Søkeresultater

1. N

Samsung Q9FN lagging på XBOX

Hei, Kjøpt en Samsung Q9FN å sliter med litt hakking på xbox one s modellen. (kun testet fifa 18) Har prøvd game mode og diverse andre ting men det blir aldri helt bra, er små lagging. Noen som har noen forslag til hva det kan være ?
  2. N

Kjøp av ny TV

Hei, Jeg skal kjøpe nytt tv men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen forslag ? Krav: ikke mindre enn 46" Bra å spille xbox på så bilde ikke henger igjen/hakker Ikke mer enn 15 K
  3. N

Valg av TV

Hei ! Har kjøpt meg en Epson EMP-TW700 projektor, men er veldig skuffet med bilde på vanelig dvd. Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å få bedre bilde? Blu-ray er den bra på. Går jo å bruke angrerett på komplett for å bytte den i en tv istedenfor noen som vet om noen steder å kjøpe...
  4. N

Kjøp av filmplakater

Hei! Har sett at flere av dere har filmplakater på deres profiler hvor kjøper dere de? jeg har kjøpt mine på free recordshop men de har jo tatt kvelden i norge. Noen som har noen gode tips til hvor man får tak i sånne billig?
  5. N

Levetid på projektor

Hei! Hva er den normale tiden på lampen på en projektor? min har gått nærmere 2400 timer nå, men kan ikke se dette veldig på den enda, utrolig overasket. Eneste jeg har merket er at den bråker veldig når den står på, mulig den alltid har gjort det bare jeg som har lagt ekstra merke til det i...
  6. N

Bedre lyd med effektforsterker ?

Hei ! Har dette av utstyr nå: Forsterker: NAD T744 Front høyttalere: CERWIN-VEGA CLS-12 Senter:CERWIN-VEGA CLS-6C Bak høyttalere:CERWIN-VEGA CLS-6 Sub:CERWIN-VEGA CLS-12SX Vis man kjøper en effektforsterker vil det gjøre lyden noe bedre ? eventuelt hvordan ? klarere, høyere ? :-D f.eks...
  7. N

Bra fighting film

Noen som vet om en bra fighting film som eks. Undisputed 1 og 2 Fight Club osv ?
  8. N

To center høyttalere

Hei ! Har en NAD T744 forsterker også har jeg hele Cerwin Vega CSL serier med 12" front og 12" sub. Hadde det vært lurt og hatt to av Cerwin Vega CLS 6c (senter høyttaler) har en fra før av. Klarer forsterkeren dette? er kun plass til 1 senter men er vel mulig å kjøre begge på samme plugg...
  9. N

Skurring i bakhøyttalere

Hei ! Kjøpe et par bakhøyttalere på hifiklubben Cerwin Vega CLS-6 for en stund siden, men den ene høyttaleren skurrer. Er dette noe som bør skje på en bakhøyttaler kan ikke tenke meg at den er sprengt. Noen som har vært borti noe slikt før ? :)
  10. N

Playlist på fjernkontroll

Hei ! Noen som vet om en kontroll man kan bruke til pcen som viser playlist fra windows mediaplayer winamp eller noe lignende ?
  11. N

Forsjell på fronthøyttalere og bakhøyttalere ?

Hei ! Jeg lurer om det er noe forsjell og bruke front høyttalere til bakhøyttalere ?
  12. N

NAD T744 eller NAD T754

hei ! jeg har kjøpt meg cerwin vega cls 12. så kjøpte jeg meg også en NAD T744, men på hifi klubben anbefalte de meg å kjøpe NAD T754 er dette dumt av meg ? vil jeg merke mye forsjell med T754 ? jeg kan nemelg bytte så jeg får den andre vis jeg vil innen noen dager.
  13. N

Forsteker hjelp

Hei ! Jeg skal kjøpe meg: Cerwin Vega: CLS-12 LINK:Hi-Fi Klubben :: Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: CLS-12 Vis jeg ikke finner noen lignende til rundt samme pris Hadde tengt til å kjøpe forsterker også da har jeg funnet: NAD T744, er det en bra forsterker til Cerwin Vega CLS-12 ...
  14. N

Oppgradere høyttalere og forsterker

hei ! jeg skal muligens oppgradere høyttalere og forsteker i slutten av neste måned. Jeg har sett på: Hi-Fi Klubben :: Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: CLS-12 men finner ikke noen forsterker, må ha mulighet til 5 høyttalere for jeg har en cerwin vega senter høyttaler. Forsterkeren...
  15. N

Bra action film

hei ! jeg trenger litt hjelp med å finne en bra action film med litt humor kanskje. Liker filmer som Welcome to the jungle, wallking tall, Die hard osv. Noen som kan komme med noen tips til filmer jeg kanksje burte se ?
  16. N

Inngang på høyttalere

hei ! På høyttalerene mine er det to utganger bak som man kobler opp høyttalerene til forsterkeren, men det jeg lurte på var om man kunne koble til to forsterkere siden det er ut utganger på høyttalerene ? :?
  17. N

Cerwin-vega_cls-6c

Hei ! jeg vurderer å kjøpe meg ny senter høyttaler CERWIN-VEGA CLS-6C Senterhøyttaler noen som har noe erfaring med denne ?
  18. N

center høyttaler

Hei ! jeg har en center høyttaler som er helt grei er en pioneer s-st70 vil jeg merke mye forsjell vis jeg kjøper en center høyttaler til rundt 1000 kr ? eller er dette helt bortkastet ? en ting til: Jeg har en forsterker som kan kjøre 7.1 er det noe poeng å sette opp dette ? er det mange...
  19. N

Levetid på pære

Har en projektor: Sony VLP-HS3. Hvor lenge kan jeg regne med lampen på den holder før jeg må bytte ?
  20. N

Stille opp bassen

Hei ! Jeg har en Sony STR-DE698S med proson libra 1004 høyttalere, men finner ingen måte å stille opp bassen. noen som kan hjelpe ? Har sett i bruksanvisningen, men finner ikke noe som kan hjelpe :???: