Søkeresultater

1. M

BenQ W9000

Hei! Annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52926808&searchclickthrough=true&searchQuery=benq Det er splitter ny pære og fungerer i orden. Er 2009 modell, selges til 4000kr, er det bra pris, ok pris eller billig? Hvordan er dette i forhold til dagens rimelig prosjektorer med...
  2. M

Transformer The Ride

Var i Singapore forrige uke og jeg måtte såklart dra til Universal Studios! :mrgreen: Og jeg var så imponert av en spesiell attraksjon der at jeg vil fortelle dere om det. Det er Transformer the Ride (3D). Jeg har ikke store nerver og heller ikke mage til å kjøre ville attraksjoner på...
  3. M

Noen NETFLIX brukere her?

Oppdaget netflix for noen uker siden og syns det så mye bedre tilbud enn hva norske tilbydere kan gi, faktisk ikke i nærheten engang. Commoyo som har et sammarbeid med telenor su..r i sammenlikning. Her kan jeg velge utallige film titler i kjedsomme stunder for en billig penge. Men jeg er...
  4. M

Airplay Denon 4311

Hei! Har nylig fått en Denon 4311. Har nettopp oppgradert til siste firmware. Etter oppdatering fik jeg på skjermen "Add new feature" som var airplay.. Trykker på uppgrade status, men det ser ut som dette ikke blir gjort.. For det står videre "Theres no uppgraded features.. Gjør jeg noe galt...
  5. M

Denon Avr 4311 Vs Denon Avc-a1hd(a)

Da jeg nedgraderer ned systemet og tidligere har hatt Denon AVC-A1XVA så frister det igjen med nytt Denon... Brukte mye av tiden idag til å undersøke de ulike modellene.. Ikke lett å sette seg inn i spec. og modeller. Ble forvirret over alle AVR, AVC, europeiske og amerikanske modeller...
  6. M

Transportskade

Hei! Jeg lurte på hva er rettighetene og hva man bør gjøre/pålagt å gjøre dersom i det overlevering av en vare f.eks. høytallere har en skade. Skaden i første øyekast er bare på bekostning av utseende, en liten skade, men usikker om på lyden også blir berørt.. Sjåføren selv sier at skaden...
  7. M

Forslag til et bedre trådløst nettverk?

HEI! Mulig jeg har plassert detter under feil emne, så moderator må gjerne flytte den til riktig plass.. Per idag har jeg Telenor trådløst/kablet modem, Speedtouch ST78WLT. Jeg er på dypt vann nå... Så bær med meg under videre spørsmål/innlegg.. Bruker det trådløse netverk, men har vel egentlig...
  8. M

Spraking av sub..

Noen som har opplevd spraking av sub? Sub`en kan gå lenge om gangen og plutselig så blir bassen borte og det spraker.. ingen bass lyd, bare spraking.. Altså bare når den får inn et bass/LFE signal. Kan vel ikke være sprengt da den kan gå lenge om gangen noen timer. eller? Sub`en er velodyne dd...
  9. M

B&W DS6 S3 eller Mirage OMD-5

Som nevnt hva slags bak høytalere ville dere ha valgt? Hvilket av dem ville være best som bakhøytalere og sidehøytalere? Kan de spre lyden for mye slik at det nærmest blir nesten en ulempe? Er det kanskje andr type surround høytalere som er bedre enn disse, bemerk i nogenlunde samme pris...
  10. M

TANNOY 607 MKII ELLER POLK AUDIO RTi4?

Trenger litt hjelp fra dere... Snuser litt på stativ høytalere og jeg er ukjent med begge... Noe som kjenner til disse? Fint med noe svar og gjerne begrunn hva deres erfaringer er med disse? TAKK!!! :mrgreen:
  11. M

Dårlig bruktkjøp

Jeg er ofte og snuser på bruktmarkedet, ikke for at jeg absolutt skal bytte ut eller oppgradere i oppsettet mitt. Men interessant hvor mye ulike utstyr koster.. Men av og til ser jeg ofte utstyr som er overpriset som enten er eldgammelt eller utdatert. Derfor tenkte jeg en tråd som vi kan...
  12. M

Ny 3D-teknologi, en revolusjon?

Kom borti denne, 3D-bilder du kan ta på | ABC Nyheter Spennende! :mrgreen:
  13. M

Hvordan koble to sub, sunfire True subwoofer EQ

Har en slik sub, men kunne tenkt meg å eksperimentere med en slik til, altså to sunfire sub. Og som tittelen sier, hvordan gjør man dette? Jeg har kun 1 sub utgang.. Ja, et y-led har jeg i tankene.. Men det jeg lurer på er hvordan kalibrere dette, med tanke på at det er rom korrigerering i...
  14. M

Sunfire True subwoofer EQ eller Velodyne DD10?

Har til dags dato sunfire`n, men er svært nysgjerrig på velodyne DD10. Hva er dommen hos dere? Jeg vil bruke (bruker) det til film og musikk.. (men nok litt mer prioritert til musikk) - Hva kan jeg forvente? :neutral: - Sunfire`s to 10" (en som slave) kontra en 10" hos velodyne. - respons? -...
  15. M

XLR kabler fra Hong Kong

Hei! Noen som har prøvd XLR kablene som er annonsert i ebay (.com, com.uk, de) de blir sendt fra Hong Kong og blir merket som gave står det i annonsen.. Noen av kablene ser jo riktig delikate ut... men er de bra? Eks: Cardas Hexlink Golden 5C XLR Interconnect (1.0M Pair) - eBay (item...
  16. M

Folie beskyttelse

Hei! Jeg har søkt og lett på nett av folie beskyttelse og fant ulike varienter. Men disse var ment for mobil/pc. Det jeg kunne tenkt meg er en folie jeg kan legge på mine høytallere/større utstyr... Som mange andre brukere her så er noe utstyr i piano/høyglans lakk.. Og det vil jeg at de skal...
  17. M

Cambridge Audio DVD-89

Hei! Kan noen hjelpe meg? Jeg har skaffet meg en slik spiller (reserve spiller for bruk av unger) men det fulgte ikke med fjernkontroll. Så er det noen der ute som bor i Østfold (helst indre østfold) som har en slik? Jeg vil bare kopiere/lære min multi kontroll IR signalene på noen kommandoer...
  18. M

Digitalt signal inn på forforsterker...

Jeg lurte litt på om man tar ut signalet digitalt ut fra en cd spiller og bruker DAC i forforsterker er det så mye mer å hente ved å oppgradere cd spilleren? Med forbeholdt at dac`en i forforsterker er bedre enn i begge cd spillerne. Da tenker jeg på i prisnivå for "normale" mennesker? altså...
  19. M

Dolby PL, PLII, Neo6. Osv...

Hva bruker dere? Hva foretrekker dere og hvorfor?
  20. M

Transport av varer i AVTORGET

Jeg er her ofte og titter/leser hva som er interessant.. Ofte ser jeg i avtorget for å se noe mulig innkjøp.. Enkelte ganger er det varer som jeg kan ha lyst på som blir vanskelig å få en deal pga. FRAKT eller STØRRELSE er et problem. F.eks. så solgte jeg min forsterker som er 45KG tung, å få...