Jeg bruker selv denne forsterkeren med Klipsch RF82 mk2, og dette fungerer meget godt, høytalerene fremstår ikke lys i toppen som mange påstår. Med denne forsterkeren så får du skikkelig trykk i bass og mellomtone, den leverer rikelig med strøm til rf82. Anbefalere denne kombinasjonen :rolleyes...
  3. F

System Audio SE200 - During i subwoofer

Jeg hadde akkurat det samme problemet med min SE 200 sub når jeg hadde koblet forsterker og sub i samme jordet stikkontakt. Det kan være at det er en jordfeil i forsterkeren din som foresaker dette. Prøv å koble subwooferen og forsterker til en ujordet stikkontakt.
  4. F

Oppgradere til Oppo?

Kjøpte hos Nobleman. Eneste jeg synest er dumt er at det ikke er mulig å justere zoom eller flytte tekst når jeg kjører eksterne kilder gjennom Oppoen.
  5. F

Oppgradere til Oppo?

Glemte å nevne at bildene i 3D ble mye bedre, opplever ikke så mye gosthing med Oppoen. I tillegg er Oppoen lynkjapp i oppstarten kontra Panasonicen.
  6. F

Oppgradere til Oppo?

Jeg oppgraderte selv til Oppo 103EU fra Panasonic DMP-BDT310 nettopp, angrer ikke et sekund :) Hovedgrunnen til oppgraderingen var at jeg gikk over til 2:35:1 lerret og trengte muligheten til å flytte tekstingen på blue ray. Merket stor forbedring i bilde kvalitet på Oppoen kontra Panasonic...
  7. F

Sony VPL-HW30 - 240Hz 3D - 3x lysutbyttet til VW90 i 3D - Full CMS

Ja projektoren går i 3D modus. Jeg har sjekket 3 forskjellige 3D briller (2 sony briller og en Xpand 104 brille) og ingen av de virker mot projektoren. Vist man filmer med et video kamera mot en IR diode vil du kunne se om den sender, diodene vil se hvite ut gjennom kamera ;-) (prøv med en...
  8. F

Sony VPL-HW30 - 240Hz 3D - 3x lysutbyttet til VW90 i 3D - Full CMS

Er det noen som vet hvordan man tar en fabrikk reset på VPL-HW30? Jeg får ikke IR signaler ut fra IR transmitter. IR transmitter har vært tilkoblet ved oppstart av projektor. Har prøvd med 2 IR transmittere og forskjellige LAN kabler uten å lykkes :-(
  9. F

Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807

Mini guide: Hvordan få bilde når reciver er i standby Mini guide: Hvordan få bilde når reciver er i standby (807) 1:Trykk på SETUP 2: Gå inn på HARDWARE SETUP(7) 3: Gå inn på HDMI(7-4) 4: Sett HDMI CONTROL (RIHD) -> ON POWER CONTROL -> ON TV...
  10. F

Interesse for Powerbuy på Sony HW10? - Ny runde

Ny runde med powerbuy på Sony HW10?? Er det mulig å få til en ny runde med powerbuy på Sony HW10????
  11. F

Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807

Hva gjorde du får å få det til da??? Har ikke funne noe om dette i bruksanvisningen
  12. F

Er det noen som vet om TX-NR807 sender signal gjennom HDMI når den står i standby???? Har prøvd med passtrough på min uten at det hjalp.
  13. F

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Da var det en hyggelig dame som ringte fra elkjøp og informerte meg om at TX-NR807 forsterkeren var sendt :-D Da er det bare og vente på posten.
  14. F

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Som mange andre her på AVForum så bestilte jeg også en Onkyo TX-NR807 den 8.8.2009 hos elkjøp, fikk da opplyst at denne skulle komme ca 18 aug. Fikk melding fra elkjøp 21.8.09 at forsterkeren skulle komme i uke 35. I dag ringte jeg kundesenter for å få en dato på når forsterkeren ville bli...
  15. F

strømsterk stereo forsterker 10-20000?

Fjernkontrollen til forsterkeren er stor og klumpete(stygg), men jeg synes at den fungerer greit, er oversiktlig. Jeg bruker ikke fjernkontrollen til H/K siden jeg har programert alle funksjonene inn i logitech harmony fjernkontrollen.
  16. F

strømsterk stereo forsterker 10-20000?

Tror ikke du kommer til å angre på valget av H/K 990 :) Jeg har akkurat byttet fra Abrahamsen V2 og V6 til h/k 990, den spiller med slik kontroll, oppløsning og dynamikk at jeg har sittet og glist :-D i en uke nå. Har aldri klart å få Audiovector ht til å spille så dypt som med hk990. Vil påstå...
  17. F

anbefaling av musikk

Roger Waters - Amused to death (innspilt i qsound):-D Jackson Browne -Time the conqueror/Solo acoustic vol 1/The naked ride home Kari Bremnes - LY/Over en by Gunnar Andreas Berg - Supernatural
  18. F

Effekt eller integrert m/prosessor inngang?

Audiovectorene er forholdsvis lettdrevne, tror de har en følsomhet på 90/91 db og 6 ohm, disse krever også bra med strøm for å få maks ut av høytalerne. Arcamen har en trafo på 800VA, så den leverer bra med strøm.
  19. F

Effekt eller integrert m/prosessor inngang?

Ser at du bor i Bergen, om du er interrisert så kan du få prøve Arcamen i neste uke når jeg har fått min nye forsterker og Dac. Evt komme en tur til meg så kan du få prøvelytte.