Søkeresultater

1. B

Arvtager til BenQ W5000/6500

Hvilken modell fra BenQ kan sies å ha tatt over for disse? Eller satser de snart kun på 3d?
  2. B

Blurayspiller med 2 hdmi ut

Jeg vet at Panasonic har BDT310 med 2 hdmi ut, er det andre spillere som har det utenom 6000kr klassen?
  3. B

Klipsch RF-62 til 3998,-

Klipsch RF-62 - Lefdal Kan dette sies å være en god pris?
  4. B

Epson vs BenQ?

EPSON EH-TW3200 til 8990 ny, eller BenQ W5000 til 8000 brukt. Hva virker som det beste kjøpet? Har en stue hvor avstand til lerret vil være 6 m. 120" lerret planlagt. Lys stue, ikke ekstremt god mulighet for å holde alt lys ute. Alternativt BenQ 8720 brukt til 4000? Innspill?
  5. B

Yamaha RXV 2065 DTS/surround decoder

Hei, jeg har hatt en 2065 en god stund, og hele tiden har valgene på lydformat vært straight, pure direct, standard osv. Men plutselig i går så dukket det opp DTS i displayet på en film, og dolby digital på neste. Kan ikke huse å ha trykket på noen knapper, men dette har da forandret seg. Jeg...
  6. B

Plassering presence

Beklager meget stygg tegning, hehe, men jeg lurte på om dette vil være korrekt plassering av presence-høyttalere? De 5 ovalene er høyttalere. Håper på kjapt korreksjon om dette er feil. Skal henge opp i dag. :)
  7. B

2xSub av forskjellig merke

Har en Yamaha RXV2065. Noen som har noen tanker eller erfaringer rundt det å ha 2 subwoofere av forskjellig merke koblet opp og kalibrert?
  8. B

Diskant til B&W LCR60

Noen som vet hva det koster med ny diskant til B&W LCR60? Og hvor jeg evt kan få tak i en. Er det forresten enkelt å bytte denne selv?
  9. B

Overføring av VHS til DVD?

Noen som kjenner til utstyr som gjør dette mulig? bruker man en standard vhs/dvdrecorder kombo maskin?
  10. B

Firmware 2.0 til HD E1

Kan noen som får til denne være så snill å laste den opp eller lage en torrent? Får ikke til å konfigurere så maskinen min kommer på nett. Men å oppdatere via cd gikk fint til 1.5. FIKSET. TAKK FOR HJELP
  11. B

VSX-AX2AS-S vs VSX-AX2AV-S - forskjellen?

Er det noen som kan hjelpe meg her? Hva er forskjellen på disse? Er det noe forskjell?
  12. B

LG 50PC51 erfaringer?

LG 50PC51 /LG 50PC55. Noen som har vært borti disse? Evt vet hva forskjellen på modellene er, og hvordan de klarer seg mot PV70?
  13. B

Hvilken dvd spiller til BenQ8720

Har akkurat kjøpt inn BenQ8720 og Adeo Rammelerret 90" Hva slags signalkilde fortjener disse? Har i dag en Pioneer dvd spiller av litt eldre og billigere årgang (2005), og føler vel at jeg kanskje har litt mer å gå på nå som jeg skal oppgradere til så stort bilde. Tenkte først på HD DVD...
  14. B

Noen som har en aning? B&W 604S3

Er i gang med nytt kiniorom, men får ikke kjøpt høyttalere før i juni. Har sett meg ut disse, men vet ikke om jeg skal ha brukt eller ny. Men når jeg i dag går inn på hjemmesidene til HifiKlubben så er disse ikke lenger å finne. NOEN SOM VET hvorfor?
  15. B

Adeo vs DreamScreen

Adeo Greyvision Plano Delux ramme mot Dreamscrean Dynagrey ramme lerret. Skal brukes med BenQ 8720 eller bedre pj. Noen erfaringer å dele når det gjelder valg her? Kommer til å sitte ca 3 - 3.2 m unna lerret, og har en kasteavstand fra pj på 3.8 m. Hva slags str burde man gå for?
  16. B

Hvilken subwoofer?

Har Denon AVR2807 og Rotel RB1090. Skal kjøpe B&W 604 S3 og tilhørende surroundhøyt. Men har et ønske om en god sub også til et dedikert kinorom. Str på rom er 12-14 kvm, og budsjett 3000-5000. Hatt en yamaha sw500 tidligere, og den spilte meget godt til film. Er hovedsaklig film den skal...
  17. B

Vil denne være et godt valg?

Yamaha DSP-AX1 Til å drive B&W 604S3 samt center og B&W surround høyt. Eller bør man ha kraftigere saker?
  18. B

Noen som kjenner til denne forsterkeren??

rega elex 200w power consumption kjøpt på hifiklubben for ca 10 år siden.
  19. B

Hvilken effektforsterker

Her i dag Denon AVR2807, og er i gang med å kjøpe inn B&W 604 S3, med surroundhøyt i samme serie. Hvilken effektforsterker er å anbefale for å drive disse best mulig, og med best mulig lydibilde til kinobruk. (musikk også, men hovedsakelig kino) Pris har jeg ikke tenkt så mye på.. Er det evt...
  20. B

Valgets kvaler... litt hjelp/innspill?

Har AVR2807. Kommer til å kjøpe Parasound model 2250 eller 2xMidgard Oberon 2.1. Har også en B&W LCR60 S3. Det jeg da sliter med er å velge resten av høyt. Foreløpige alt. jeg har sett på er følgende 3: 1.B&W DM604sr front DS6 S3 surround 2.Klipsch RF82 front RS42 surround 3.Dali Suite 2.8...