Søkeresultater

1. Postbudet

Ønsker anbefalinger til satelitthøyttalere for surround bak

Hei! Jeg har et oppsett bestående av Dali Zensor 7 i front, Dali Ikon Vokal i center og Dali Concept som bakhøyttalere. Av estetiske grunner ønsker jeg å bytte bakhøyttalerne med mindre satelitthøyttalere, og jeg har vurdert Bowers & Wilkins M-1. Før jeg går til innkjøp lurer jeg på om det er...
  2. Postbudet

USB til DAC begynte brått å skurre

Hei, Jeg hadde inntil i går en Argon HA2 koblet til en pc som kjører Windows XP, og dette fungerte fint. HA2 var koblet til med usb, og jeg brukte den som både dac og amp til mine hodetelefoner. Da jeg koblet en Cambridge Dacmagic inn mellom HA2-en og pc-en sluttet plutselig ting å fungere...
  3. Postbudet

Antennesignalforsterker med tre utganger

Hei, Jeg er på utkikk etter en signalforsterker for tv-antenne. Aller helst skulle jeg gjerne hatt en med én inngang og tre utganger, så jeg ikke hadde behøvd å bruke en splitter. Er det noen på forumet som vet hvor man kan få tak i en slik forsterker? Dersom forsterkere med tre utganger ikke...
  4. Postbudet

Sonefri BD: trygt å oppgradere firmware?

Har en Cambridge 650BD som jeg har gjort sonefri på bluray-delen med denne chipen: bluraychip.dk - Cambridge Audio 650BD multiregion DIY kit Modifikasjonen fungerer helt fint, men jeg er litt usikker på om det kan hindre meg fra senere å firmware-oppgradere spilleren ved at chipen lager krøll...
  5. Postbudet

Lydkortet restarter pc-en

Hei sveis, Jeg har et Terratec Phase 24 eksternt lydkort, som jeg i grunnen er ganske fornøyd med. Kjøpte det først og fremst for å benytte det til opptak av vokal, gitarer o.l., men har endt opp med å bruke det som en permanent erstatning for det innebygde lydkortet i pc-en, ettersom det har en...
  6. Postbudet

NAD T785HD/Cambridge 650BD: Lyden forsvinner

Hei, Har en Cambridge 650BD Bluray-spiller koblet til en NAD T785HD-receiver via HDMI. Når jeg ser DVD, Bluray eller Xvid-materiale forsvinner noen ganger lyden i et svært kort øyeblikk (vanligvis nok til å dekke ett ord i en setning), og det kommer en veldig rask klikkelyd i høyttalerne. Bildet...