Søkeresultater

1. Mr. Gadget Man

Yamaha RX-V571

Kan noen hjelpe meg med hvor IR øyet sitter på denne. Har to Yamaha receivere i samme rack, men vil bare at den ene skal reagere på fjernkontrollen.
  2. Mr. Gadget Man

L-Sound reward points?

Har de sluttet med dette systemet? Sitter her og skal legge inn bestilling, men finner det ikke lenger.... :-S
  3. Mr. Gadget Man

Brudd i HDMI kabel.

Hvordan sjekker en dette enklest mulig og er dette standard utstyr en elektriker har? Nytt hus og fått elektriker til å trekke HDMI kabel i veggen mellom TV og Mac. Nå er det ikke noe liv i denne kabel. Jeg har selvsagt sjekket både Mac, TV, innganger og overganger. Alt fungerer som det skal...
  4. Mr. Gadget Man

2 x SVS PB12NSD eller 2 x SVS SB12NSD?

Trenger litt hjelp og gode råd til siste innkjøp til kinorom. Dedikert rom på ca18kvm, skal brukes primært til film. Sikkert en og annen live DVD, men primært film for liten og stor. Skal spille sammen med JBL LS80, LS center og 4 x Definitive Technology SR8080BP. Skjønner jo at disse to...
  5. Mr. Gadget Man

Hva matcher JBL LS80 og LS center best! (Valg av surround ht)

Hei! Dedikert hjemmekino er på vei opp i nytt hus og jeg driver med litt innkjøp før det store sluket tar alle pengene. Jeg har JBL LS80 fronter og matchende LS Center. Nå har jeg lest en del på nett og prøver å finne best match for disse siden jeg ikke vil bruke LS40, da disse blir alt for...
  6. Mr. Gadget Man

Prosjekt flerromsslyd….

Innkjøp av høyttalere for innfelling i taket i nytt hus er allerede kjøpt og tilpasset i tak av snekker. Nå trenger jeg derimot hjelp til å finne ut om jeg skal gå for en multikanalsforsterker av denne typen Søkeresultater for: '12-45' eller kjøpe Sonos forsterker amp til hvert rom. Jeg kommer...
  7. Mr. Gadget Man

Yamaha RX-A3010 VS Yamaha RX-V3067

Den nye til 13990,- den gamle til 7990,- Kan noen hjelpe meg med de konkrete forskjellene. Mener å ha hørt noe om forskjell på lydprosessor. Den unge mannen bak disken i butikken mente de var svært like og at det var bortkastede penger å ta steget opp. Innspill mottas med takk
  8. Mr. Gadget Man

Koble komponenter uten trådløst nettverk til trådløst nettverk...

Kan noen hjelpe!? Litt frustrert over å ikke få dette til selv! Jeg bor i dag pr i dag i leid leilighet over 2 etg og kan således ikke strekke kablet nettverk slik jeg ønsker. Etter hvert som racket i stua fylles med ting som ønsker seg på nett, men ikke har trådløst nettverk trenger jeg noen...
  9. Mr. Gadget Man

Hvordan gjøre "factory reset" på Pioneer RCS-515H?

Har akkurat gått til innkjøp av nytt surround system på hytta, men har fått et STORT problem. RCS-515H Pioneer Surround systemer - Hjemmeunderholdning Kjørte setup på anlegget, men klarte å teste en feil bilde innstilling og endte opp med svart skjerm! Trenger derfor hjelp til å kunne starte...
  10. Mr. Gadget Man

Fungerer det med denne "cheat'¨n" på PS3?

http://www.play.com/Games/PlayStation2/4-/180487/-/Product.html?searchstring=Action+Replay&searchsource=0 Har lyst til å spille litt Gran Turismo 4 igjen, men gidder ikke å opparbeide meg biler og credits. Noen som vet om denne vil virke på PS3? Det er en USB sak til PS2 så det skal vel ikke...
  11. Mr. Gadget Man

Problemer med tilkobling av Microsoft Wireless Racing Wheel

Hjelp Forza 2 er rett tundt hjørnet og nå får jeg plutselig ikke koblet rattet til 360'n, hva har skjedd? Har selvfølgelig kastet den lille ubrukelige bruksanvisningen som fulgte med, men mener å huske at den ikke var så mye til hjelp. Jeg har lys i den lille grønne "wireless" lampen på rattet...
  12. Mr. Gadget Man

50" til under 20 000,-

Hallois! Jeg skal hjelpe en kompis å finne en ny tv. Han har lyst på en 50" til da under 20 lapper, hva vil folket foreslå? Kan ta utgangspunkt i en TH-50PV70E tror jeg som et greit alternativ. Har noen noe annet forslag kom gjerne med det. Dette er vel ikke riktige stedet for en prisjakt...
  13. Mr. Gadget Man

Film på Xbox 360 via pc...

Hei! Har etter innstallasjon av diverse service packs til XP og innstallering av mediaplayer 11 mistet denne muligheten. Det vil si, windows media connect som var enkelt å sette opp før er ikke det lenger etter min mening. Muligheten en hadde tidligere til å velge hvilke mapper Xbox'n hadde...
  14. Mr. Gadget Man

Billigste sted å kjøpe Blu-ray sone B

Tittelen sier vel egentlig det meste. Jeg vet det ligger noen linker her og der i forskjellige tråder, men håper vi kan samle de opp her!? Altså... billigste sted å kjøpe Blu-ray sone B?
  15. Mr. Gadget Man

Ukens tilbud på Netshop! Xbox HD dvd 1395,-

http://www.netshop.no/aspx/nyhetsmail.aspx Det er vel ikke så mange kronene forskjell i forhold til beste tilbud på nett, men i alle fall litt....
  16. Mr. Gadget Man

Kveldens oppdagelse! "Støyproblemer" på GET dekoder....

Hallois.... Hvis det er flere som sliter med "hakking" på sin kjære GET dekoder, prøv følgnede. Skru av annen elektronikk som står i nærheten av dekoderen i racket ditt! Så fort jeg skrur på strømmen i dvd spilleren min som GET boksen står oppe på begynner den med den berømte...
  17. Mr. Gadget Man

Forza Motorsport 2, hva skjedde?

Jeg var helt overbevist om at jeg hadde sett release dato på det rundt disse tider i februar jeg? På alle sidene jeg har skjekket nå står det 25 mai, ikke gøy! Noen som har noe info?
  18. Mr. Gadget Man

Microsoft Wireless Racing Wheel, noen som har testet dette?

Sitter her nå etter nyinnkjøpet og lurer på hva jeg synes.... spiller for tiden mest TDU (Test Drive Unlimited) og kan vel ikke si at jeg bare er positiv. Rattet er som et hvilket som helst annet ratt til f.eks pc i 1000,- klassen så jeg sammenligner det på ingen måte med dyrere modeller eller...
  19. Mr. Gadget Man

HDMI problem mellom Denon komponenter (2910 og 3806)

Hei Folkens håper dere kan hjelpe meg litt! Jeg er nå igang med å sette opp hjemmekino'n min på nytt og har støtt på noen "små" problemer. Har hatt en kompis innom for å hjelpe meg litt også, men jeg klør meg i hodet fortsatt da vi ikke fikk til det vi ville. De "små" problemene består i: 1...
  20. Mr. Gadget Man

Hvordan åpne Xbox 360?

Noen tips på sider det står noe om dette? Har ikke lyst til å ødelegge noe.... Har kjøpt nytt sort kabinett og har "spesial verktøy" for å gjøre jobben, men synes ikke det er så lett å finne ut hvor en skal begynne :(