Søkeresultater

1. Frink

Roger Waters The Wall Telenor Arena 2011 – Lørdag 30. April Kl 19:30

Ekstrakonserten dukker ikke opp som helt utsolgt helt enda, men de små sjekkene jeg har tatt når jeg har kommet gjennom viser bare et par tribuneplasser. Alt endte vel for min del med to billetter til ekstrakonserten i Seksjon 12, så jeg er storfornøyd :)
  2. Frink

Da fikk jeg ENDELIG trykket meg gjennom på ekstrakonserten, og fikk meg marginalt bedre plasser (seksjon 12) enn mine opprinnelige billetter 30.04 (seksjon 11).
  3. Frink

Er det andre enn meg som klør seg i hodet over at man nå får opp treff for 01.05 på Telenor Arena? Man kan vel håpe på ekstrakonsert, men jeg setter heller pengene på at det er Billettservice som svimler.
  4. Frink

Jeg kan desverre ikke si jeg er overrasket over Billettservice...
  5. Frink

25 år gammel PF-fan her, og blir 26 en liten uke før konserten her til lands. Apropos dagens forhåndsbestilling satt jeg klar med tre spredte sesjoner, og smatt inn på slaget 09:00. Likevel fikk jeg bare klort til meg to billetter i seksjon 11 (GULV), mao. laveste prisklasse for 800,- ved å...
  6. Frink

Er din projektor til under 25k driftsikker?

Stemte "problem" jeg da.
  7. Frink

Pris på pære til Panasonic AE500

Takker og bukker. Trodde jeg søkte godt nok etter andre threader, men den gang ei :roll:
  8. Frink

Pris på pære til Panasonic AE500

Dette er vel ikke akkurat en vare det er noe "tilbud" på i den forstand, men hvis noen av dere har en plass med en fin pris, så blir jeg glad :) (Jeg er en av de uheldige som ble vitne til at min ae500-pære begikk selmord så altfor altfor tidlig, dvs. 800 timer. Savner den allerede...) Jeg har...
  9. Frink

Pæra på min AE500 gikk etter 800 timer :(

Tror jeg har kjørt pæra ganske "normalt", dvs ikke hatt så mange maraton med den eller skrudd den av og på unødvendig mye. Men men, får starte en tråd i prisdiskusjon ang. priser på pærer, og se om jeg kan gjøre et kupp :roll:
  10. Frink

Hmm, var det jeg fryktet. Får kjøpe ny pære og montere den på neste perm da. Hadde egentlig forventa meg mye mer av den pæra også, siden den har kjørt på "low" hele tiden, og blitt behandlet meget fint. Skal prøve å finne en dødsårsak. Takk for svar :)
  11. Frink

Er din projektor til under 25k driftsikker?

Pæra på min AE500 gikk etter under 800 timer, men jeg vet ikke helt om jeg skal se på det som et problem i den forstand. Håper jeg får en form for garanti på dette, siden jeg har behandlet projen meget godt.
  12. Frink

Hva skjer? Har jeg bare hatt uflaks, eller kan temperaturforandringer og andre lure ting hatt innvirkning på å redusere levetiden drastisk? Satt sammen med et par venner og så film, så plutselig kom det et aldri så lite "poff" fra projektoren, null bilde, og det røde lyset for "lamp" blinket...
  13. Frink

Billig Simpson

Stor fan her, i hvert fall :) Sitter og venter på at sesong 5 skal finne veien til norske hyller jeg nå.
  14. Frink

LOTR 12 plate boksen.

Takker og bukker! Da blir det mest sannsynlig til at jeg kjøper den på Elkjøp når jeg får fri til jul. Har gleda meg til denne pakken siden første filmen kom :p
  15. Frink

LOTR 12 plate boksen.

Tenkte jeg også skulle gå til innkjøp av denne gromme pakken, men vil gjerne finne ut den billigste metoden å skaffe den på før jeg evt. kjøper den til meg selv i julegave. Vil helst ha med norsk teksting, siden resten av familien sikkert vil dra nytte av den :)
  16. Frink

Donnie Darko Directors Cut er ødelagt

Musikken på originalversjonen kunne ikke passa bedre etter min mening, så at de skifta den ut på director's cut er noe jeg ikke helt klarer å forstå.
  17. Frink

Torque - en grei film å kjøpe eller søppel?

Fy faen for en søppelfilm Torque var! Klarte ikke se hele engang...
  18. Frink

En som virkelig koste seg :)

Hahahaha, sooty is the man! :lol:
  19. Frink

Hjemmekino-trenden fortsetter

Likte sofaoppsettet ditt, pepa. Det blir nok til at jeg kjøper noe slikt når jeg "blir voksen" og omsider skal bygge meg eget hus ;)
  20. Frink

Filmer man må se flere ganger

Donnie Darko er den første jeg kommer på. Har vel sett den minst sju ganger. Ellers kan The Butterfly Effect være smart å se flere ganger for å la ting synke inn. LOTR-trilogien og Matrix-trilogien er sikkert ingen dum idè å se flere ganger heller. Etter å ha lest gjennom topicen må jeg si meg...