Søkeresultater

1. striky

Marantz SR7011 og AV7703

Info hentet fra Marantz og AVSforum The brand-new SR7011 AVR from Marantz ($2200) is a 9-amplifier, 11.2-channel processing flagship for the brand. It’s designed to decode hi-res audio and handle the latest video formats including UHD/4K with HDR. According to the company, it’s also diligent in...
  2. striky

SVS 16-Ultra series

SVS har lansert nye 16" Ultra-subber: SB16-Ultra og PB16-Ultra https://www.svsound.com/pages/16-ultra-series
  3. striky

Hi-Fi Messen i Horten 2016

Hi-Fi Messen i Horten (Hi-Fi Messen) går av stabelen denne helga. Dette er vel en messe som vanligvis pleier å være preget av "seriøs" hifi (og rykter om mye "pling-plong"-musikk), men i år er det faktisk litt snacks for hjemmekinoentusiastene også, både L-Sound / Arendal Sound og M&K Sound...
  4. striky

Sony VPL-VW675ES

The VPL-VW675ES is Sony’s first projector to support Hybrid Log Gamma in preparation for future HDR broadcast content[i] DALLAS, September 14, 2016 (CEDIA Booth #3710) – Today, Sony Electronics is expanding its home theater line-up with the announcement of the VPL-VW675ES, a new, compact native...
  5. striky

SVS bytter distributør i Norge

Lsound og SVS skiller lag, ny distributør i Norge er Spaceworld Soundgarden. SVS innbyttekampanje for et Arendal Sound produkt – lsound.no Spaceworld Soundgarden overtar SVS - Stereo+
  6. striky

Transformers 5 skal spilles inn i Norge

Noen scener skal spilles inn i Norge: "Det bekrefter filmprodusent Per-Henry Borch i TrueNorth Norway til VG. Til avisen sier han at et team på 50 - 60 personer skal filme i løpet av to uker. Viktige scener i den nye «Transformers»-filmen skal spilles inn på Trolltunga, Preikestolen og...
  7. striky

Det svinger i norsk hi-fi

Små norske hi-fi produsenter utmerker seg med rask vekst og internasjonale priser. Børge Strand-Bergesen tok sluttpakke for å gi verden bedre lyd. Det svinger i norsk hi-fi - DN.no
  8. striky

Striky bygger hjemmekino

Det har allerede gått et par år siden jeg solgte hele hjemmekinoen pga flytting til nytt hus. De siste to årene har det blitt lite tid til denne hobbyen, rett og slett pga all jobb med å ferdigstille hus, få to barn osv... Planer har jeg selvsagt hatt masse av, men verken tid eller penger til å...
  9. striky

Feilmelding ved søk

Fikk denne når jeg kjørte søkefunksjonen nå: In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist.
  10. striky

Messe Triaden Lørenskog 27-28. feb 2010

Jeg oppretter en egen tråd på dette, jeg syns det blir rotete og lite praktisk å legge alt dette ut på en fellestråd for messer. Da er treffet i gang... Møblementet ankommer, prislapp ca 120.000,- per stol.
  11. striky

Flytte (heve) isolasjon og dampsperre i tak?

Har postet dette spørsmålet på byggebolig.no, men kanskje det er noen her på forumet som har innspill: Jeg holder på med oppussing av et eldre hus, og strekker nå k-rør rundt til alle kriker og kroker. I den forbindelse har jeg et ønske om å heve isolasjon og dampsperre i taket i gangen, for å...
  12. striky

HD Nation - ny webtv-serie om HD

Revision3 > HD Nation Første episode er nettopp ute, nye kommer hver tirsdag.
  13. striky

Strikys hjemmekino (alt selges (kanskje))

Link til min første hjemmekinotråd: http://avforum.no/forum/hvilket-utstyr-har-avforums-medlemmer/8881-strikys-hjemmekino-flytter-snart.html Jeg velger å opprette en ny byggetråd nå som jeg om noen få uker flytter inn i "nytt" hus, og starter mer eller mindre helt fra scratch. Denne gangen blir...
  14. striky

Operation WAF :)

Har satt sammen et lite AV-inspirert spill, just for fun :) Javascript-basert. Testet fungerende i nyere FF, Safari og IE. Operation WAF
  15. striky

YouTube-video på forumet

Det er nå lagt til mulighet for å legge til YouTube-video i foruminnlegg. Hvis videoen er tilgjengelig i high quality eller "HD", vil det være mulig å bytte mellom disse modusene i menyen som dukker opp under videoen. Det er også en knapp for fullskjermsvisning. Eksempel på bruk: Hvis videoen...
  16. striky

Lyd og Bildes projektortest (budsjett)

300 tommer HD-bilder til "gi-bort-pris" - VG Nett om Lyd- og bildetester Reagerte på flere ting i denne testen, men dette er jo direkte feilinformasjon: "Det som gjør Panasonic til den mest spennende projektoren, er det anamorfe vidvinkelobjektivet. Med ekte 2,35:1-linse gir den full oppløsning...
  17. striky

Neste generasjon HDMI annonsert

HDMI Licensing, LLC – the agent responsible licensing the High Definition Multimedia Interface™ (HDMI™) specification – has announced five key capabilities and features which will be introduced on the next version of their HDMI technology, which will launch in the first half of 2009. "HDMI has...
  18. striky

Vivitek HC7500A - verdens første 1080p LED-projektor

LAS VEGAS, January 8, 2009 – Vivitek Corporation, a leader in the environmentally responsible manufacture of today's most innovative visual display and presentation products, will be showing the industry's first 1080p, LED projector at the 2009 International Consumer Electronics Show (CES) this...
  19. striky

TAD introduserer nytt Blu-ray-lydformat på CES

Technical Audio Devices (TAD), a subsidiary of Pioneer Electronics, is proud to announce a new development of Blu-ray audio technology that will leave audio enthusiasts in emotionally unprecedented bliss. The new ultra high-end audio format, currently unnamed, will be presented by two world...