Søkeresultater

1. B

Dune BD Prime 3.0 vs Oppo BDP-93

Hei Jeg er hovedsakelig på jakt etter en blu-ray spiller som har anamorphic strekk. Slik jeg har forstått det så har begge disse det? Så hva er det Oppo har som gjør at den er så pass dyr? Ser i tillegg at Oppo skriver at de ikke kan utføre anamorphic strekk hvis det er java på blu-rayen, er...
  2. B

Hvordan slå av sub'en?

Hei Koblet opp høyttalerne mine til en VSX-520 fra Pioneer i går, men har bare 5.0, altså ingen sub. (enda ihvertfall :) ) Merket at bassen var mye bedre når jeg spillte i stereo enn i surround mode, derfor regner jeg med at meste parten av bassen forsvinner ut i sub-kanalen som ikke er i...
  3. B

2.35:1 Blu-ray filmer

Er det noen som vet om en nettbutikk/sted hvor man kan søke etter filmer i 2.35:1 format? (Altså 16:9 med svart bånd over og under bildet) Skal brukes til cinemascope lerretet mitt :)
  4. B

Klipsch KL/KS-525 vs. Jamo D500

Hei Driver og bygger opp en hjemmekino i kjelleren og neste utbedring av systemet må bli på lyd delen. Jeg har et rom på ca 20m2, men det er ikke spesielt godt lydisolert og med en utleie leilighet ved siden av så kan jeg ikke spille så det rister i hele huset. På bakgrunn av dette så stiller...