Søkeresultater

1. jfinneru

test av styringssystemer

Hei folkens. Lurer fælt på om jeg skal sette meg inn i styringssystemer for lys og lignende og skrive noe om dette i Watt. Kunne vi lagd en tenketank her for å få tips til hva man burde se på? Kjenner jeg dette forumet rett er det flust med folk her som har noe vettugt å bidra med på dette...
  2. jfinneru

Flott HD

Ut i Naturen på NRK nå bør dere få med dere. Fantastisk natur, nydelige bilder og en godt eksempel på hvor bra HD kan lages. Tipper dette er filmet med Red 4K kamera:)
  3. jfinneru

Informasjon til Hjemmekinos abonnenter

Hei. Hjemmekino har byttet abonnementservice fra Hjemmet Mortensen til DB-Partner. Dessverre greide trykkeriet å sende bladene til feil sted, noe som medfører at en del abonnenter vil oppleve å få bladet litt for sent denne gangen. Det beklager vi på det sterkeste, men da vet dere i alle fall...
  4. jfinneru

Projektor 2009

Bladet Hjemmekino drar igang Projektor 2009! Vi ønsker med dette å invitere våre lesere og AVForums brukere til et av årets høydepunkt innen projektorer. Projektor 2009 presenteres på den vedlagte PDF-en. I tillegg vil vi også informere om at det kommer representanter fra produsentene som man...
  5. jfinneru

Info: Løp og kjøp - ekte teaterstoler!

Vi bytter ut stolene i teatersalen! Ønsker du en liten bit kultur inn i stuen? Nå har du muligheten til å bli eier av Lillestrøm Kultursenters flotte, ærverdige og ekstremt gode stoler. Du får kjøpe så mange du vil! Stolene er i dyp rød velour, de er myke og behagelige å sitte i, og mange...
  6. jfinneru

Stuff på norsk

Hei. Vi i HL Media AS, som også driver bladet Hjemmekino, er stolte av å presentere et helt nytt blad i Norge. Bladet Stuff, er verdens største gadgetblad, og vi har nå begynt å gi ut dette bladet på norsk. Første nummer kom i butikker, bensinstasjoner og kiosker i går. Håper det faller i smak:)
  7. jfinneru

metallarbeidere, meld dere til innsats:)

Hei. Har et hjemmekomponert skiferrack stående i garasjen. planen var å bruke gjengestål med rør på utsiden, men så kom jeg på en ting. er det mulig å dreie til disse "rørene" i massivt metall? enten i aluminium eller stål. Og blir dette dyrt? Er det noen her på forumet som jobber med metaller...
  8. jfinneru

Hvilket HD-format har du anskaffet- HD DVD, Blu-ray Disc eller Begge deler.

Hei. Vi lager en ny poll for å se hvordan AVForums medlemmer ligger an i forhold til de to konkurrende HD-formatene
  9. jfinneru

PremiumClub: Interesse for et tilbud på Spiderman Triology BD?

Legger denne infoen her siden man ikke får svart i premiumclub. Vi har en del bokser med Spiderman på Blu-ray som vi vil tilby Premiumclubmedlemmene til en meget god pris. Veil pris er 699, vi tilbyr den til Premiumclub for 449. Kom med tilbakemeldinger. Vi vil gjerne vite hvorfor man vil ha...
  10. jfinneru

Pressemelding: Hjemmekino spesial

Hei alle sammen. Tenkte jeg bare skulle opplyse om at det nå finnes et Hjemmekino spesial i butikkene. Dette er et ekstra nummer som kun finnes som løssalg. Det inneholder blandt annet guider til subwooferplassering, kabler, projektorer også videre.
  11. jfinneru

Pirates of the carribean

Gled dere til dere får POTC hjem på BD. Fantastiske bilder! De har også tenkt på de med 2,35:1 oppsett. All tekst er plassert på bildet. Disse filmene holder referansekvalitet. Er to diskutgaver med interaktivitet. Dessverre gjør Javafunksjonene, spesielt på toeren det til en pine hvis man skal...
  12. jfinneru

Offisiell tråd Pioneer VSX-LX60/70

På tide å lage en tråd for etterfølgeren til VSX-AX4ASi. Her kan man diskutere så man blir rød i toppen.
  13. jfinneru

Yamaha RX-V1800/3800-Surroundreceivere

Lager en tråd for de kommende receiverne til Yamaha.
  14. jfinneru

Jfinneru´s påtenkte kjellerkino

Nå begynner det å bli lenge siden jeg flyttet fra leilighet med loftskino til ny enebolig med et potensielt rom i kjelleren. Rommet er en kjellerstue som jeg har brukt som kino inntil videre. Rommets dimensjoner er 4x6m. Her har jeg hatt utstyret stående i et klassisk 7.1(2) oppsett, med et 100...
  15. jfinneru

Gruppetest budsjetthøyttalere

for å lodde stemningen spør vi rett ut her hvilke budsjetthøyttalere dere kunne tenkt dere å lese om i en gruppetest. Prisklasse opp til 7000kr for paret. Ps, komplett produktnavn.
  16. jfinneru

Gruppetest subwoofere

Hvilke subwoofere kunne dere tenke dere i en litt "bred" gruppetest? Kom med forslag:) PS, komplett produktnavn.
  17. jfinneru

Kollektivfeltracer

Endelig en elbil som faktisk ser tøff ut! 400 km rekkevidde er faktisk såpass bra at den burde duge flott som pendlerbil:) PLS få denne til europa :grin: 0-100 på 4 sekunder.........
  18. jfinneru

Sonys nye X2000-serie

Nå har jeg fått lagt øynene på den nye x2000-serien fra Sony. Den kommer i 40, 46 og 52 tommer. skjermen har et panel på 1920x1080p. makan til bilder har jeg ALDRI sett på en flatskjerm før!
  19. jfinneru

Gladmelding til alle eiere av Velodyne DD-subber!

Endelig er den nye softvaren til DD-serien klar. dette er versjon 2.20 og er en meget god oppdatering. jeg og Gorm har hatt denne softwaren et par uker allerede og det kan jeg love dere at ble forskjell!
  20. jfinneru

kinostoler

hifiklubben selger nå kinostoler til medlemmene ser jeg.