Søkeresultater

1. LimaFoxtrot

Focal VS B&W

Focal Electra 1038 Be VS B&W 803 Diamond noen som har hørt Focal sine ? har kun erfaring med Focal bra bilstereo verden, å de imponerer kraftig i bil hvertfall. Focalen er samtidig 4.000kr dyrere Vet hva jeg får med B&W sine, egentlig de jeg har siktet meg inn på, men hadde vert morro å prøvd...
  2. LimaFoxtrot

Nordost spm reference

Fikk disse i posten i dag. Hadde van den hul the hybrid (cs-122 tror jeg de heter) før gruet meg egentlig litt til testen, om jeg hadde kastet penger rett ut vinduet. Men jeg ble veldig imponert faktisk, akkurat som anlegget fikk et kraftig løft, fikk en mer åpen varm lyd, detaljer i sanger...
  3. LimaFoxtrot

Audio Physic På Plass!

Hentet mine nye audio physic scorpio i dag, kan mildt sagt si jeg er i lykkerus. Jeg tror jeg har funnet nøyaktig det jeg er ute etter i hele oppsettet. Usher å AP matcher utrolig bra, lydbildet er enormt på live avspillinger. vet ikke hvordan jeg skal beskrive resten, eneste ordet jeg klarer å...
  4. LimaFoxtrot

Xtz 93.23

Kjøpte et par brukte i går for 1500kr, eid av en eldre herre og nesten ikke brukt. har undervurdert dette merket, men fy fader så det spiller i stua mi, med usher forsterkeren spiller dette bedre i mine ører en CM5 og mentor 1 som jeg har fått demo på hos hifiklubben, ble nesten litt satt ut...
  5. LimaFoxtrot

Tanken om å bygge egne høyttalere ( for morro skyld )

Har lyst å prøve å bygge noen egne høyttalere, etter mye lesing og tips/råd fra erfarne mener altså mange at jo mindre "komplisert" delefilter jo bedre, noen mener stikk motsatt og i stedet for å lage egne delefiltre er det da en ide å kanskje ta et delefilter som er ment for komponentsystem i...
  6. LimaFoxtrot

Valg av preamp

Har beveget meg opp i en annen liga på stereo har gått til innkjøp av AP scorpio Usher r 3.0 (76.5kg med forsterker :D ) Har aldri kjørt for og effekttrinn før, har bare vert på integrert siden. Men har sett mye på denne Densen beat 200 pre, noen som har erfaringer med denne ? Vil ikke ha...
  7. LimaFoxtrot

B&W CM9 ødelagte

Jeg kjøpte meg helt nye CM9 for 1 uke siden ca. På fredag dro jeg til sverige med jobben, kom hjem på dagen i går til 2stk sprengte CM9, En som tydeligvis har ignorert fulstendig at jeg har sagt ikke rør anlegget mitt, heldigvis for han så har jeg forsikring på dette, Har enda ikke fått snakket...
  8. LimaFoxtrot

Da er tiden for nye Høyttalere kommet

Har nå 35-40.000 å svi av på nye høyttalere, men jeg klarer nesten ikke å bestemme meg, finner stadig noe nytt. Men ønsker helst at HT kan biwires, er ikke et must Har Lyngdorf tdai 2200 R-perfect og sda 2175 Vis jeg går for single wire så har jeg Lyngdorf w-210 x2 basser som jeg får kjøpt av...
  9. LimaFoxtrot

Cerwin vega cls 215 Hjelp takk!

Kjøpte et par cls 215 av en kompis i god tro, Første jeg legger merke til når jeg kobbler det opp, den ene 15" lager en jævlig klakke lyd med moderat høy volum, I dag når jeg skulle teste funker fan ikke noe annet en mellomtone og diskant i venstre høyttaler, sikkringen er inntakt, kobblet til...
  10. LimaFoxtrot

Klipsch RF-7 mk2 VS Vienna Acoustics bethoven concert grand

Hei, Har egentlig bestemt meg for å gi opp HIFI for en stund, men frister jo alltid med noe annet. pr. dags dato har jeg ikon 8, som jeg er veldig fornøyd med egentlig, men man vil jo alltid ha litt mer. Har sett på følgende Klipsch rf 7 mk2 Vienna acoustics bethoven concert grand noen som...
  11. LimaFoxtrot

Lyngdorf tdai2200 + sda2175

Jeg har da blitt en lykkelig eier av Lyngdorf komboen jeg har sikklet på i 2 år Har kobblet dem sammen med følgende signalkabler Qed reference audio evolution QED Reference Audio Evolution kabel | Hi-Fi Klubben fungerer flott, men så har jeg jo fått endel XLR innganger/utganger Er det noe...
  12. LimaFoxtrot

B&W eller AUDIO PHYSIC! klarer ikke å bestemme meg

Skal ha meg nye høyttalere, så sitter jeg meg to valg B&W 803D til 71.800kr Audio physic scorpio 25 til 50.000kr begge er jo utstyrt med 7" basser, 803d har jo totalt 6 stk og AP 8 stk basser, regner sterkt med at diskanten til b&w er bedre, men er den 20k bedre ? er det noen som har erfaring...
  13. LimaFoxtrot

SA mantra 60 vs Dali ikon 8

Sitter nå med dali ikon 8 som jeg har brokoblet på en nad375bee og en 275bee spiller vertfall høyt og bra, men savner litt mere detaljer i musikken, har hørt mye positivt om mantra 60, er det noen som har noen erfaring med de ? er de mer detaljerte en ikon8 eller er de stort sett like på det...
  14. LimaFoxtrot

Hvilken Forsterker til DIY sub prosjekt

Skal lage mine egne subber, er blitt inspirert av flere fantastiske bygg i DIY delen, men saa lurer jeg paa hvilke forsterkere jeg skal gaa for subbene blir minimum 15" men sikter paa 18" Ser mange bruker denne BASH 500w ampen og den faar mye skryt, men saa har jeg sett paa denne DAYTON...
  15. LimaFoxtrot

Lyngdorf stereo

Har pr dags dato dette annlegget Front : Dali ikon 8 Sub : 2stk ikon sub Forsterkere: Nad 375BEE Nad 275BEE Jeg har tenkt til å oppgradere til B&W 803D. Så lurer jeg på hvilke forsterkere jeg skal gå for. Jeg kjenner en som har Lyngdorf SDA-2175 effekt trinnet og DPA-1 fortrinnet...