Søkeresultater

1. runnis

Senter projektor

Driver å skal henge opp projektor (W2000) i taket. Har sentrert takfestet rimelig nært midten av projektor og skal til å skru fast selve takfestet. Legger merke til at linsen på projektoren ikke er i midten, men litt til siden. Skal jeg ha senter projektor i midten av vegg, eller senter av...
  2. runnis

Ny forsterker til sub (ASW675)

Hei, Jeg fikk tak i en B&W ASW675 stort sett gratis, men uten forsterker. Dette var en lukket 10" sub med 500 W class D forsterker. Tenker å sette inn en ny forsterker, men er litt usikker på hvilken jeg bør gå for. Skal jeg velge klasse D eller AB? Har sett på Bash 500 S (cass D?), Dayton...
  3. runnis

Halvveis dedikert garasjeloftskino

Heisann. Har kost meg med dette forumet gjennom tidene siden hjemmekinointeressen kom over meg i tidlig 2000-tallet en gang. Investerte da i en plasma-tv fra Panasonic og en H/K AVR7500 og ett par B&W DM 604 S3. Etterhvert ble det samboer og familieforøkelse noe som innebar at tid og fokus...
  4. runnis

WD TV Mini Media Player og WD TV 2. generasjon

EDIT: Western Digital kommer tydeligvis med 2 versjoner av sin mediaplayer: WD TV Mini Media Player og WD TV ver. 2 Specifications for the WD TV Mini Media Player Mini Player: 2.generasjon: *NEW* WD TV Mini Media Player Western Digital Confirms New WDTV-2
  5. runnis

Subwoofer - bytte forsterker og delefilter?

Heisann, Jeg lurer på om noen har noen erfaring med å bytte forsterkermodul/delefilter til en subwoofer? Er det noen ting en bør passe på? Jeg trenger en forsterker på rundt 500W, men vet lite (les:ingenting) om hva jeg bør se etter, eller hvor jeg finner det, om kvalitet osv.. =)
  6. runnis

Lyngdorf SDA 2175 vs. Cambridge 840W

Hei, Jeg vurderer å bruke en effektforsterker på mine B&W 604 S3 fronter både i stereo & surround. Hvordan er lydbildet til Lyngdorfen vs Cambridgen?
  7. runnis

5.1 analoge utganger

Heisann, Tenker å bruke de analoge utgangene på min fremtidige bluray-spiller til min H/K AVR-7500 og har et par spørsmål.. Har for tiden bare fire høyttalere i oppsettet; FR, FL, SR og SL. Må jeg likevel koble til alle seks utgangene (mine fire + senter og sub) og la forsterkeren fordele...
  8. runnis

Panasonic TH-42PV60 vs. TX-P42X10

Heisann, Driver å ser litt på Panasonics modeller og lurer på hvor stor oppgradering en TX-P42X10 vil være ift. TH-42PV60? Mye har jo skjedd på TV-fronten, og forskjeller er bl.a. - 100 Hz - x/v color - kontrastforhold Det finnes jo selvfølgelig bedre modeller, men lurer på forskjellene som...
  9. runnis

Pioneer BDP-320 (USA/EU)

Heisann, Jeg driver å ser på Pioneers nye Bluray-spillere, og hadde egentlig bestemt meg for BDP-320. Det som hadde vært kjekt, da jeg ikke har receiver med hdmi, var 7.1-utgangene som annonsert. Dette viser seg bare å gjelde USA-versjonen, ikke den vi får tak i her til lands? Hvorfor er det...
  10. runnis

Pause Live TV

Har en pioneer DVR440-H med funksjonen "Pause Live TV". I bruksanvisningen står det at spilleren må kobles til TV'n med scart, og at tv'n må støtte funksjonen. Hva må til for at TV'n skal støtte dette? Er det _ny_ teknologi de mener, eller "pioneer-teknologi"? (Har en Panasonic PV60). Har...
  11. runnis

Råd vedr. B&W-oppsett

Hei, Jeg har B&W DM 604 S4 fronthøyt. og skal investere i en senterhøyt. Ser helst for meg LCR60 fremfor 600 pga størrelsen, men er usikker på om denne holder? Ellers kjører jeg Harman/Kardon AVR-7500, og Proson Twin V8 som bakhøyttalere. Etterhvert skal vel disse også forsvinne, men hva bør...