Søkeresultater

1. keithrichards

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Som ungdommen i huset sier: Du e fette vill! Gøy å følge med! Håper jeg en dag kan høre dette oppsettet. Kuult! [emoji444][emoji450][emoji344][emoji445][emoji106] Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
  2. keithrichards

Rays Rolling Stones hjemmekino. En drøm som gikk i oppfyllelse.

Utrolig mange gode stunder. Det er faktisk godt å vite at man har det, selv når jeg ikke er der. 😂
  3. keithrichards

Stones er vel ikke kjent for å ha den beste lydkvaliteten. Var nesten så jeg grudde meg litt når jeg fikk såpass bra anlegg. Ville Stones høres dårlig ut? Jeg ble faktisk positivt overrasket! Plater som Sticky Fingers og Exile on Main Street hørtes kjempetøffe ut. Stort lydbilde og tøft i...
  4. keithrichards

Tusen takk! Joda, det låter riktig så bra. Jeg er meget fornøyd med Arendal Sound, og spesielt Sub3. Synes også at det er flott i stereo.
  5. keithrichards

Hei og takk for gode ord. Stones at the Fonda, ja. Jeg ble overrasket over hvor bra den var. Eneste gangen de har spilt hele Sticky Fingers. 🆒
  6. keithrichards

Tusen takk skal du ha! Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
  7. keithrichards

Takker! Nei, ikke bak, men på siden av kinosofaen. Har et eget rack i glass fra Lsound. Kommer til å legge ut flere bilder av utstyret etter hvert.
  8. keithrichards

Tusen takk for det, Gorm! Jeg koser meg maks, og det gjør de som kommer på besøk også!
  9. keithrichards

Tusen takk! Begrensning i kasteavstand fra projektor er årsaken. Klarer akkurat å fylle dette lerretet. Har 2,65 meter bredt bilde, også synes jeg det er kult at frontene vises når lyset er på.
  10. keithrichards

Utstyr: Receiver: Yamaha RX-A3070 Høyttalere: Arendal Sound 1723 Tower Arendal sound 1723 Center Arendal sound 1723 Subwoofer 3 Arendal sound 1723 Surround. 2 stk Atmos: OSD Audio R82 2 stk innfelt i tak Kalibrering Sub: DSPeaker Anti-mode 8033 Cinema Projektor og lerret: JVC DLA-RS520...
  11. keithrichards

Deilig å se at du er i gang! Gleder meg til å følge med videre! (y):)
  12. keithrichards

Gøy å komme innom når vi var i "nabolaget". Både jentene og fruen var skikkelig imponert over bildekvaliteten i 3D. Som min eldste datter(snart 9) utbrøt da hun kikket inn døra til kinoen: "heldiggris!" Her er det bare å få bygget garasje og skiftet tak, så kommer neste trinn: kino på loftet! :-D
  13. keithrichards

Svolværingen kan skrive under på at han var, og enda er mer enn fornøyd. Mange ganger gåsehud denne kvelden! Jeg hørte nye detaljer i musikk som jeg har hørt på i 25 år. Det sier vel det meste. Lydbildet i stereo høres ut som det er fire meter høyt. Veldig tøft! Tusen takk for en fantastisk...
  14. keithrichards

Hjemmekino på 75 dager

Kanonbra! Det her ser tøfft ut. Du har jo jobba som en helt!! E det muligheter for en aldri så liten demo når du e heilt ferdig? :razz: Ray