Søkeresultater

1. chrisjorg

Amatør. How To Do It.

Hei, jeg er en ivrig lyd type, jeg har bygd egne SEAS høytalere, med liiit hjelp:-) Jeg har plenty utstyr, men her kommer spørsmålet som får skamrødmen til å stige..Min HK begynner å få pusteproblemer, og jeg pløyer Finn, for å finne en god effektforsterker til oppsettet mitt. HVORDAN KOPLES...
  2. chrisjorg

Dynabel/SEAS. Ideløse?

Hei alle AVhengige. Har bygd noen høytalere på jobben, og vi koste oss. Resultatet ble Kjempebra(lydmessig), og greit( utseende) Vi på jobben har lyst på nytt prosjekt. Litt større enn MIMIR, og har sendt mailer fram og tilbake. Vi har kompetanse innen elektronikk( skipselektrikere) Og snekkere(...
  3. chrisjorg

MAC LYD Headphones/flac/sacd

Har kjøpt meg nye deilige Sennheisers... De har ikke "åpnet" seg helt enda, men var forberedt på dette. Er det noen som har tips til hvordan få mest ut av disse på MAC'en? Tenkte på hodetelefon forsterker, sitter jo med krem lyd nå, og plager ingen:-) Benytter VLC player, og spiller FLAC...
  4. chrisjorg

Stereoanlegg? Ikke i mitt Hus!!

Hei alle! Jeg har en kone som bare ikke går med på mine audioeventyr!! Løsningen blir da Headphones, og forsterker for dette. Hun bryr seg lite eller ingenting om prisen det er det at noen kan stable inn utstyr i stuen som plager henne.. Er det noen som har et godt tips til hva jeg bør handle...
  5. chrisjorg

"mediasenter" Mac, og eksterne hardisker

Hei allesammen. Jeg er en wannabe audiofil..Jeg har masse musikk fordelt på terrabytes av eksterne disker. Jeg har en Cambridge audio som skulle ordne bedre lyd. Inn til min HarmannKardon 140. Dette får jeg jo ikke til... Jeg har lest meg fram til at jeg bør kjøpe en toslink 3,5 mm jack kabel...