Søkeresultater

1. F

X-rite idisplay pro

Så det du sier er at man helst trenger c6 og klein da de gjør to forskjellige jobber? Hmm, ikke rart få driver med slikt med tanke på priser:)
  2. F

X-rite idisplay pro

skal man gå såpass opp i pris som med klain k10a så kjøper jeg heller en ny projektor uten kalibrering som vil gi meg bedre bilde enn hva jeg ville gjort med den jeg har med. :mrgreen: Men det har nok sikkert noe for seg for dem som driver profft, bare synd man må betale det hvite ut av øyet for...
  3. F

X-rite idisplay pro

ja så den videoen og stusset nå litt på plaseringen:) ved bruk av x-rite i1basic pro 2, vil den ta for seg alt eller trenger man andre ting i tillegg? Og vet du om den tar 3D og? Skal lese meg litt opp på den men ikke tid akkurat nå.
  4. F

X-rite idisplay pro

Ja er nettopp det som er lagret i menyen som er slettet.. fryktet det ja..
  5. F

X-rite idisplay pro

ok, leste de skulle være for projektorer og så tenkte kanskje de var greie. Skjønner man må opp noen hakk for å få fra øverste hylle så tenkte jeg skulle teste den ut siden prisen ikke vær avskrekkende. jeg kjører jo direkte fra BD spiller og.. takk for tipsene ang programmer. Tips til prober...
  6. F

X-rite idisplay pro

Ok, takk for svar Gorm! Godt jeg ikke har bestillt da. Vet du hvilket utstyr som tar for seg kalibrering av 3D da? Uten å koste det hvite ut av øyet så klart. Epson eh-tw9000w som jeg har, ble kalibrert av deg når jeg kjøpte den, ufattelig nok klart å slette innstillingene som da ble gjort...
  7. F

X-rite idisplay pro

Vurderer innkjøp av x-rite i1Display Pro for å kalibrere projektoren. Et par ting jeg er usikker på da jeg er helt fersk på dette med kalibrering. Hvordan gjøres dette med tanke på 3D? Tar dette for seg alt man behøver? håper noen kan hjelpe meg her:)
  8. F

Epson eh-tw9000w sender ikke bilde,død?

Har prøvd alt til ingen nytte.. Har kontaktet epson, så får se hva de sier. Vært på service en gang allerede, så spørs om den ikke må inn en gang til.
  9. F

Epson eh-tw9000w sender ikke bilde,død?

Skulle sette på en film nå og slo nå på alt som vanlig.. Oppdaget at den plutselig ikke åpnet lokket over linsen som normalt. Stått å gått en stund nå, men skjer ingen ting. Fjernkontrollen virker heller ikke. Lyset på prosjektoren står bare å blinker blått. Viften går hører jeg.. pæra gått...
  10. F

Oppo bdp-95 hakking i bildet på 3d med wifi tilkoblet.

Flere som har lagt merke til dette? Går fint når jeg skur av wifi, men når jeg setter den på igjen så kommer det et lite hakk i bildet med gjevne mellomrom. Irriterende da jeg ofte bruker pad til å styre spilleren..
  11. F

Onkyo tx-nr5009 fjernkontroll virker ikke under 3d film

Viser seg å være trådløse nettet på spilleren som forstyrrer..
  12. F

Aha.. Sliter også med at wifi nettet hjemme forstyrrer 3d sendingen også.. Skrur jeg av modemet så blir det borte. Skal prøve uten å ha oppo på nett så får jeg se om det er der forstyrrelsen kommer fra nå.
  13. F

Epson eh-tw9000w 3d kutter andre fjernkontroller?

Skjønner.. Irriterende..
  14. F

Epson eh-tw9000w 3d kutter andre fjernkontroller?

Kontrollene til oppo bdp-95 og onkyo tx-nr5009 kutter ut å virker ved trådløs 3d, noen som vet årsaken?? Virker over nettverk med app..
  15. F

Når jeg ser på 3d film på epson eh-tw9000w(trådløst) fra oppo bdp 95 kutter kontrollen ut på forsterkeren. Gjør forøvrig det på oppo og.. Virker greit over nettverk med app. Noen som vet årsaken??
  16. F

Oppo bdp-95eu hakking i bildet

Da har jeg prøvd med factory reset uten hell.. Dette er på hdmi 1, kjører både lyd og bilde der. Firmware er den siste.
  17. F

Ikke koblet den fra strøm en stund nei.. Hvordan tar man factory reset?
  18. F

Ingen som vet?
  19. F

Har gått over kabler, innstillinger på alt av komponenter og kommet fram til at det er fra avspilleren. Har fått hakking i bildet som er veldig irriterende og som jeg ikke klarer å bli kvitt.. Noen som vet hva det kan komme av? Har også sett det når film står på pause. Sett mest på 3d i det...
  20. F

Epson eh-tw9000w crosstalk

Det hjalp faktisk. Hvor lang tid bruker du på full pro kalibrere for 2d og 3d ved innlevering i morgen?