Søkeresultater

1. Dildor

Adapter

Heisann! Finnes det et adapter eller overgang til bruk til de nye iphone ørepropene meg lightning kontakt til å bruke på eldre iphone annet utstyr med aux inngang? Jævlig irriterende når jeg ønsker å bruke en eldre ipad og bare har de nye øreproppene tilgjengelig.....
  2. Dildor

Samsung UE65KS7005 vs Samsung UE70KU6075?

Skal kjøpe meg ny tv. Blir ganske sikkert en Samsung. Har egentilg bestemt meg for ue65ks7005 til kr. 17500, men så kommer Elkjøp med tilbud på ue70ku6075 til kr. 15000. 7005 har jo vært på salg tidliger så kanskje den blir det igjen, men vanskelig å vite.... Blir jo billiger og 5tommer større...
  3. Dildor

The Merrimack-Gunnar Brekke!!!

Lurer på om noen har Gunnar Brekkes selvbygghøyttalere The Merrimack? Har selv bygd et par av disse for noen år siden. Er ganske fornøyd med disse. Fikk dem lakket i svart pianolakk. Ble dritlekker!!!:-D Spekulerer på å høre fra andre som har disse og hvilken forsterker de har? Om de har...
  4. Dildor

DAC til cd-spiller/pc/blu-ray etc.

Hadde tenkt å få tak i en DAC(type:PRO JECT USB) for å forbedre lyden fra PC, spotify etc. Så leste jeg litt på forumet at mange også bruker DAC til cd og annen signalkilder....hmmm...var det da bortkastet å kjøpe en pro ject dac(er bare en usb inngang) da, siden jeg kanskje ville koble til...
  5. Dildor

LG-50PS3000 vs. SAMSUNG-PS50B650

Hei! Jeg er på utkikk etter ein nr.2 tv for å ha i kjellerstua. Tenkte sønnen skulle få bruke den til ps3-spilling og tv-titting med vennene. Tenker selv å bruke den til fotball-titting og se blu-ray når dama herper tv`n oppe med såpeserier og slikt. Hun er ikke så veldig begeistret for fotball...
  6. Dildor

Oppskrytt med B-wiring??

:confused: Er B-wiring oppskrytte greier som bare kabelselgerne har godt av? Er det vits å kjøpe dobbelt sett med kabler? Hører men noe forskjell egentlig? Går det å koble b-wiring på de fleste forsterkerne? Og kabler generelt- er ikke kobber kobber?? Ønsker å høre noen tanker om det på for og...
  7. Dildor

Tips til bakhøytalere og sub!

:-? Skal få meg 5.1 system så trenger noen tips om hvilke bak, senter og sub høytaler jeg bør investere i. Har tenkt å spille mye musikk og en del film selvsagt. Tror kanskje jeg må ha en sub som er ganske kjapp og henger med når det blir spilt musikk. Anlegget står i stor rektanguler stue. Pris...