Søkeresultater

1. Jeandaniel

Prob med WF100 og Phono utgang.??

Hei, I dag fikk jeg låne med meg hjem WF100 til Audio Pro, som da er en trådløs DAC som kobles med y-ledd RCA i reciver og usb til pc/mac. Når jeg bruker Phono som utgang for å gi lyd så skurrer det noe hinsides, samt når WF100's enheter er koblet til og aktive påvirker det mitt trådløse...
  2. Jeandaniel

Lyse hjørner problem på nytt Samsung LED 55"..!

Er i virkelig tvil om hvilket tv jeg skal ha.. Valget står mellom Samsung LED 55" 7070 og Pioneer Kuro 50" 5090.. Har fått godt tilbud på Samsung nytt, og Pioneeren brukt.. Noen innvendinger!!???
  3. Jeandaniel

Hvor finne stativ til mine S5 bakhøytalere???

Som tråd tittel sier, Hvor i huleste finner jeg stativ til mine PSB Image S5 bakhøytalere?? Måla er som følger: W x H x D 300 x 298 x 174mm Trenger hurtig svar.. Er lei av å ha dem på sofakant og klosser fra Ikea..:/ På Forhånd Takk! - Jean Daniél
  4. Jeandaniel

Slett Tråd

Slett
  5. Jeandaniel

Granittplater til Fronter og sub, gode greier?

Hei! Har nettopp hatt en RomKorreksjon med Audyssey programmet på min Nr807 reciver. Jeg gjorde ingen ting med subwoofer før jeg begynte. Den stod på samme innstillinger som jeg har skrudd på, bak på selveste kassen. Har ikke gjort noen endringer på selve Reciveren. Etter Romkorreksjon så...
  6. Jeandaniel

Jean Detailer's PSB Image Stuekino!

Etter 20 år, ble jeg bitt av HiFi Basillen, og måtte ut til Resonans Lyd & Bilde å handle meg hjemmekino første uken i 2010. Herlig begynnelse på ett nytt år!! :D Mer info kommer.. Her er HiFi'et mitt pr i dag: Lyd: PSB IMAGE: - T6 fronter - HD10 SW - C5 Center - S5 Bak - B4 Front High...