Søkeresultater

1. S

Høyttalere til Marantz SR7005?

KEF R-serien kunne vært fin ? får kjempetest i siste nummer av WATT og anbefalt løsning i Home Theater Magazine
  2. S

forforsterker/DAC med AirPlay

Det kommer en litt mere high-end variant fra marantz iløpet av 2012 :-)
  3. S

Marantz x007

Sone2 med HDMI er første gang jeg har sett. Ellers regner jeg at den får Spotify støtte etterhvert som Denon
  4. S

Hvilken receiver bør jeg velge?

jeg byttet fra Onkyo 9-serie til MRX500 og opplevde lyden som kraftigere :-/ Anthem oppgir reelle watt med alle kanaler i drift, mens Yamaha/Onkyo oppgir effekt i en kanal ved en frekvens med 1%forvrengning.
  5. S

Kvalitetslyd i alle rom med Knx og div

Det er mulig med control4 infinity edge veggpaneler, 5" eller7" størrelse tror jeg
  6. S

ISF "referanse blu-ray"

Fri flyt/eksponert.no selger denne filmen fra lager i Oslo :-)
  7. S

Jeg er usikre på de andre, men control4 kan integreres med sonos . Da bruker du kun en sonos boks som kilde og du har spotify, home controller fra c4 gir deg tilgang til internett radio og nas. Marantz feks er fine forsterkere å bruke med c4. Med c4 får du styrt alle soner/kilder fra en...
  8. S

Både control4 og RTI styrings systemer kan integreres med KNX. Jeg regner med at Crestron kan gjøre det . Da står du helt fritt mht valg av forsterkere/tv/høyttalere :-)
  9. S

Surround receiver og effekt trinn til B&W 805D

Det er mulig med høydekanaler på Anthem, men du må velge enten surr.back eller front height. De fleste som driver med bass eq og integrering i rommet mener alle subber bør få samme mono signal, og det gir Anthem
  10. S

30% på klipsch RF-82 MK2 6995,-

Klipsch RF-82 http://www.oslohificenter.no/images/stories/Tilbud_800.jpg ser de kjører en del andre tilbud også
  11. S

Slim receiver? Eller annet oppsett?

Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Marantz NR1402 denne er noe rimeligere
  12. S

Anthem MRX 700 vs MRX 300 + Stereo Forsterker

Jeg kjører med MRX og separat effekt. Det var mest hensiktsmessig for meg, men jeg har ingen stor eller tungdreven senter. Hvis du satser mye på multikanals lyd bør du ha en stor senter med mye effekt inn. Anthem har jo løsningen med MCA-30 og MRX-300 ?
  13. S

Anthem mrx 300 eller NAD T757?

Hvis du får best effektmodul og best rom korreksjon med Anthem er det vel ikke noe å lure på :-) Sier en Anthem eier
  14. S

trenger kalibrereings hjelp av PJ

Ta kontakt med Bjørn gjennom Hovedside - OPPO Han har base i Stavanger tror jeg
  15. S

PSB Image T6 Hvilken forsterker?

PSB bruker NAD elektronikk selv
  16. S

JL Audio Fanthom f113. VS Velodyne DD12pluss VS Klipsch P-312W Subwoofer

Et lite innspill fra siden , men hva med Paradigm Sub 15 ? Test finnes her på både Paradigm og B&W Im Test: Subwoofer Paradigm Studio Sub 15 - stereoplay - Magnus.de
  17. S

Anthem tråden

Hei Alle innganger/kilder kan brukes med ARC, men da må de digitaliseres. Så enten digitalt inn ellers må du bruke A/D konvertering. Anthem har ikke laget noen "source direct" funksjon da ARC må behandle signalet digitalt. Hva med å prøve en Sqeezebox touch som mediaspiller for musikk ?
  18. S

prosjektor rundt 10000.- kandidat funnet, hvilket transparent lerret passer?

Det har vært argumentert fra DLP leiren at SXRD paneler taper seg i kvalitet over tid. De hevder at siden de er laget av organisk materialer vil de reagere med oksygen og bryte ned. Time will show :-/ Uansett hadde det vært interessant å se målinger av 3 år gamle paneler med både lcd og sxrd...
  19. S

Lyd I New york??

tror de mest kjente butikkene i NY er Stereo Exchange » Only the world’s finest audio and video in the heart of New York og sound by singer (kun etter avtale) Har ikke vært i noen av de, men skulle jeg dratt til NY så.
  20. S

Prissamarbeid??

Tv markedet og i særlig grad Samsung har veldig lave marginer. Ofte er dette produkter butikken taper penger på, men ved mer salg går de i 0. Det som pr idag er lukrativt er å selge tv med CD/Viasat abbonement. Det er forklaringen på at prisene er veldig like.