Søkeresultater

1. L

Philips 55POS9002 retention.

Jeg blir ikke kvitt retention på min 9002. Særlig plagsom NRK logo i høyre hjørne. Det skal egentlig gå i gjennom en renseprosess etter å ha blitt slått av til stand-by. Lurer litt på om dette ikke skjer. Det er en mulighet til å kjøre rens under bildemenyen, og det har jeg prøvd et par ganger...
  2. L

Spørsmål ang. hvor mye man skal stole på en selger. :-)

Hei , Datteren min skal kjøpe TV og spurte meg om råd. Jeg har selv en Philps 55POS9002. Som jeg er veldig fornøyd med. Bruker den med Apple TV4K og med soundbar. Datteren synes TV`n min er bra og hun så at Elkjøp hadde en ok pris på Philips 55oled803. Så i vei til Elkjøp hun dro for å kjøpe. Da...
  3. L

Philips 55POS9002. Android 8 oppdatering mottatt.

Min 9002 fikk Android 8 oppdatering i dag. Alle bildeinnstillinger blir slettet, så det kan være lurt å notere ned personlige innstillinger. Ser bra ut. Har ikke testet noe særlig, men foreløpig bra.
  4. L

Skjermrens for 46FPL9706?

Hei. Er det noen som har greie på hvilken skjermrens man skal bruke på denne TV`n? Den har motheye filter så andre typer kan skade skjermen. Har prøvd å få tak i Philips SVC1116/10 , som jeg tror er den riktige. Uten resultat, Jeg var på Elkjøp og ble overtalt til å kjøpe en AM non bacterial...
  5. L

Philips 46fpl9706. Anbefalt software versjon?

Hei! Noen som vet hvilken software versjon som er best for denne TV'n? Jeg vet ikke hvorfor,men TV'n selv finner ikke noen oppdateringer.
  6. L

GET PVR spm.

Alt fallt ut i vårt område igår kveld. Bruddet varte leeenge. Tenkte jeg kunne se noen opptak, men neida serru.:twisted: Boksen vil ikke vise opptak når det er signalbrudd! Noen som vet om en vei rundt? PS Er det flere som irriterer seg over hvor langsomt det går med å utvide antall HD...
  7. L

Philips 46FPL9706, HJelp med Smart TV?

Hei, jeg har kjøpt 9706 og jeg har problemer med å finne Net TV. Prøvd å finne svar på mange steder, men uten hell hittil. Jeg har koplet til trådløs router og jeg kan se i "innstillinger" at jeg er koplet til mitt nettverk med hastighet på 65Mbit/s. Når jeg går inn i "Hjem" menyen og klikker...
  8. L

Nesten en halv million mister TV2 kanaler.

Nå er det i gang igjen.:twisted: Nesten en halv million mister TV 2-kanaler - kultur - Dagbladet.no
  9. L

TV til spilling, 3-4000.

Hei, Sønnen skal kjøpe TV som skal brukes primært til spilling. Han ønsker ca 42" med full HD og pris rundt 3-4000 kr. Er det noen vennlige sjeler som kan komme med råd?
  10. L

GET / Canal+ Wimbledon.

Hadde gledet meg til å se Wimbledon i HD fra Canal+, men i GET`s kabelanlegg får jeg bare en SD kanal som sender? Skuffende! Merkelig, spesielt når Canal+ Sport HD har sendepause. Begynner å bli skikkelig lei av GET`s mangel på serice. Da jeg skulle sjekke dette med kundeservice var siste...
  11. L

Philips 9705. Høyfrekvent støy?

Jeg har fulgt med på forumsider rundt omkring for å skaffe meg informasjon om Philips 9705. Nå er den tilgjenglig i de fleste europeiske land. Tilbakemeldinger fra brukere tyder på at denne modellen har et problem med høyfrekvent støy som oppleves som veldig plagsom. Philips kundeservice...
  12. L

Canal+ nå også under filmleie hos GET,

Må bare skryte av det nye tilbudet fra GET og Canal+. Fikk en brosjyre i posten her forleden at filmene fra Canal+ også var tilgjengelige under filmleie menyen på HD PVR uten ekstra kostnad. Nå kan man når som helst gå inn å velge film i stedet for å ta opp på PVR. Håper HD filmene blir...
  13. L

Hvor er det blitt av Canal+ Sport HD?

Nå har jeg gledet meg til å se Wimbledon i HD og til min store forundring er det ikke sending i HD.:cry: De Canal+ har dessuten fjernet Sport HD fra programoversikten på internett. Hva skjer?? Hele vitsen med mitt Canal + Total abonnement har vært HD tilbudet. Det var ille nok at PL forsvant...
  14. L

Harmony ONE. Mistet brukern- og passord.

Jada, veldig glupt. :mrgreen: Før jeg gjør noe lurte jeg på hvis jeg lager en ny konto, vil denne kontoen registrere eksisterende profil?
  15. L

Dårlig tid. Datteren vil ha TV i julegave.

Hei. Veldig vanskelig å få frittet ut datteren min når det gjelder julegave. I dag kom hun og sa hun ville ha en flatskjerm på rommet.:???: Hun er 18 år forresten. Det betyr at jeg kun har i morgen å fikse dette. Har noen forslag på hva som egner seg og hvoer I Oslojeg kan få kjøpt den...
  16. L

Når kommer TV2 HD i kabel?

Jeg irriterer meg grønn over den reklamen Riks TV / TV2 kjører nå for tiden, mens jeg ser på Tour de France.:evil: Den hånlige tonen når de ønsker oss som ikke har Riks TV " en fortsatt god sommer " er å dra`n litt vel langt. Jeg er en av flere hundre tusen kabel TV brukere som ikke har et...
  17. L

Philips vs Elkjøp, hva foregår?

Jeg hadde endelig fått tid til å se på TV`er og dro til min lokale Elkjøp butikk her i Oslo. Hadde egentlig tenkt å se på noen Philips modeller, men fant bare et eksemplar i butikken. Tror det var en 5604, men samme det. Jeg spurte en selger om hvorfor de hadde så få Philips modeller? Han svarte...
  18. L

GET HD PVR fryser.

Hei. Nå i det siste har HD PVR begynt å fryse bildet. Dette skjer når jeg har brukt pauseknappen for deretter å fortsette å se etter en stund. Når jeg da trykker på stopp for å komme tilbake i direkte sending, er det umulig å spole tilbake for å se det jeg er gått glipp av. Jeg har bare ca 30...
  19. L

GET HD PVR og tekst TV?

Hva skyldes det egentlig at tekst TV ennå ikke er tilgjenglig på HD boksen? Jeg savner tekst TV og synes det er grenseløst irriterende at de ikke har klart å få til dette. Er det så vanskelig å kode dette inn i signalet i 2008? Jeg har 2 andre bokser i huset som dette virker på, men HD...
  20. L

Pioneer senker prisene.Norge også?

Så på minhembio siden at Pioneer senker prisene i Sverige: Svenske kroner. Nya Priser på Pioneer. ___ PDP-4280XA 18.990:- PDP-4280XD 19.990:- PDP-428XD 22.990.- PDP-5080XA 25.990:- PDP-5080XD 27.990:- PDP-508XD 29.990.- Enjoy! _______ Hva med Norge?