Søkeresultater

1. terion

DIY trigger av Vincent SP-331

Jeg lurer på om det er noe god ide å bytte ut AV/PÅ knappen i front av min Vincent SP-331 med et rele som trigges fra 12V trigger'n fra receiveren? Er nå så lei av å glemme å slå av denne forsterkeren hele tiden :p Værre er det vel egentlig at jeg glemmer å slå den på, også blir det til at jeg...
  2. terion

Fjernstyrt av/på Vincent SP-331.

Ya, har en SP331 og vil gjerne slippe å rote meg frem i benken foran for å skru denne på hver gang jeg trenger stereo, og det er jo ikke så sjelden man vil ha. Noe metode jeg kan få skrudd denne trygt av og på uten å måtte finne veien bak glassdørene hver gang? Noe fjernkontroll +230v bryter...
  3. terion

Anbefalt forforsterker til Vincent SP-331.

Jeg er ute etter en forforsterker til min Vincent SP-331, har en Pioneer 7 kanals forsterker jeg bruker når jeg ser film, men kunne tenke meg en billig men god forforsterker til å styre Vincent'n når jeg vil bare bruke stereo, gjerne brukt. Hva bør jeg se etter? Er det noen forforsterkere som...
  4. terion

Vincent SP-331 bare blinker.

Fikk tak i en Vincent SP-331 og når jeg har koplet alt til, og skrur den på, så står den bare og blinker. Ingenting mer skjer etter det. Er det da noe galt me'n? Hva kan jeg gjøre..
  5. terion

Dali 109 Erstattningselement for diskanten.

Hei. Jeg har et par Dali 109, og diskanten på dem er helt døde. Lurer på hvilket element jeg bør kjøpe til dem som passer signaturen og kassa til Dali 109. Helst ikke så utrolig dyrt element.. mvh Terje Tintin.
  6. terion

Denon POA 2800 - Ulyd.

Hei. Kjøpte meg en eldre effektforsterker på bruktmarkedet. En Denon POA 2800. Noen som har peil på denne forsterkeren? Som jeg har skjønt så er det en Dual Mono, klasse A forsterker? 2x200W i 8-4 ohm A/B? (8-16 A+B) Til saken: Når jeg spiller rolig med den, så lager den en fantastisk lyd, men...
  7. terion

Prosessorinngang på forsterker som ikke har.

Er det mulig for folk som har litt teknisk innsikt og ordne inn en prosessorinngang på en vanlig stereoforsterker? Så jeg kan bruke den som effektforsterker på surroundreceiveren. Jeg har en Denon PMA-925r, og den rett og slett rocker rompa til høytalerene mine, jeg koplet den tilbake idag...
  8. terion

PowerAMP til VSX-1015.

Hei. Jeg har en Pioneer VSX-1015 surroundreceiver som driver Paradigm Monitor 9 (9SEMK3). Jeg har også en Denon PMA-925r stereoforsterker som drev disse Paradigm-ene før, og den forsterkeren rev de totalt i filler... Pioneer-en klarer ikke få de til å vrenge litt engang, eller bittelitt om jeg...
  9. terion

terions multimediahive

Riggen! Tja, begynner å få til en liten stuefilmtittingsintegrasjon her.. dvs, stua mi består egentlig bare av to stressless og resten er høytalere og anlegg, også min kjære elefantfot.. :) Elektronikk: Homebrew HTPC med Linux og My Media System, fjernkontrollstyrt. LG PM1MA 42" Plasma. Dream...