Søkeresultater

1. S

Dalis Entusiaster

Gratulerer så mye TorTorden! Mentor 6 spiller knallbra :D Leverer virkelig mye lyd pr krone. Og spesielt når du klinket til på tilbudsprisen. Bare å glede seg til mange timer med godlyd som bedrer seg fremover :mrgreen:
  2. S

Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2

Gratulerer igjen, Daniel! 802 og Ayon låter jo digg hos deg :D
  3. S

Per Christian's Kino. Tid for Atmos!

Du verden! Gratulerer så mye :D
  4. S

Grattis!! Det lille jeg har hørt av ML er jo fabelaktig! Moro :D
  5. S

Ja, de er ikke alltid mer kravstore enn det ;) Det er igrunn bare bra :) Ganske mye jobb om dagen, men lyd og bildelysten er i ferd med å våkne igjen merker jeg. Vært litt dødt der de siste månedene. Har pleid litt andre interesser i sommer hehe. Tiden flyr ja! Er rommet ditt stadig mye i...
  6. S

Du verden, her skjer det saker ja ;) ML er jo bare digg! Du får holde deg på den halv-smale sti, så holdes kjerringa blid!
  7. S

Roger Waters - Apple iMac i hus, Mac fans her? :)

Grattis med moderatorjobben ja! Du har min fulle tillit som fornuftig politi ;)
  8. S

Dette ble jo skikkelig bra Per Christian!! Gratulerer med gjennomført prosjekt :D
  9. S

Haha, sinnsykt :D Gratulerer mann!
  10. S

Tror nesten vi må det ja ;) Skal vel overleve det tror jeg!
  11. S

Må innrømme at jeg er småspent på hva som havner hos deg til slutt :D Feil blir det nok ikke uansett!
  12. S

Parasound entusiastene

Har testet den opp mot Denon AVR-2310 direkte, og syns også den låt mer slitsom i toppen enn Denon receiveren... Effekten er jeg veldig fornøyd med :) Kunne P3 vært noe, eller må jeg se etter andre ting kanskje?
  13. S

Parasound entusiastene

Forskjell mellom NC2100 og Halo P3 Hei! Noen her som har hørt forskjellen mellom NC2100 og P3 og enkelt kan beskrive den? Har hatt NC2100, men er litt gira på å prøve en annen stereo-pre. Har NC2250 som effekt og har igrunn tenkt å beholde den.
  14. S

Dalis Entusiaster

Kan ikke annet enn å glise når jeg ser oppsettet ditt :D
  15. S

Per Christian bygger om bod til kino! 95% ferdig! new pics

Dæken, her var det fart på sakene!! Må si du har fått fremgang her :D Moro å følge med! Ser du til at du er nevenyttig og :D
  16. S

Parasound entusiastene

Du får ta den med til en kompis og prøve der eller noe :) Er greit å få sjekket om det er strømnettet ditt som tuller med deg. Mitt inntrykk er hvertfall at ncms er seriøse, og jeg tviler på at de hadde sendt den i retur med den beskjeden du fikk uten at de faktisk hadde testet og funnet den...
  17. S

Parasound entusiastene

Min er helt stille :) Du hører et lite "bzz" idet den starter, men blir helt stille med en gang. Hadde liknende problem med min NC2250 en gang, og da byttet ncms trafo. Ble helt stille etter det.
  18. S

Se her har det begynt å skje ting ja :D Håper prosjektet blir som planlagt!! Moro når det skjer litt store og synlige ting :D Stå på!
  19. S

Dalis Entusiaster

Hehe, ja misforstå meg rett. Er fornøyd med spilleren og lyden, men syns det var litt mer fylde i de lavere oktavene i stua jeg hadde oppsettet i før. Har akkurat tatt en liten runde og testet med NC2100, og opplevde faktisk den som noe klarere og mer detaljert, men enda litt mer tilbakeholden i...
  20. S

Er spent på hvordan du opplever P7 :) Forøvrig er det noe kult og veldig rent over oppsettet ditt slik du får det nå!