Søkeresultater

1. B

Ps3 - Multifjernkontroll?

Du kan bruke logitech sine harmony fjernkontroller, men det krever en ekstra adapter som gjør om IR til blutoothsignaler.
  2. B

"billig pj"

Det gjelder alle varer, bortsett fra personlig pleie.
  3. B

Epsons nye (2011) TW5900 og TW6000 (TW9000)

Med mindre han har andre kilder han også har lyst til se via pj. Da er det vel greiest å kjøre Oppo inn på Onkyo, for så å koble Onkyo til HDMI senderen...?
  4. B

Best kjøp av surroundreceiver til rundt 7000 akkurat nå

Hm, mitt forslag om å kjøpe min RXV2065 for 4500 ble visst borte... offer still stands. Har pre out.
  5. B

Samsung 2012 LED-TV ES8000

Hvem bryr seg om foten? Peneste er uansett å henge den på veggen.
  6. B

Men hva menes med "dårlig" sortnivå? Dårlig i forhold til pj i dobbel prisklasse? Eller generelt meget dårlig? Hvordan er det sammenliknet med Benq sin W6500 f.eks?
  7. B

Boxee Box

FLAC fungerer utmerket hos meg i hvert fall. Mener å huske at HD lyd fungerer problemfritt også
  8. B

6000W i stue (god lyskontroll og matt maling), hva slags størrelse er max på lerret mener du?
  9. B

Hvordan fungerer trådløs overføring av bilde på w-modellene? Noen som har prøvd dette? Og hva koster evt hdmi-adapter for å få denne funksjonen fra min receiver?
  10. B

Arvtager til BenQ W5000/6500

Hvilken modell fra BenQ kan sies å ha tatt over for disse? Eller satser de snart kun på 3d?
  11. B

MKV fil hakker på WD TV HD boks. *NYE PROBLEMER*

Prøv å legge filmen på en ekstern harddisk. Se om det funker da. Jeg har i hvert fall hatt problem selv med å se filmer over nettverk i 1080p.
  12. B

Hjelp til valg av prosjektor.

Hva er poenget med et slikt svar? Jo, du er en kø-- når du svarer slik. OT - Hvordan er rommet du skal ha pj i? Brukes mest til?
  13. B

Anthony Gallo Ref 3.1 elr Klipsch RF-83?

Hva er en skikkelig forsterker til de da? Om man har receiver, hva slags effektforst. ville vært ideelt?
  14. B

argon sub 8??

Energy har vært i Norge veldig lenge. Elkjøp førte (fører?) de i hvert fall alle rede i 1998 når jeg jobbet der. Har hatt flere par Energy i forskjellige prisklasser. Alltid vært fornøyd.
  15. B

Blurayspiller med 2 hdmi ut

Jeg vet at Panasonic har BDT310 med 2 hdmi ut, er det andre spillere som har det utenom 6000kr klassen?
  16. B

Klipsch hos Lefdal og Elkjøp

Det stemmer at det er for et par. Men vet ikke om det er ny eller gammel modell. Men god pris selv om det er gammel modell? Noen som vet hvordan disse er sammen med RXV-2065?
  17. B

Prisonbreak

hm.. det er ikke mange i den stilen om dagen gitt.. Men ta en titt på fringe.. en slags moderne X-Files.
  18. B

Klipsch RF-62 til 3998,-

Klipsch RF-62 - Lefdal Kan dette sies å være en god pris?