Søkeresultater

1. F

Billig Arcam A90

Elkjøp Fana i Bergen har en Arcam A90 (svart) tilsalgs for 7990,- ordinær pris hos Hificenter kjeden er 12995,- Jeg kjøpte selv en A90 hos elkjøp for 7990,- :razz: Løp og kjøp
  2. F

AVTorget og useriøse kjøpere !!!!!!

Har nå hatt endel varer tilsalgs på AVTorget ved å selge disse via auksjoner, jeg har da opplevd flere ganger at kjøper har trukket seg ved auksjons slutt :evil: og at medlemer angrer/ trekker bud, dette er er jo ikke normal folkeskikk. Hvorfor er det bare selger som blir utestengt ved å ikke...
  3. F

Playstation 3 problem med HDMI

Jeg byttet i dag ut min xbox 360 med en ny Playstation 3, koblet til ved hjelp av Supra HDMI kabel til projector, da får jeg bare grønn bakgrunn i menyene samt at fargene er helt på tryne når jeg prøver et spill, er det noen som vet hva dette skyldes????????? Jeg har Hitatci tx200 projektor som...
  4. F

Hegel H200 integrert forsterker

Ser i siste Fidelity at Hegel skal komme med en ny integrert forsterker på 2x200 watt i 8 ohm med prossesor ingang, den skal hete H200. Er det noen som vet når denne forsterkeren kommer i butikkene og til hvilken pris?
  5. F

Effektforsterker til Audiovector Mi3

Jeg vurder å oppgradere hjemmekinoen min med en effektforsterker til å drive Audiovector Mi3 høytalerne, vil jeg få et betydelig løft i lyden ved å bruke fks TACT SDA2175 Effektforsterker, kontra Yamaha rxv1400...
  6. F

Subb i fase?

Hva er letteste måten og finne ut om subben er i fase med front høytalerne?
  7. F

lagde en 3D visning på Cinemateket i Bergen

Jeg fant en artikkel i Bergens tidene, der de forteller hvordan de lagde en 3D visning på Cinemateket i Bergen
  8. F

Hvordan koble sub til bakkanaler

Nå har jeg plutselig en sub til overs etter jeg kjøpte ny, da tenkte jeg å koble den til bakkanalene, , dette prøvde jeg i går men fikk det ikke til... Da brukte jeg et y-ledd ut fra venstre og høyre pre out fra resiver og in på subben, men da begynte plutselig sattelittene å spille samtidig...
  9. F

Audiovector C-Sub

Er det noen som har testet/har erfaring med Audiovector C-Sub i et hjemmekino oppsett :?: Jeg lurer på å kjøpe meg en slik, men det hadde vært greit med noen erfaringer angående denne subben..
  10. F

Yamaha RX-V1400RDS eller PIONEER VSX-AX3-S

Jeg går med planer om å oppgradere hjemmekinoen og lurer derfor på om disse reciverne er bra??? Har noen prøvd PIONEER VSX-AX3-S hvordan er den i forhold til Yamaha RX-V1400RDS??? Hvilke recivere anbefaler dere.... :?:
  11. F

Euroscreen GreyLine eller Goosystems ?

Jeg har tenkt å oppgradere hjemmekinoen min med nytt lerret, hva bør jeg satse på, Euroscreen GreyLine eller Goosystems? Er det noen som har sammenlignet disse to? Vist jeg går for Goosystem kan jeg bruke Digital Grey Basecoat og Digital Grey Topcoat eller Digital Grey Lite Topcoat til min...
  12. F

overgang coax til optisk

Finnes det en overgangs kabel fra coax til optisk?
  13. F

Temperatur på Panasonic PT-AE300e

Hei Kan noen fortelle meg hva som er normale temperaturer i Panasonic PT-AE300e ved filmvisning? Jeg har 80 til 90 grader og 170 til 180 grader er disse for høye, går dette ut over levetiden til lampen eller proj.? (jeg kjører i low mode)
  14. F

Feil på Panasonic PT-AE300E

Jeg har en Panasonic PT-AE300E som jeg kjøpte på komplett.no, etter ca 50 timer har jeg oppdaget en blå flekk ved svart bakgrunn på ca 3 cm i diameter nede i venstre hjørne, hva kan dette være ?????? :?: Er dette en garantisak?? :?: Kan noen hjelpe meg :?
  15. F

Panasonic Projektor PT-AE300E knall tilbud.......

Nå har Komplett satt ned prisen på Panasonic Projektor PT-AE300E til NOK 17,495.00 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=34083&t=1032&l=2&AvdID=1&CatID=29&GrpID=1&s=pl
  16. F

Freddypers hjemmekino oppdatert 23.05.2005

Projektor: Panasonic PT-AE300E Reciver: Yamaha RX-V1400RDS DVD spiller: Harman Kardon dvd 25 Front høytalere:Audiovector Mi3 Senter Høytaler: Mirage MC-2 Bak høytaler: Mirage M-595is Subwoofer: System Audio SubElectro 200 Clark TST239 Romperister montert i stol Proson pa150 effektforsterker...
  17. F

HP Digital Projector SB21

Er det noen som har testet denne DLP projektoren fra HP? Jeg ser at Telebutikken selger den på QXL (http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/U1019431051/_42794055/LS14-32-5AEF56A1000864/) Budet er 17990,- er dette billigt?
  18. F

Panasonic ptae100

Jeg har nettopp kjøp meg projektor panasonic ptae100. Jeg bruker en s-video kabel av merke monster ( kostet 700,-) og er 4m lang, men er ikke fornøyd med bildet. Jeg synes at bildet blir litt uklart :? Er det dvd spilleren (pioneer 505) min som er så dårlig eller er det s-video signalet som...
  19. F

Trenger anbefaling....

Jeg har tenkt å investere i projektor til ca 15 000 - 20 000 kr og trenger noen anbefalinger, har sett litt på Ask C20 / C40 , Panasonic PT AE100 Epson EMP 52, PLUS V 807. Skal bruke projektoren hovedsaklig til DVD og XBox, er det noen som har noen gode råd om hvilken projektor jeg bør kjøpe...