Søkeresultater

1. Jeandaniel

Jean Detailer's PSB Image Stuekino!

Grandview 92" i hus! :)
  2. Jeandaniel

Etter 29dager av 30dager åpent kjøp dealen til Expert gikk jeg tilbake med Pioneer BDP320 og reiste ut til Resonans lyd & bilde hvor jeg bestilte meg ny spiller med navn: Anthem BLX200 :) http://www.anthemav.com/NewSitev2.0/AnthemProduct/BLX/BLX-200_DataSheet.pdf I morgen henter jeg kjønnheten...
  3. Jeandaniel

Hjemme hos Denonbuster: Onkyo PR-SC5509, Rotel RB1510 + RB1562

Fra PC til forsterker: -Transmitter i PC/MAC kun tilkoblet via USB. -Receiver i strømsokkel -Begge satt til "kanal 1/2/3" -RCA kabel (rød&hvit) i phono inngang fra strømsokkel til reciver. Nada sound..
  4. Jeandaniel

Jepp, Reciver i sokkel og rca fra transmitteren til phono, har prøvd begge deler, men ingen ting funker. Jeg får lyd, men det skurrer som FY samt nettet hopper av. Hvilken inngang på reciver brukte du? Frank der ute sa jeg skulle plugge inn i Phono. Har prøvd CD inngang, men den har jo en helt...
  5. Jeandaniel

Prob med WF100 og Phono utgang.??

Hei, I dag fikk jeg låne med meg hjem WF100 til Audio Pro, som da er en trådløs DAC som kobles med y-ledd RCA i reciver og usb til pc/mac. Når jeg bruker Phono som utgang for å gi lyd så skurrer det noe hinsides, samt når WF100's enheter er koblet til og aktive påvirker det mitt trådløse...
  6. Jeandaniel

hei! Har med meg samme produkt hjem i dag, men opplever bare susing å skurring ved tilkobling i Phono utgang i reciver. Merke også at Audiopro enhetene påvirker mitt trådløse internett.. Hadde du problemer med dette? Når jeg plugger Dacen i Cd inngang, så får jeg samme lyd som med en...
  7. Jeandaniel

Beklager tiden på bilder osv, men jeg klarer ikke finne kabelen til kamera.. Har letet land og strand men den er borte, så jeg må få låne meg ett speilreflex.
  8. Jeandaniel

Unified's sound

Må nok få tatt en tur innom deg en dag for å få det fulle å hele lytteinntrykket! :)
  9. Jeandaniel

play.com

Ja selvfølgelig, om man virkelig har lyst på en film før release datoen i Norge så hvorfor ikke:)
  10. Jeandaniel

play.com

Teit.. Etter Dnbnor så blir betalingen i Euro høyere enn betalingen i pund, så da svarer det seg ikke så mye å handle fra Play.com i forhold til norske priser, om man ikke bestiller mye.. feks: Tiesto Elements of life: 21 pund = 197,- 27,17Euro = 225,- Pris norge: 249,-
  11. Jeandaniel

Lyse hjørner problem på nytt Samsung LED 55"..!

Noen liker å se film uten forstyrrelser og andre ikke. På den 7070en jeg fikk var det utrolig mye, t.o.m selger fikk litt bakover sveis. Ikke nok med det, så skal bilde være mørkest mulig under mørke scener, men alikevel sortnivået skal være slik at du kan se en minste skygge, og dette gir...
  12. Jeandaniel

Etter å ha kjøpt Samsung 7070 55" LED deretter levert det tilbake, ankom Pioneer Kuro lx5090 stuen min:) I morgen blir det nok litt bilder av den nye stuen med mer. Se hva som skjer!
  13. Jeandaniel

Assi`s hjemmekino - Mye elektronikk ut og noe inn!

Takk for en god handel Assi :) Er kjempe fornøyd, selv om den gamle lyse dekoderen ikke gir meg 100% bilder enda :) Nå er jeg annig etter å sette opp resten av komponentene ! Har mye å se frem til i morgen! :) Ble tomt i stuen din uten tv, men FY det blir bra når det gøye du har bestilt...
  14. Jeandaniel

Har allerede kjøpt den av en kamerat.:) Henter den i morgen, samt 7070en blir levert tilbake til butikk.
  15. Jeandaniel

5090 får man på bruktmarkedet Edit: Noen som vet om en aktuell Bluray spiller som kan sammenlignes med Pioneer sin bdp320 til samme pris eller mindre? Ser ut til at alt som ble handlet i går, går rett tilbake til butikken i morgen.
  16. Jeandaniel

Noen som vet noe om LG 60"?
  17. Jeandaniel

Ragwos stue - Jelco SA 750D og Denon DL 103 i hus

Se der ja!! :) Nå blir det varme og vel kalde kopper frem over!
  18. Jeandaniel

Nå når det er dagslys så ser jeg ikke feltene, men i går kveld så var dem der hele tiden. De var utrolig synlige. T.o.m på bluray var dem der, og det irriterer vettet av meg. Asså, jeg mener.. Skal en kjøpe et Tv til 25.000kr ordinær pris og LED i tillegg så skal det være 99.9% minst. Mulig...
  19. Jeandaniel

Fikk tv, bdp320, kalibrerings disk, samsung veggfeste, hdmi kabel 2m og skjermrens for 26.150,-, meen derigjen, er ikke fornøyd.
  20. Jeandaniel

hehe har du led? Hmm.. Jeg er ikke fornøyd med samsungen til nå.. Jeg plages av lyse hjørner, også når skjermen er sort (feks Bluray spiller står på uten film) så ser en masse lys flekker rundt på hele skjermen, særlig i hjørnene.. Er dette ett problem som ikke går ann å rette opp i???! I...