Søkeresultater

1. Troeen

Hva har Troeen dratt i hus nå

en liten uhøytidlig gjette konkuranse.. uten premie så jeg starter med 2 bilder :mrgreen: Troeen
  2. Troeen

web radio fra wintermusicconference ?

Noe som vet om nett radio stajsoner i florida som sender live i fra wintermusicconference March 25-29, 2008 ? bbc radio 1 sender vanlig vis noe der i fra, men finner ikke program over det på bbc nå.. for der som ikke vet hva det er , så er dette house,electro, club mm og vilken rettning...
  3. Troeen

jakter på dobberman

Jeg leter etter filmen Dobberman fra 1997 på dvd (Fransk film) i sone 2 for Europa da ingen av mine HD spillere er muliti sone på dvd :( så hvis det er noen som har en link til en nettbutikk som har den på lager, ville ha gjort meg kjempe glad :mrgreen: Troeen som ikke har noen linker til...
  4. Troeen

Siktet for satellittsvindel

Siktet for satellittsvindel - Varden sånn kan det gå, når man blir for glad i penger Edit saken er i fra 2004 og har godt ut på dato for lengst Troeen
  5. Troeen

NY HD tuner med PVR fra Topfield på vei

Topfield TF 7700 HD PVR .: HDTV PVR Receiver Receiver Dip with Topfield into the television world from tomorrow. Enjoy the new world of the highly soluble television and leave yourselves you from breath-robbing pictures and crystal-clear digital sound of cinema charms. With the TF 7700 HSCI the...
  6. Troeen

sleipe viasat (Everywhere)

som de kaller Viasat Everywhere den som du må ha viasat godkjent tuner for kunne kjøpe, da det ikke har noe viasat å gjøre.. klipp fra viasat: Det skal ikke plasseres programkort i Viasat Everywhere, kortet benyttes i den digitale satellittmottakeren. alt så den virker like fint med get og CD...
  7. Troeen

ulempen med hjemme kino

http://www.youtube.com/watch?v=nzsPXgONQhc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Troeen
  8. Troeen

Troeen 9-1 nå med Sony Aw15 PJ og 90`læret

2 stk lack tv-bord som bygges om så det blir plass med ide fra Taskeladdn :) rommet er ca 3m * 4,5m og rundt 2m tak høyde Troeen
  9. Troeen

Ikea Lack (tv bord)

hei Er det noen som har ikea lack tv bord som kan måle høyden i mellom hyllen på den ? blir litt drøyt og reise 10 mil en vei for måle :( Troeen takk på forhånd
  10. Troeen

Klipsch rs42 vs rs52

hei :) jeg kommet fram til at jeg skal ha Klipsch system 52 som består av følgende : front RF-52 center RC-52 bak RS-42 sub RW-10d så valget jeg er i tivl om er om det verd de kroner og gå opp fra RS-42 til RS-52. om ja er da kansje like bra og bruke RF-52 bak eller blir det feil ? rommet...
  11. Troeen

Guide for nybegynere for få bilde på Dreambox

Dette er mini guide for få bilde på dreambox med kort i CD: den image jeg synes enkles og bruke er gemini og den kan finne her Dreambox WORLD per dags dato er gemini 3.50 eller nyere. for en enkel opploading av image kan det brukes Universal DreamUp og den finnes også på samme side som image...