Søkeresultater

1. megavolt

Grøsser på DVD som jenter blir skremt av!

Er på utkikk etter en skikkelig skummel film, som jenter skvetter av. Gjerne så skummel at jeg skvetter og :oops:. Lydsporet bør være egnet til å spille overdrevent høyt, bra surroundeffekter, helst ikke for mange skarpe lyder osv. Gjør heller ikke noe om den er litt romantisk, gjerne sånn...
  2. megavolt

Xbox pakker

Har tenkt litt på noe... Vurderer å kjøpe Xbox-spillet Top-Spin, og jeg skal også ha meg ny kontroll. I tillegg virker spillet Project Gotham Racing 2 fristende. Sett at jeg skulle ha alt dette, så ender det på en totalsum på ca. 1550,- (599+599+349=1547). Samme pakken, i tillegg til selve...
  3. megavolt

Snurr.no stengt!

Dette var jo litt synd.. De klarte naturligvis ikke konkurere med utenlandske netshoper på pris, men de ytet ihvertfall veldig bra service. Kjapp levering, bra kundebehnadling og gratis frakt vba. Mobilhandel. Handlet ikke mye der, men det var ihvertfall min erfaring.
  4. megavolt

Dynabel Phobos

Hei. Er i gang med å bygge subwooferen jeg fikk til jul, tok litt tid før jeg fikk ut fingeren :oops:. Men nå går det fint, var på maxbo i dag og kjøpte 19mm mdf sponplater, har nettopp skjært ut alle platene osv... Skal snart lime det sammen nå, men har bare et spørsmål: Vil det ha noe å si...
  5. megavolt

Fjerne bonusmateriale med DVD Shrink

Hender jeg tar backup av filmer med dvdshrink, og jeg syns ikke jeg trenger bonusmateriale. Hvordan får man fjernet det når man tar backup slik at mer av gb kan gå til selve filmen? Får bare fjerna lyden og satt på stillbilder, men det tar fremdeles mye plass :roll:
  6. megavolt

Scarface Two-Disc Anniversary Edition GIFT BOX

Som veldig mange andre her, så digger jeg scarface 8) Noen som vet om gavesettet kommer til Norge? Kommer vel uansett til å koste fryktelig mye :( Så kan jo likegodt bestille fra utlandet :roll:. Dessuten har jeg sett den så mange ganger at undertekst ikke trengs. Den nye 2disc utgaven har...
  7. megavolt

Trenger DVI F/M adapter

Kjøpte denne kabelen, men skulle visst hatt M/M, og ikke M/F. Trenger derfor en DVI M/M adapter e.l Noen som vet om det finnes? Skal foresten brukes mellom (HT-)PC og projektor, Panasonic AE-300.
  8. megavolt

Sony DVP-S725 og brenne plater

Hei. Vet noen hva slags type brenne-plater Sony DVP-S725 takler? Takker for svar... NB! IKKE DVP-NS725P
  9. megavolt

Juleball=) Jeg er klønete når vi danser, trenger tips

Hei alle sammen! Nå er det snart julaften og greier... Har fått unnagjort både venner-&familiens gaver og mine egne smågaver, les DENNE tråden;) Noe som er fast hver jul for de som går på skole er jo det sXXtans jule-ballet :lol: I år passer endelig dressen, jeg har kjøpt sko som passer og...
  10. megavolt

Billigste pris på Sony NS930V DVD-spiller

Topic sier vel sitt, hvor finner jeg Sony NS930V billigst? Har Rolfs den? Så den på DVD&Hjemmekino messa på plaza, leste nettopp en test i Lyd&Bilde. Er denne bra? Hadde bestemt meg for philips 963, men siden jeg har en sort Sony STR DB-780 Receiver så tenkte jeg at de ville passe bedre...
  11. megavolt

DVD- og Hjemmekino-messen på plaza

Hei. Ang. DVD- og hjemmekino messen på plaza: Hvilket klokkeslett åpner det på lørdag? Hvor lenge er det åpent? Hva er "billetpris"? Man betaler vel ved inngangen? Eller er det "gratis"?
  12. megavolt

Ny universial-fjernkontroll (ikke alt for dyr)

Hei. Trenger en universial fjernkontroll som skal styre: -PC'en -TV'en -Xbox'en -VCR'en -Surround receiveren min, Sony STR DB-780 -NAD 515 CD-spilleren min, en litt gammel 5-platers karusell CD-spiller (akuratt nå bruker jeg en Rotel, men han jeg låner den av kommer hjem fra seiltur neste uke...
  13. megavolt

H/K DVD 25 vs. Philips DVD963SA

Tidligere tråd (angående Pioneer-spillern: Driter i SACD og DVD-Audio, venter heller til det blir mer utbredt. ) Hvilken av disse DVD-spillerne burde jeg velge, til bruk sammen med en av disse prosjektorene. [Ikke lenger så aktuell] 1)Samsung DVD-HD935 DVD-spiller Link til produktside...
  14. megavolt

Trenger virkelig hjelp til valg av projektor!

Tidligere tråd Håper noen gidder å svare, trenger virkelig all hjelp jeg kan få nå! Har bestemt meg for å kjøpe projektor (og DVD-spiller), og satser alt på bra bilde 8) :D Budsjett: Prisklasse på brojektor rundt 15.000 (dvd-spiller ca. 3000, bilde-kabler ca. 700-1000) Kanditatene er som...
  15. megavolt

Panasonic PT-AE200E med Pioneer DV-565A?

Hei! Trenger hjelp til valg av projektor og DVD-spiller: Er Panasonic PT-AE200E bra? Skal brukes primært til film og muligens litt spilling (mest xbox, kansje litt data). Skulle gjerne hatt høyere oppløsning en 800x600, men det får man vel ikke i denne prisklassen... Lerret kan jeg skaffe...