Søkeresultater

1. L

Philips 55POS9002 retention.

Jeg blir ikke kvitt retention på min 9002. Særlig plagsom NRK logo i høyre hjørne. Det skal egentlig gå i gjennom en renseprosess etter å ha blitt slått av til stand-by. Lurer litt på om dette ikke skjer. Det er en mulighet til å kjøre rens under bildemenyen, og det har jeg prøvd et par ganger...
  2. L

Spørsmål ang. hvor mye man skal stole på en selger. :-)

Hei , Datteren min skal kjøpe TV og spurte meg om råd. Jeg har selv en Philps 55POS9002. Som jeg er veldig fornøyd med. Bruker den med Apple TV4K og med soundbar. Datteren synes TV`n min er bra og hun så at Elkjøp hadde en ok pris på Philips 55oled803. Så i vei til Elkjøp hun dro for å kjøpe. Da...
  3. L

Philips 55POS9002. Android 8 oppdatering mottatt.

Min 9002 fikk Android 8 oppdatering i dag. Alle bildeinnstillinger blir slettet, så det kan være lurt å notere ned personlige innstillinger. Ser bra ut. Har ikke testet noe særlig, men foreløpig bra.
  4. L

Philips oled 9002

En ting jeg har funnet ut med denne tv`en. Hvis alt låser seg, og man tror det er en feil med tv som ikke reagerer på fjernkontrollen. Feilen ligger ofte i fjernkontrollen. I går så jeg på Youtube og spolte fremover lenge med fjernkontrollen. Da frøs alt og ingen ting hjalp , inkludert å la tv...
  5. L

Philips oled 9002

Nå kan jeg svare meg selv. Jeg har misforstått. Trodde Playstation 4 kan vise 4K oppløsning. Det stemmer ikke. Det gjør Playstation 4 Pro. Men HDR er veldig bra. :-)
  6. L

Philips oled 9002

Det er en ting jeg lurer på når det gjelder HDR på 9002. Jeg spiller et spill på Playstation 4. "The last of us". Når jeg laster det ned så sier det at jeg har en HDR TV , og om jeg vil aktivere det i spillet. Jeg svarer ja og bildet ser veldig bra ut. Når jeg trykker på "info" knappen så sier...
  7. L

Philips oled 9002

Fikk min 55pos9002 i dag. Gå ta banen. Min 9706 moth eye, rest in peace. Vanvittig fornøyd. Netflix HDR er bare fantastisk.
  8. L

Philips oled 9002

Jeg dro også ned til Glassmagasinet og sikret meg et eksemplar til denne prisen. Avslag på 17000 fikk det til å rykke i bankkortet. Flatpanels.dk publiserte en test i går. Sikkert interessant lesing for noen. http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1505461603 Nå må jeg bare se hva...
  9. L

Philips 55POS9002

Kjøpte min på torsdag for 9999,-. Elkjøp åpnet avdeling på Glassmagasinet. 17000,. avslag. Skal erstatte min 9607 som har tjent meg bra.:-)
  10. L

Skjermrens for 46FPL9706?

Hei. Er det noen som har greie på hvilken skjermrens man skal bruke på denne TV`n? Den har motheye filter så andre typer kan skade skjermen. Har prøvd å få tak i Philips SVC1116/10 , som jeg tror er den riktige. Uten resultat, Jeg var på Elkjøp og ble overtalt til å kjøpe en AM non bacterial...
  11. L

Philips 46fpl9706. Anbefalt software versjon?

Er du kvitt dirty screen effekten?
  12. L

Takk for svar! Blir litt skeptisk når jeg leser brukererfaringene. Kanskje lurt å vente?
  13. L

Hei! Noen som vet hvilken software versjon som er best for denne TV'n? Jeg vet ikke hvorfor,men TV'n selv finner ikke noen oppdateringer.
  14. L

HDTV fra GET

Helt enig!Jeg har tatt det opp i en annen tråd. Helt håpløst at de sender opptak på ViasatsportHD når F1 sendes direkte. Viasat har nå gjort om alle sine kanaler til HD for lenge siden.på tide vi slipper å betale ekstra for HD kanaler. Blir som å måtte betale for farger når vi hadde sort hvitt TV.
  15. L

GET HD PVR - forslag til forbedringer ?

Tidligere kunne vi se Formel 1 og PGA turen på HD kanalen. Jeg har viasat pakke, men siden Viasat gjorde alle kanalene sine til HD (ikke hos Get) er disse sendingene bare være tilgjengelig i SD . Pussig nok sendes bare opptak og lite interessante program på viasat sport kanalen når disse...
  16. L

Pinell Support

Når den verste irritasjonen hadde lagt seg , bestemte jeg meg for å gi Pinell en ny sjanse.:D Feil kan skje de beste og jeg mistenker Elkjøp for å stå bak feilen. Byttet i dag og alt virker strålende. Logget på nettverket og oppdaterte uten problemer. Blir spennende å se hva den har å by på...
  17. L

Pinell Support

Når den verste irritasjonen hadde lagt seg , bestemte jeg meg for å gi Pinell en ny sjanse.:D Feil kan skje de beste og jeg mistenker Elkjøp for å stå bak feilen. Byttet i dag og alt virker strålende. Logget på nettverket og oppdaterte uten problemer. Blir spennende å se hva den har å by på...
  18. L

Pinell Support

Søren at jeg ikke hadde lest denne tråden... Kjøpte Pinell supersound II i dag. Esken var ikke forseglet, innholdet var bare radio pluss fjernkontroll. Ingen manual. Min logiske sans sier at den var returnert fra tidligere kunde. (?) Satte inn kontakten og der var den gitt! "Waiting for PC...
  19. L

GET PVR spm.

Alt fallt ut i vårt område igår kveld. Bruddet varte leeenge. Tenkte jeg kunne se noen opptak, men neida serru.:twisted: Boksen vil ikke vise opptak når det er signalbrudd! Noen som vet om en vei rundt? PS Er det flere som irriterer seg over hvor langsomt det går med å utvide antall HD...
  20. L

PC skjerm for fotoredigering.

Jeg kjøpte denne i forrige uke: Eizo FS2333 test/anmeldelse - FlatpanelsDK Riktignok redigerer ikke jeg foto, men jeg er strålende fornøyd med skjermen hittil.